יום שישי, 26 בדצמבר 2008

המלצת צפייה - Marc Jacobs & Louis Vuitton

אם עדייייייייייייייייייייין לא צפיתם בסרט התיעודי על מארק ג'ייקובס ללואי ויטון בכל אחד מעשרות השידורים החוזרים שלו - זה הזמן!
זו אחת ההצצות הנדירות לתוך העולם שמאחורי הקלעים של בית אופנה ומותג כה נחשק כלואי ויטון, הצופים בסרט התיעודי מקבלים הצצה לאיך פועל מוחו של מעצב בסדר גודל כמו מארק ג'ייקובס.

בסרט בין היתר תוכלו להיות זבוב על הקיר במהלך סיעור מוחות של הכנת קולקציית אביב 07 RTW, הלחץ האטומי מול השעון שלא מפסיק לתקתק והכמות ההיסטרית של הנעליים והבגדים שמיוצרים בכל צבע שאתם מעלים על דעתכם, רק בשביל שיוכלו לראות ולבחור את זה על "אמת"..(וכאן נשאלת השאלה איך אנחנו יכולים לשים יד על כל מה של-א נבחר להיות חלק מהקולקציה?!)

בסרטון(מעל)ההשראה לתיק ועיצובו, בתמונה(למטה) המוצר המוגמר

לקראת סוף הכנת הקולקציה הגברת הראשונה של האופנה אנה ווינטור קופצת לצפייה ראשונה בקולקציה ואפילו הדם שלנו קפא, אגב בניגוד לקארל והסרט אודות הקולקציה שלו לשאנל("סדותיו של קארל לגרפלד" - אנחנו נמליץ שגם הוא יחזור בשידורים חוזרים), ג'ייקובס הוא נטול כל פאסון ומתנהג כאחד העם, הוא מסתחבק עם כולם ומחלק להם מהחטיפי החלבון שלו(הבן אדם במשטר אוכל מחריד).. רק שאחרי שכולם תוקעים הוא נזכר להגיד להם שזה גורם לעצירות - לא נעים..

הסרט ישודר היום ה26/12/08 בשעה 23:35 בערוץ 8 ושוב בשידור חוזר בשעה 4:20 לפנות בוקר

הנה עוד קצת מידע על הסרט על פי האתר של הערוץ 8:

מארק ג`ייקובס ולואי ויטון
Marc Jacobs & Louis Vuitton
ויטון, מותג מוצרי העור בן ה-100 שנים, חבר למארק ג`ייקובס, יוצרו של זוהר הגראנג`. מיזוג מוצלח ועסק משגשג זה משורטט בסרט זה, הצולל אל לב עבודתו של יוצר האופנה.
אורחים במסכות ותלבושות מזעזעות ממהרים לנשף השמלות המפוארות בניו יורק, שנושאו "ונציה". ציפור מוזרה במשקפיים ולבוש יונה מגיעה, הרי זהו מארק ג`ייקובס, מעצב האופנה רב ההשפעה ביותר בדורו. כיום, הוא המנהל הקריאייטיבי של לואי ויטון, חברת מוצרי היוקרה הרווחית ביותר שאפשר לחשוב עליה, וחוד החנית של קבוצת LMVH.
איש מעולם לא צילם את ג`ייקובס בעבודתו לפני כן, אך תודות לתמיכת חבר במעגל הקרוב של המעצב, התאפשר לבמאי לחמוק אל תוך בתי המלאכה, המשרדים, ואחורי הקלעים של תצוגות האופנה. הסרט הוא בעת ובעונה אחת דיוקן של ג`ייקובס, כמו גם צלילה אל לב התהליך היצירתי, מתובלנת בנתונים על סיפור ההצלחה המסעיר של ויטון.
יו"ר הקבוצה, ברנרד ארנו, הפגין יכולת מרשימה ללא ספק כשהפקיד את מותג הדגל שלה בידי אותו מעצב ניו יורקי צעיר ומופרע, שהשראתו באה ממראה גראנג` קלאסי, ואשר התמחה בהרס אקראי ותוהו מאורגן. ג`ייקובס עושה כל מה שיועצי שיווק יתנגדו לו בכל מחיר- וזה עובד!

התמונות לקוחות מאתרים : www.damnilikethat.com,www.fashionphile.com/blog/tag/harpers-bazaar, http://www.sundancechannel.com/films/500312970 ,www.style.com

4 תגובות:

pea אמר/ה...

יופי של סרט, ראיתי לפני כמה חודשים (אוי, המיחזור בכבלים, המיחזור בכבלים.. אבל זה דווקא טוב למי שפספס). מומלץ מאוד.

נבו אמר/ה...

ראיתי,גם ראיתי.
סרט מעולה,מלא השראה.
העלתי פוסט עם תמונות של הדפס השמלה,אתם מוזמנים.

way2yellow goes active אמר/ה...

אני בעד המיחזור בכבלים, בעיקר שזה המבנה הכלכלי שלהם. היה סרט מעולה, ראיתי בדיוק בשידור שכתבתם עליו וזה עוד כי אמא שלי הגכירה לי, חמודה...

boiler אמר/ה...

איזה כיף שיש לך תיזכור לסרטים כאלו מאמא שלך.. אנחנו בטוחים שיש לה אחלה טעם! בפעם הבאה שהיא מיידעת אותך על סרט כלשהו - נשמח לדעת:)