יום שלישי, 31 במרץ 2009

פוסט 100 + יום הולדת חצי שנה!

חגיגה משולשת!
1 הבלוג חגג אתמול חצי שנה ואין לנו הרבה רגעים שבהם אנחנו יכולים לנאום(חוץ מהמהות של הבלוג שאנחנו בטוחים שאנחנו על במה בהיידפארק) ננצל את זה עכשיו ונגיד תודה רבה לכל הקוראים והמבקרים בבלוג, לכל המגיבים האנונימים ולכל המזוהים, בהחלט זה מחמם את הלב לדעת שיש אנשים שמבקרים בבלוג ותודה רבה לכל מי ששם אותנו ב"מומלצים" אצלו/ה בבלוג! אנחנו לא מתעלמים מכלום - תודה! תוך חצי שנה 10,750 כניסות זה משהו שלא חשבנו שיקרה..

2 הגענו לפוסט מספר 100 ולא ידענו מה לעשות בערך שבוע, אבל ברגע שקלטנו שיש יום הולדת חצי אז החלטנו להקדיש לזה פוסט, מה? לא מספיק חשוב?!

3 אנחנו טסים לפריז! וזו גם סיבה לחגיגה! את ערב החג אנחנו נעביר איפשהו בעיר האורות. ב-ר-ו-ר שאנחנו מתכוונים להיכנס לכל חנות ולשזף את העיניים במיטב חלונות הראווה, אתם מוזמנים לחלוק איתנו המלצות לחנויות שוות ולמקומות נחשבים שאנחנו נעשה עליהם וי .

את השילוב הזה נלבש לארוחת החג שידידנו הטוב הזמין אותנו אליה...

לחצו להגדלה:

ז'קט עור - וינטג' מאמא, עליונית תחרה - יד שניה שעלתה 3 שקלים, שמלת טריקו בצבע גוף - "אמריקן אפרל", גרבון שחור שקוף - "המשביר לצרכן", סנדלי עקב בצבע עור - "אלדו"

התמונות לקוחות מפה פה פה פה פה פה פה פה

יום שלישי, 24 במרץ 2009

יום כתום

זה היה עוד אחד מסיבובי "אנחנו-רק-עוברים-להתסכל-נשבעים-לא-לקנות-כלום" בדרר כלל שהזמן קצר אנחנו עושים רק סיבוב קטנטן, אפילו אין זמן להתעמק יותר מידי. זה התחיל ב"אוי זה יפה.. אוי גם זה.. אוי הנעליים.. זה ממש YSL.. אנחנו צריכים תיק? לא! בדיוק קנינו שבוע שעבר. קטן מידי.. לא שימושי מידי.. לאן אנחנו נלבש את זה?.." ואז צייצה פתאום חברתנו ה' משהו שנשמע כ: "אוהההההה" (נשבעים! וגם יצאו מלאכים עם כינורות וניגנו) ראינו את השמלה הכתומה והיא הייתה נראת מוכרת.. היא הסתכלה עלינו אנחנו הסתכלנו עליה, הדרך חסרת המעצורים משם לחדר הלבשה הייתה קצרה וחסרת מחשבה לחלוטין, מדדנו אותה בחופזה (בקשה שתשב יפה, בקשה שתישב יפה... פיללנו לעצמנו). סגרנו את הריץ' רץ', יישרנו מבט למראה ושיחררנו אנחה לאוויר "כל כך יפה... אבל כל כך לא שימושית! הרי אנחנו נלבש אותה פעם אחת ואחרי זה היא תחנק לה בארון ביחד עם כל בגדי אנחנו-חייבים-לקנות-זה-מזה-יפה!". בכלל אם כבר משהו שאנחנו צריכים זה נעליים! ושיהיו פרקטיות! (אבל אנחנו לא אנשים של פרקטי, אנחנו אנשים של כאן ועכשיו זה יפה קחו אותי לקופה ואל תלבשו אותי לעולם. הפעם צריך להבליג, להציב גבולות - אי אפשר ככה! מה יהיה?!)
אז פשטנו את השמלה והלכנו לחפש נעליים (פרקטיות), אך השמלה היא הידהדה בראשונו היא לא נתנה לנו לצאת מהחנות ואז המצפון שלנו לקח פיקוד ואמר לנו לצאת מהחנות כי מחר יביאו עוד שמלה ועוד שמלה ועוד שמלה וזה לא יגמר לעולם! אז למה להתחיל עכשיו??? וכך הלכנו מבואסים הבייתה וסיפרנו עליה לכל מי הסכים לשמוע ולשכנע אותנו שאנחנו צודקים.. חיפשנו תשובה וכפי שאתם מבינים זו לא השמלה - זה סיפוק גחמות שחייב להיפסק, מעולם לא היינו אנשים שקולים, אז למה להתחיל עכשיו?!
אגב - ברור שקנינו אותה!
השמלה אם עדיין לא נפל לכם האסימון היא עוד "פרי יצירה" של זארה שפשוט לא רואים בעיניים ומעתיקים בברוטליות את מעצבי העל, מקור ההשראה לשמלה היא שמלה של בית האופנה לנווין בעיצובו של אלבר אלבז, הם עשו מיקס אנד מאצ' מהקולקציית הקיץ הקודמת של בית האופנה - והנה יכלנו להרשות לעצמנו "לנווין" במחיר שפוי..

הלכנו גם על לוק חיוור, שידכנו לשמלה סנדלים בצבע nude, תחמנו את העין בפס עבה של איילינר ושמנו עיפרון בצבע עור בתוך העין, השפתיים קיבלו גוון חיוור והשיער הוברש אחורנית ובכך סיימנו את הלוק..

שמלה-"זארה", נעליים-"אלדו", אייליינר-"YSL"

התמונות לקוחות מפה, פה, פה, פה ופה

יום שני, 23 במרץ 2009

הוא המלח שלי..

שנים שכבר בבית האופנה הקרוי על שמו של מעצב העל ז'אן פול גוטייה אנו רואים קולקציה אחר קולקציה בנגיעות של מראה המלח, פסים לרוחב בצבעוניות של כחול-לבן ונגיעות של אדום.. יש קולקציות שהמראה מוצנע ויש קולקציות שיש מספר פריטים מתנוססים בגאווה. בטח כולכם זוכרים את הבושם שלו לגברים במראה המלח ובכלל את המראה בקמפיין הבשמים שלו עם הגברברים המקועקעים וכובע המלחים..
המלח המסוקס והבושם בקמפיין של ז'אן פול גוטיה:בעונה הקודמת חדי עין יכלו להבין שהטרנד הזה מתחיל לחזור, מייקל קרוס מעצב האופנה האמריקאי כבר יצא בקמפיין המתאפיין ברוח הקרוז על יכטה מרשימה והמשיך גם העונה בקמפיין זהה.
הקמפיין הקודם של מייקל:
והקמפיין של מייקל לעונה זו:
LACOSTE בקמפיין בנוסח המלחים בעונה הקודמת:מהתצוגה האחרונה של D&G: הקמפיין של ורסצ'ה לעונה זו: מתוך האתר של זארה וככה גם נראו חלונות הראווה של המותג:
בעונה זו זה כבר יצא מידי כל שליטה, כמו כל טרנד המגיע לישראל טיפ טיפה אחרי גם הטרנד הזה הפציע כאן בקולקציות אביב/קיץ 09 אין חברה ישראלית שלא עשתה ליין מלחים לגברים או לנשים. מספר חברות יצאו בפירסומים ברוח הטרנד, וחלק פשוט קישטו את חלונות הראווה שלהם בארט בנוסח כחול-לבן-אדום עם חבלים ועוגנים..
GOLF:רנואר בטרנד לנשים וגברים:
מתוך האתר של קסטרו - לנו לא נותר דבר לומר. קסטרו מאכילים את הגולשים את הטרנדים עם כפית הישר לפה במראה הסיילר בתמונות מהתצוגה:זאת הפרשנות של החצי הגברי של הבלוג ומבטיחים יותר לא ללכת אחרי הטרנד יותר.. המצלמה שלנו שוב שבקה חיים, אז נאלצנו להשיג תמונות של הפריטים מהאתרים שלהם, אתכם הסליחה..
ז'קט-"פול אנד בר", טי שירט-"פולו רלף לורן", ג'ינס-"Abercrombie & Fitch", נעליים - "פול אנד בר", חגורה-וינטג', משקפי שמש-"טום פורד"
התמונות לקוחות מכאן, כאן, כאן, כאן, כאן, כאן,כאן וכאן ומאתרי המעצבים והמותגים.

יום שבת, 14 במרץ 2009

עידכוני פרוייקט מסלול ,והפעם בתור שופטת אורחת...

כמו שכולנו יודעים כבר בימים האלו התחילו הצילומים של תוכנית הריאלטי "פרוייקט מסלול ישראל". מה שלא כולנו יודעים זה שאנשי ההפקה חיזרו וחיזרו אחרי הדיווה הישראלית דנה אינטרנשיונל שתפציע באחד הפרקים כשופטת אורחת(כנראה שלא על טעמה הקצת קלוקלי אלא על ההתנסות שלה בבגדי מעצבים..), בגלל חילוקי דעות כספיים החליטה הדיווה לוותר על התפקיד ואז עברו לדיווה הבאה ברשימה - ריטה - שנענתה להזמנה.

יום חמישי, 12 במרץ 2009

Fashion Victim


יום שבת, 7 במרץ 2009

וולברין - אנחנו כל כך הולכים לראות את זה

אוקיי, אז רק החצי הגברי של הבלוג הולך לצפות בסרט כשהוא יגיע לארץ.
זה לא הכי קשור לבלוג, אבל זה ה-סרט מבחינתנו השנה.

בשביל שכן יהיה קישור כלשהו לנושא הבלוג אז אנחנו יוצרים קישור אלגנטי(אתם צריכים לראות אותנו עושים ספין תקשורתי, זה מחזה נדיר..) :

כנראה שזה לא רק אנחנו שמתרגשים מבואו של הוולברין, בבלוג אופנת הגברים "Blindman's Circus" כבר שמו לב שאלכסנדר מקווין גם מתרגש מהסרט שעתיד לצאת ב1.5.09 ובקולקצית הסתיו הציג בגדים "בהשראת" הדמות מתוך הקומיקס "וולברין".
הדגמים "המושפעים":

גם המעריצים נערכים למתקפת וולברין ואפילו יש נעלי סניקרס בדגם"וולברין" המאוייר בדמויות מתוך הסרט. אומנם זה מיוצר אישית אבל זה מדליק לחובבי הסטייל..
לצפיה בדגם מכל כיוון לחצו כאן

התמונות לקוחות מהאתרים:http://www.sneakerobsession.com, http://ianterrell.blogspot.com/

יום שני, 2 במרץ 2009

מדרחוב - קארין לביא

קארין לביא

ג'קט "זארה"
קרדיגן "נינה ריצ'י"
שרשראות "וינטג'"

טייץ "KOVA AND T"

תיק "מארק ג'ייקובס"
נעלים "מישל פרי"


*התמונה צולמה בתצוגה האופנה של דיזל 2009

עידכוני פרוייקט מסלול ,טינופת לשמה...

מחר יוצאים הצילומים של התוכנית לדרך ואלו השופטים שנבחרו ל "פרוייקט מסלול ישראל".
מעצב האופנה ויקטור בלאיש(סחטיין), הסטייליסט גל אפל(נו באמת..) והשחקנית ענת וקסמן(WTF?!?!)


מה אתם אומרים על זה!?! ממש לא ההיינו בכיוון ואנחנו ממש מאוכזבים מהבחירה בגל אפל וענת וקסמן? מילא שחקנית אבל למה ענת? היא מקסימה אבל מה הקשר שלה לאופנה? אם כבר שחקנית אז רונית אלקבץ הייתה מתקבלת בשמחה מצידנו..
בתמונה: אפל, בלאיש ווקסמן
מקור הידיעה מכאן
__________________________________________________________

בנוסף לכך היום גם פורסם שעל השיער בתוכנית יהיו אחראיים ז'קלין ואביגדור ליכטנשטיין, עם צוות של מאה ספרים וידיים שיעזרו, כאן כנראה נגזר סופית שהולכת להיות לנו תוכנית מזעזעת, כי הצוות המוזכר בשורה למעלה מייחצן את עצמו לקראת העונה הקרבה עם הלוק הזה:
הזוג המלכותי והמפונפן של ישראל:
הידיעה נלקחה מכאן