יום חמישי, 25 בדצמבר 2008

JOLIBE

JOLIBE by joel diaz & christina lapens

נתקלנו בקולקציה של המותג JOLIBE ברשת האינטרנט בשנה האחרונה, זה תמיד כיף למצוא משב רוח רענן וקצת מחתרתי לפני שהוא זוכה בתהילת עולם ושם המותג "ז'וליביי"(כפי שהוגים אותו) יהיה שגור בפיותיהם של כל חובבי האופנה..

המותג קיים כ-4 עונות, בסתיו 07 ג'ואל דיאז(בתמונה מעל) פתח את בית האופנה ביחד עם אישתו הצלמת והארט דיירקטור כריסטינה לאפנס והציגו את קולקציית הבכורה שלהם בפריז, מאז הם מקבלים תשומת לב ומציגים גם בניו יורק..
מאוד אהבנו את ההתייחסות לפרופורציות הלא קונבנציונליות והמעניינות מאוד, מבנה הבגדים נעשה בצורה דיי ייחודית וחדשנית. אפשר לזהות את שילוב כתב היד הנשי והגברי שמופיע לכל אורך הקולקציה בכל עונה. הופתענו משילובי הבדים הלא מקובלים שמביא סוג של רעננות..

אם אתם רגילים לאתרים מושקעים ומפוצצים של מעצבי אופנה שכבר הבינו והפנימו את גדולתו של האינטרנט אז אנחנו חושבים שתופתעו. אתר המותג הוא בעצם נמצא לא רחוק מאיתנו..
הוא גם בעצם לא אתר אלא בלוג שיושב כאן איתנו בblogspot, בלי הרבה כאב ראש רק אלא תמונות מהקולקציות.
אנו מניחים שזה חוסך להם אלפי דולרים על תחזוקת אתר האינטרנט שממילא יציג את התמונות הקולקציה..

הצמד הופיעו כאורחים בתוכנית סטייליסטה(שהגיעה לסיומה בשבוע שעבר) ואנחנו יכולים לספר לכם שהם היו להיט והמתמודדים רבו בניהם מי יזכה לייצג את הצמד באתגר כלשהו בתוכנית..

קצת פרטים מאחורי הקלעים: ג'ואל עבד אצל הלמוט לאנג כחמש שנים(ורואים את ההשפעה בעיצוביו של ג'ואל) והוא ממש מפסל את הבדים על בובות הדיגום, הוא אמן בכל מה שנוגע למשחקי נפח ונפילה של בד.

המעיל המטורף מקולקצית סתיו/חורף 08 הזה הוא הפריט האהוב עלינו ביותר, אנחנו באובססיה קשה ויום אחד עוד נניח עליו יד!(או שנמצא מישהו שיתפור לנו כזה..)
קולקציית אביב/קיץ 09:

קולקציית סתיו/חורף 08:

אין תגובות: