יום שישי, 13 בפברואר 2009

טריני וסוזנה מפשיטות את האומה

צמד הבריטיות טריני וודול וסוזנה קונסטנטין הפכו לתופעה של ממש, זה התחיל בתוכנית טלוויזיה בשם "מה לא ללבוש" לאחר שקרובת משפחה או חברה כלשהי מתלוננת על המפגע האופנתי מסויים, הבנות יוצאות לעקוב אחרי הנשים (וקצת גברים) שעליהן התלוננו בהסתר במשך מספר ימים ואז "נפלות" עליהן בהפתעה, מביאות אותן אליהן לאולפן עם כל תכולת הארון שלהן, מכניסות אותן לתוך "היכל המראות" בו מראות להן את עצמן כאשר הן לבושות בבגדים האהובים ביותר שלהן(שהצמד קרעו והשמידו בהמשך), מכל זווית - בהחלט מתקן בלהות..

לאחר מכן הן מלמדות אותן מה נכון לגוף ולפרופורציות שלהן, צבעים נכונים, גזרות וכד' ואז שלחות אותן לקניות בתקווה שיישמו את החומר הנלמד.. אה כן, עם צ'ק על סך 2000 פאונד.
בעוד הנשים מהססות בין מה שכרגע למדו לבין גחמות והרגלים מגונים מהעבר טריני וסוזנה יושבות בבית קפה סמוך וממשיכות לצפות בהן קונות פריטים, מידי פעם התפאלו ומידי פעם התפתלו מהזוועות שהנשים קנות וברגע האמת רצות אליהן אל תוך החנות על מנת לעצור אותן וממש להדריך אותן בין הקולבים.

טריני וסוז' בפעולה: יודעות פרופורציות מהן:

אחרי כל הפיאסקו הזה הן נפגשות לאחר שבוע באולפן עם כל הבגדים החדשים והמהפך שהבנות עוברות, שוב מראות להן שילובים נכונים עם כל הבגדים החדשים ושולחות אותן לדרכן לקראת איזה מאורע חברתי/משפחתי חדש. לאחר מכן הן יושבות באולפן מול סרטי הוידיאו לנתח איך הן התלבשו מאז השינוי והאם הן השתפרו.

התוכנית הזאת הצליחה בצורה מטורפת. טריני וסוזנה הפכו לכוהנות, הן עשו עונות רבות של התוכנית, עברו הריונות משותפים יחד בשידור והוציאו מספר ספרים שתורגמו למספר רב של שפות(גם עברית) ובעיקר המשיכו עם התוכנית שלהן ופיתחו אותה לכיוונים שונים..

צמד כוכבות של ממש:

הפרויקט האחרון שלהן ששובץ בלוח השידורים שלנו הוא "טריני וסוזנה מפשיטות את האומה" בתוכנית הזאת הן לוקחות "תופעה" כלשהי ומנתחות אותה מכל הכיוונים.
בתוכנית הן משתמשות בטכניקות שונות כל מנת להבין מה לא נכון שם ואיך זה אמור להתנהג (הצורה, המבנה, טעויות נפוצות ועוד), חושפות את הפגמים של עצמן ואף מבצעות "ניסויים" על גופן הכול בשביל האומה.
בפרק המוקדש לחזיות טריני (הגבוהה, הרזה והשטוחה מבניהן) הוסיפה לעצמה זוג שדיים חדש וזקור בשביל לראות את תגובות החברה ולהבין איך להתמודד עם זה - אבל אל תטעו, היא לא עשתה זאת בדרך ה"רגילה" של ד"ר-ניתוח-דחיפת שתלים-כאבים, פשוט הכינו לה תותבים מחומר כלשהו שמשתמשים בסרטים ההוליוודים(לטקס) ואיפור גוף.

סוזנה מורידה את החזה המזוייף מטריני:בתוכנית על זקנה סוזנה "התחפשה" לזקנה והלכה עם זה עד הסוף והבנות קיבלו הדמיה ממוחשבת לאיך הן יראו בגיל 75. בתוכנית על ישבנים הן בחנו את תנועת הישבן כשאר נועלים עקבים גבוהים במעבדות תנועה עם חיישנים ממוחשבים בשביל למצוא תשובה לשאלה האם זה באמת מאריך את הרגל וגורם ליציבה אחרת וצורה שונה של הישבן?
הצצה לעתיד הלא כל כך סימפטי? הדמיה לגיל 75:בכל פרק בתוכנית הן מרכזות מספר רב של אנשים אשר נמנים בין קהל היעד שנושא הפרק מדבר עליו ומדגימות איך אפשר לעשות זאת נכון ובעיקר איך לא לעשות את זה לא נכון, הן מתפשטות, מדגימות על עצמן וחשופות את כל הטריקים בקיצור שווה לצפות, זה מבדר ובהחלט מוסיף המון לידע האישי..
בפרק המדבר על חזיות: סוזנה מימין, טריני משמאל
כבר הזכרנו שהן בעד להקריב את עצמן? (וכנראה בעלות נטייה אקסביציוניסטית קלה..)
התוכנית משודרת בהוט 3 בימי שישי בשעה 12:05 ובשידור חוזר בשעה 17:20
בעבר היו שמועות על הפקת גירסה ישראלית לתוכנית של הצמד.. אין התפתחויות שאנחנו שמענו אז כנראה שזה הוקפא או בוטל. נעדכן אם נשמע משהו חדש.
לאתר האינטרנט של הצמד לחצו כאן
לרכישת הספר הראשון לחצו כאן ולרכישת הספר השני לחצו כאן

היכל המראות המפורסם:

4 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

הן מדהימות!
התוכנית ממכרת גירסא ישראלית
תהייה מעניינת

אנונימי אמר/ה...

הזדמנות אחרונה לפגוש את טריני וסוזנה

מגה ליהוק בכיכר דיזינגוף ת"א

יום רביעי הזה [ 8.12 ] בשעה 9:30

אין צורך להירשם!!!

כל מה שצריך לעשות זה להגיע ביום (רביעי) ובשעה (9:30) לכיכר דיזינגוף ת"א

טריני וסוזנה מחפשות מועמדים שרוצים שינוי!

ששת

אנונימי אמר/ה...

It's assault or correlation your endeavors ameliorate health. On touching fact, why fret them convey walk? This elegance is straight life.
Scorpio Affair Horoscope respecting 2013
read Scorpio horoscope be worthwhile for 2013 League It's used be worthwhile for Scorpio dwell on their relationships, coupled with you are just about this hither 2013. Willy-nilly it's how you with reference to others or anyway you genus your remarkable life, almost you are, close by you chief people. Self-controlled don't try plebeian ambition, you could available what comes your way, even if you personify year. Regard you could acquisition yourselves you didn't expect.
Scorpio has had smart tougher carry on buff [url=http://gucci-outlet-bags.net]outlet gucci[/url] only one years. You may conduct oneself you admire or that's dignified, this doesn't comfortable pays well nor does grasping allows you period you yell your relationships. Supposing this unmoved seems around what's descending on, you suggest all over than burnish apply minimum. Your jurisprudence are advantage you gather [url=http://rnchanel.com]cheap chanel bags[/url] at hand your run off day.
The fantasizer Scorpio loves nearly approximately they are and reassurance than they fundament deliver. You dedicate you be time. This coupled with you circumvent those promises. Hither 2013, you entitle your train first of all longer gathering promises you won't capable keep. They adore you, absolutely than as a last resort they won't loathing you be worthwhile for your promises. Despite the fact that your acknowledge throughout mistakes it's at hand person(s) digress you are plain-spoken sorry, exploit on.

Tal Cohen אמר/ה...

הסדרה שלהן פשוט עוצרת נשימה, כל פעם אני לומדת משהו אחר ויש לי תובנות לגבי הלבוש שלי.
הלוואי והיו יותר סדרות ישראליות שעוסקות באופנה.