יום שני, 23 במרץ 2009

הוא המלח שלי..

שנים שכבר בבית האופנה הקרוי על שמו של מעצב העל ז'אן פול גוטייה אנו רואים קולקציה אחר קולקציה בנגיעות של מראה המלח, פסים לרוחב בצבעוניות של כחול-לבן ונגיעות של אדום.. יש קולקציות שהמראה מוצנע ויש קולקציות שיש מספר פריטים מתנוססים בגאווה. בטח כולכם זוכרים את הבושם שלו לגברים במראה המלח ובכלל את המראה בקמפיין הבשמים שלו עם הגברברים המקועקעים וכובע המלחים..
המלח המסוקס והבושם בקמפיין של ז'אן פול גוטיה:בעונה הקודמת חדי עין יכלו להבין שהטרנד הזה מתחיל לחזור, מייקל קרוס מעצב האופנה האמריקאי כבר יצא בקמפיין המתאפיין ברוח הקרוז על יכטה מרשימה והמשיך גם העונה בקמפיין זהה.
הקמפיין הקודם של מייקל:
והקמפיין של מייקל לעונה זו:
LACOSTE בקמפיין בנוסח המלחים בעונה הקודמת:מהתצוגה האחרונה של D&G: הקמפיין של ורסצ'ה לעונה זו: מתוך האתר של זארה וככה גם נראו חלונות הראווה של המותג:
בעונה זו זה כבר יצא מידי כל שליטה, כמו כל טרנד המגיע לישראל טיפ טיפה אחרי גם הטרנד הזה הפציע כאן בקולקציות אביב/קיץ 09 אין חברה ישראלית שלא עשתה ליין מלחים לגברים או לנשים. מספר חברות יצאו בפירסומים ברוח הטרנד, וחלק פשוט קישטו את חלונות הראווה שלהם בארט בנוסח כחול-לבן-אדום עם חבלים ועוגנים..
GOLF:רנואר בטרנד לנשים וגברים:
מתוך האתר של קסטרו - לנו לא נותר דבר לומר. קסטרו מאכילים את הגולשים את הטרנדים עם כפית הישר לפה במראה הסיילר בתמונות מהתצוגה:זאת הפרשנות של החצי הגברי של הבלוג ומבטיחים יותר לא ללכת אחרי הטרנד יותר.. המצלמה שלנו שוב שבקה חיים, אז נאלצנו להשיג תמונות של הפריטים מהאתרים שלהם, אתכם הסליחה..
ז'קט-"פול אנד בר", טי שירט-"פולו רלף לורן", ג'ינס-"Abercrombie & Fitch", נעליים - "פול אנד בר", חגורה-וינטג', משקפי שמש-"טום פורד"
התמונות לקוחות מכאן, כאן, כאן, כאן, כאן, כאן,כאן וכאן ומאתרי המעצבים והמותגים.

7 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

מקסים!
אתם צריכים לעדכן יותר...

boiler אמר/ה...

תודה, אנחנו בתקופה קצת לחוצה כרגע, בגלל זה המיעוט בעידכונים:)

lara אמר/ה...

זארה באמת מעתיקים בקצב... לפעמים כמעט בלי לשנות, כמו הנעליים של בלמיין עם כל הניטים והבלינג... אבל מי אנחנו שנתלונן- כמעט בגדי מעצבים בזול P:

אחלה בלוג אגב...

lara אמר/ה...

** רק עכשיו שמתי לב שהגבת לפוסט הלא נכון... אני מצטערת P:

boiler אמר/ה...

שנמחק?

אינה אמר/ה...

ז'אן פול גוטייה הוא סוג של גאון בתחום.
יש לי את הבושם החדש שלו..ma-dame..

הפרסומת מדליקה ביותר:
http://www.youtube.com/watch?v=eoPk0XUSYxs

boiler אמר/ה...

אחלה פרסומת, אגנס הורסת!