יום ראשון, 12 באפריל 2009

עידכוני פרוייקט מסלול - מתוך הנעשה..

אוקיי, המון סקופים הגיעו אלינו ואנחנו כמובן הקרבנו את אוזנינו הבתוליות בשביל להעביר לכם ראשונים מידע חם חם חם מהתנור..

רוב המידע מכיל ספויילרים מפורשים לגבי הדחות מתמודדים ואתגרים מתוך התוכנית - היכונו (אנחנו קצת מבואסים על שאנחנו יודעים מה יהיה בחלק מהפרקים אבל מוכנים לסבול את זה בשביל הבלוג. בימים לפני תקופת הבלוג היינו מתנזרים מכל האתרים בחו"ל ומחדשות הבידור של ערוץ E בשבוע של תצוגת הגמר של "פרוייקט מסלול אמריקה" שחס וחלילה לא יספיילרו לנו)

אוקיי אז ככה :

המשימות:
התוכנית בנתיים עומדת על 14 פרקים, נכון להיום צולמו 7 פרקים(אולי היום השמיני, לא סגורים על זה) וכנראה שגם פה הולכים להרוס לנו את הגמר עם הצבעה בהודעות SMS. התוכנית אמורה לעלות אחרי שתוכנית הדגל של הזכיינת רשת "המירוץ למיליון" תסיים את העונה הראשונה שלה.

באחד הפרקים המעצבים יצטרכו להלביש אחד את השני/ה, במשימה זו אלון לבנה נבחר להלביש את המתמודדת הדתיה(כפי שבתוכניות הריאלטי אוהבים להלביש תגים לתמודדים) מיכל תיק והיא אותו. הוא בחר להציג אותה כפאנקיסטית והיא אותו כרוקר.

עוד משימה היא משימת הסופר, המתמודדים קיבלו 1500 שקלים קניות בסופרמקרט "מגה בול" בכדי ליצור בגד כלשהו מחומרים לא קונבציונלים (משימה שראינו בכמה עונות ומדינות שונות) ועל המתמודדים חל איסור לקנות מצעים(כי זה בד - לייק דה). המתמודדים הגיעו עם העגלות הגדושות שלהם לסטודיו אחרי שבחרו בקפידה כל מוצר ותיכננו מה ליצור ממנו רק שלשירז טל המנחה הייתה הפתעה עבורם.. כל מתמודד עבר צד ולקח את העגלה של המתמודד שלידו - דבר שיצר דיי הלם אצל המתמודדים..(זה מה שנקרא - טוויסט)

עוד אחד מהאתגרים הוא אתגר מלכת היופי. יהיה מין ספיישל של מלכות עבר, כמו חני פרי(תרגעו, אנחנו יודעים שהיא לא הייתה מלכת יופי - כולה מלכת המים..). המתמודדים קיבלו תמונה של המלכות מימי הזוהר שלהן והצטרכו לעשות אינטרפטציה לבגד שהן לובשו בתמונה בלי לדעת איך הן נראות כיום! חני הייתה לבושה בתמונה עם בגד ים, מעניין..(ומפתיע? לא כל כך..)

ההדחות:
ההדחה הראשונה היא של מתמודדת, אנחנו לא סגורים על השם, או מריה ברמן או מורן טויל.

נתנאל זיקרי שמוכר בתעשייה יותר בגלל שהוא האסיסטנט של הסטייליסט ראובן כהן ייפרד מאיתנו בפרק חמש.

השופטים:
השופט גל אפל התבקש לעשות שינויים קלים במלתחתו לאחר שהופיע באחד הפרקים עם שורט קצר שכנראה לא התאים לרוח התוכנית. גל עדיין לא הסדיר את המחלוקת..

כל הפירסומים על ענת ווקסמן כשופטת קבועה לא נכונים - סתם רצו ליצור הייפ סביבה, ענת מופיעה בנתיים רק בפרק אחד.
פירסמנו כבר בעבר אבל נכתוב זאת שוב - בין השופטים התארחו ריטה ובר רפאלי..

הבלוף:
המתמודדים לא בדיוק ישנים בוילה שנבנתה עבורם באולפני הרצליה(שם מצטלמת חצי מהתוכנית, בעיקר התצוגה וההדחה) וגם לא בסטודיו בתל אביב אלא בבית הפרטי שלהם. בהפקת התוכנית שוב בחרו לשנות קצת את הפורמט ובמקום "לכלוא" את המתמודדים לכל תקופת צילומי התוכנית ללא קשר לעולם החיצון (בלי להגזים כמובן) כמו בפורמט המקורי, המעצבים זוכים לימי צילום מאורגנים ואינטנסיבים שבסופם הולכים הביתה וחוזרים שוב מלאי אנרגיה (ושום מילה על השראות או style.com) לאתגרים חדשים.. אך אל דאגה, המתמודדים נימנמו מספר ימים בוילה בכדי שצוות ההפקה יצלם אותם וימכור לנו לוקשים שהם היו כל הזמן ביחד תחת עין המצלמה.



אנחנו רוצים להבהיר ולהדגיש שכל המידע שהעברנו פה הוא מידע ששמענו והוא בגדר שמועות בלבד(אומנם יחסית מבוססות אבל שמועות), כמו ששמענו - העברנו, לא בכדי להרוס לצוות ההפקה - אלא כי יש לכולנו זכות לדעת. לא השגנו את המידע הזה בדרכים לא חוקיות, פשוט פתחנו אוזניים בזמן הנכון ובמקום הנכון..

___________________________________________________

*החלה ההרשמה לפרוייקט מסלול 7 (באמריקה), אם יש לכם אזרחות אמריקאית, חגגתם כבר יומהולדת 21 ואתם חושבים שאתם יודעים לעשות את העבודה, אז כנסו לפה והירשמו..

6 תגובות:

שיקסע אמר/ה...

פוסט מושקע ביותר, נהניתי לקרוא!

boiler אמר/ה...

תודה רבה!

מקווים להביא עוד עידכונים שווים..

אינה אמר/ה...

בכל התכניות מסוג הזה מאכילים אותנו סיפורי סבתא, שאגב, רובנו נהנים לזלול בכמויות. ולמה לא בעצם??

בהחלט עדכון שווה!רוצים עוד!

boiler אמר/ה...

למה לא? כי זה באסה, בניגוד לשאר התוכניות ראלטי הטראשיות לכאן באים אנשי מקצוע.. בפורמט המקורי משחקים עם המתמודדים באתגרים ונותנים להם להתבשל במיץ של עצמם ורק עוקבים אחריהם(אנחנו לא כאלו תמימים אבל בואי נגיד שזה פחות או יותר מה שהיה. למרות שגם במקורית בשביל למנוע הדלפות לגמר הגיעו 5 מעצבים שהציגו קולקציות מלאות כדי שלא יפרסמו מי השלישיה הסופית ואת זה "אף אחד" מהצופים לא ראה בשידור)..

בארץ עדיין לא התחיל כלום וכבר קומבינות ובאלגנים.. הכל בשביל רייטינג, מוזילים את זה וזה נטו מבאס!

saray אמר/ה...

כ"כ נהנתי לקרוא את הפוסט הזה!

boiler אמר/ה...

תודה רבה!!!