יום שלישי, 14 באפריל 2009

קוקו לפני שאנל - הסרט

קוקו שאנל, אין צורך להציג - האישה והאגדה. מספרים עליה ששמרה את עברה בסוד כל כך הרבה שנים שגם 40 שנים לאחר מותה לא מצאו ממנו הרבה.. היא התחזתה לעשירה ע"י המתלחה שלה והתכשיטים המזוייפים(הפנינים גאד דאמט הפנינים!). קוקו שבעצם הייתה בת לאם חד הורית שגודלה בבית יתומים הפכה לאישה עשירה, מפורסמת ובעיקר לאימפריה! יש המספרים שהשיגה את המימון לעסק הראשון שלה על ידי המיטה. קוקו המעצבת, האישיות ובעיקר הבושם, השמלה השחורה הקטנה וחליפות הטוויד הפשוטות בעיצובן אבל כל כך משדרות יוקרה וסטייל עושה קאמבק השנה עם 3 סרטים.

הפרסומת לבושם מתוך הווג פריז המדיף בושם שלנו (לא,לא ה שאנל 5):


ראינו את הכרזות של הסרט "קוקו לפני שאנל" בכל רחבי פריז, אבל לא יכלנו ללכת לראותו כי הוא דובר צרפתית (והכישורים שלנו בצרפתית מסתכמים בהזמנת קפה) אז נאלצנו לוותר. הסרט "מושפע מין האמת" מה שיותר נשמע לנו כמו "לקחנו את קווי הסיפור, הפכנו אותו למשהו אחר לגמרי, אבל השקענו והשארנו את השמות".
קראנו כמה ביקורות פושרות בלשון המעטה וציניות עד כאב, אבל אנחנו מקווים מאוד ללכת לראות אותו שהוא ינחת בארץ הקודש ב11 ליוני 2009 ולו רק בשביל התפאורה והבגדים (למי אכפת מעלילה anyway).

השחקנית אודרי טאטו('אמילי') כקוקו בכרזת הסרט:
מימין אודרי משמאל קוקו:כמה תמונות מתוך הסרט:
הטריילר:





בסוף השנה(דצמבר 2009) אמור לצאת עוד סרט על חיה של קוקו שאנל בשם "Coco Chanel & Igor Stravinsky" אשר אמור לספר לנו על רומן סודי שנילה הגברת עם דמות מוכרת מעולם המוזיקה.. מעניין!

בשנה שעברה יצא סרט טלוויזיה על קוקו בגילומה של שירלי מקליין ששודר בארצות הברית ובצרפת. לעומת שני הסרטים מלמעלה שירלי מגלמת את דמותה של קוקו המבוגרת, באותה תקופה חרשנו את הרשת אחריו ולא מצאנו דבר.. עכשיו אחרי שהתעורר אצלנו הדרייב שוב נצא אחריו לחיפושים! (לכניסה לאתר הסרט לחצו: כאן)
מקליין בדמותה של קוקו על המדרגות המפורסמות:

הטריילר סרט הטלוויזיה עם שירלי מקליין:




וזה מה שאנחנו הולכים ללבוש להקרנת הסרט, הכל כמובן בהשראה..

ז'קט: אברקומבי&פיץ', שמלה:H&M, נעליים: זארה, שרשראות פנינים: אחת של סבתא אחת מהשוק, פרח: אלדו, הבובת חרסינה: מתנה
חג שני שמח!

7 תגובות:

שיקסע אמר/ה...

אני בטוחה שגם אם הסרט גרוע, כולם יילכו אליו, ולו רק בשביל לצאת ידיי חובה. מה, לא? יש לכם מושג מתי הוא יגיע לארץ?

boiler אמר/ה...

מבררים..

אינה אמר/ה...

מה השם המלא שלו? אני מוכנה להוריד אותו מאינטרנט גם בשפה אפגנית.

חבל שבלוגים לא מדיפים ריח

boiler אמר/ה...

עידכנו את הפוסט עם תשובות לכולכן!

saray אמר/ה...

נשמע מאוד מעניין..

boiler אמר/ה...

נקווה שהסרט באמת יהיה מענין ולא סתם גימיק בשביל שכל חובבי האופנה יפקדו אותו..

sefi אמר/ה...

אופנה, בשנים האחרונות, היא גגימיק בקולנוע וכבר כתבו על זה באיזה עיתון, אבל הסרט ניראה שווה כי הכל צרפתי שווה ועוד על קוקו שאנל, אני כבר מזמן מתה לראות אותו, עוד כששמעתי עליו לראשונה לפני חודשיים.
שמחה שנהנתם בפריז.