יום חמישי, 21 במאי 2009

הם מ-פ-ח-ד-י-ם

רעידות ופחדים בשוק האופנה הישראלי מכניסתה הקרבה ובאה של הענקית האופנה H&M
מתוך קולקציית קיץ 2009 מבית H&M:
משרדי היח"צ, הפרסום וההפקות של חברות האופנה חוששים מקיצוצים נרחבים בתקציבי 2010/2009 שמצטלמים ונסגרים בימים אלו, כולם כרגע בחוסר וודאות בשל המיתון ומפחדים להתחייב לקמפיינים בתקופה שבכל יום הם מאבדים לקוחות שלא עומדים בתשלומים.

כידוע H&M מתרגמת טרנדים בקצב מסחרר ומוכרת אותם בזול, מאוד זול .החשש הוא שהדבר יכרסם חלק מאוד גדול מהעוגת ההכנסות של חברות האופנה הישראליות וכן בתקציבי הפרסום..

הרשת גם לא מצלמת את הקמפיינים שלה פר מדינה משמע שאין מה לדבר על הפקה הישראלית בנושא.
עלות קמפיין עומד על אלפי דולרים, וכנראה בשוק המקומי בעונה הבאה הם יפנו לאלטרנטיבה של צילומי פקשוטים עם פריטי הקולקציה ושיווק אינטרנטי על ידי קטלוג יח"צ מצומצם ודל במקרה הטוב
.(ואל תשכחו את הסטייליסטים, הצלמים, המאפרים, הדוגמניות ומעצבי השיער שאמורים להשתתף בהפקת הקמפיינים והם הנפגעים הראשונים מהחוסר תקציבים).

אולי זה הזמן לחברות האופנה הישראליות להתרענן ולספק סחורה ששווה כספם של הצרכנים, אנחנו לגמרי בעד התחרות.. אם זארה טרפה את הקלפים - H&M עוומדת לשנות את חוקי המשחק!

ושום מילה על איקאה...

חלון ראווה של H&M בפריז:

בפוסט קודם הודענו על אכזבה קשה מהרשת .

אבל אנחנו חייבים להגיד שעברנו חוויה מתקנת בפריז (אם כבר חוויה מתקנת, אז בפריז!) אחרי הביקור הטראומטי באמסטרדם.. הסניף ליד הגאלרי לפייט היה גדוש אנשים ועם זאת הבגדים היו מסודרים ולא היה תוהו וובהו קלסטרופובי, היה מבחר מהפנט.על אף העייפות ההיסטרית מההליכה האין סופית באותו היום לא הפסקנו לערום עוד ועוד בגדים על ידינו העמוסות באטרף שלא היה מבייש את פרז הילטון במסיבת האוסקר.

ואנחנו כפי שלמדתם להכיר, לא לוקחים כל דבר לחדר ההלבשה.. הכל היה כל כך זול שלא ידענו שובע, מדדנו ועשינו עוד סיבוב ועוד סיבוב(מי צריך לונה פארק? ) והבטחנו שנחזור שוב - אבל זה לא קרה.. מאז אנחנו בצפייה לפתיחות הסניף או לטיסה הבאה למחוזות רחוקים.

מעניין מה יגיע קודם?

לצערנו החצאית sold out...

2 תגובות:

שיקסע אמר/ה...

אתם בהחלט בונים בילד אפ... :) אני גם מתגעגעת לh&m , שיבואו כבר!

boiler אמר/ה...

שנפתח הימור על איפה הסניף הראשון יפתח בארץ?