יום ראשון, 12 ביולי 2009

פרוייקט מסלול ישראל - ביקורת - פרק 4

פרק בנוני, מעצבן, משעמם ולא מושך בעליל - זה הפרק השבועי של פרוייקט מסלול.
אנחנו לא צריכים להרחיב בתיאור הפרק אבל הוא התחיל במשהו כמו:
קחו כדור ותשחקו כדורגל, ההומאיות ילרלרו על זה שהן לא שיחקו כדורגל מכיתה ג', ערס ינגח ואף אחד לא יבחר במשי..
11 דקות ו43 שניות מתחילת הפרק עד שהגיעו לפואנטה של להסביר בכלל מה יהיה בפרק..
למה? בזמן הזה יכלו ולעשות להם עוד אתגר שלם אבל כמובן שלא

המשימה הייתה לגרום לצוות המעצבים להרכיב מערכת לבוש לצמד מגישי חדשות הספורט. בגירסה הנוכרית עשו משהו בסגנון רק שזה לא היה עם צמד מגישים חסרי טעם באופנה לחלוטין, זה היה עם מגיש חדשות ספורט שרואים שיש לו טעם והבנה כלשהי באופנה, הוא היה גבר וזאת הייתה משימה "חדשה" למתמודדים לתפור בגד לגבר, אבל בארץ חייבים לבחוש את הכל ולהוסיף קצת עמבה..
הבגד הזוכה מהגירסה האמריקאית לאותו אתגר:
המשימה כשלה כמעט אצל כולם, המתמודדים התקשו בבניה ובתפירה של מערכות שיקיות שיחמיאו ויתכתבו ביחד, שתיווצר הרמוניה ושזה יתאים למעמד של "חדשות" אבל בכל זאת זה ספורט. משהו טיפה יותר נמוך מאופנה אבל שמקבל הרבה יותר זמן מסך בטלוויזיה..

בפעם הראשונה בתוכנית הרגשנו חיבה קלה למשי. בזמן שהיא דיברה על/אל הנשואה, זה היה נוגע ללב(חייבים קצת קיטצ' בבלוג).. ויפה שמר חוג'ה האח אמר לה "תסתמי, היא יותר טובה ממך תעשי מה שהיא אומרת וככה תרווחי פה עוד שבוע.."(בציטוט חופשי שלנו)
רק חבל שמה שמשי ומאיה עיצבו יותר התאים לקולקציה של יוסף בהשראת שמלות ה"עורבים" מלפני שנתיים מאשר חדשות ספורט. הלו? מזה הנצנצים האלו? ועוד למירי נבו?
השמלה של מאיה ומשי אל מול השמלה של יוסף, היש דמיון?
ניכר היה שכל המתמודדים חשבו איך להתחנף לרס"ר במילואים גל אפל עם השורטים המחוייטים שהם סימן ההיכר שלו.. אבל שוב, על אילדיס? למה? אנחנו לא רוצים לראות את זה.. אפילו שזה מסתתר מתחת לשולחן.
העיצוב של לוסי ומיכל לדעתנו בוצע ועוצב הכי טוב, העיצוב נסחף מידי בעיקר בגזרה הנשית אבל יכול להראות בסדר כששולחן יחצה את מירי בגובה המותן.
.
אהבנו את הגישה של נתנאל שאומרת:
אני מעצב לעצמי ולא צריך ולא רוצה להתפשר, אבל אוקיי - אתה בתוכנית, תתאים את עצמך לאתגר. באותה נשימה יכולת להוסיף לה ככפות עור ומסכה שתסתיר את העיניים ויש לך גיבורת על חדשה והנה הרווחת עוד משימה על הדרך..
כמו שרשמנו בעבר על הדחתו של נתנאל בפרקים הראשונים הוא המודח השבוע. חבל לנו שנתנאל הלך הביתה כל כך מהר אבל לפחות הוא הלך כשהוא שלם ובטוח בעיצוב שלו, שימשיך עם האמת העיצובית שלו.
לפחות לא נשמע את הקול המתבכיין שלו יותר!
.
לעוד קטעים וביקורות בנושא פרוייקט מסלול לחצו כאן
לצפיה בפרק הרביעי לחצו כאן
התמונות לקוחות מכאן, כאן וכאן

6 תגובות:

Tal אמר/ה...

האמת המרה לצערי היא שהתייאשתי מהסדרה ואני באופן רשמי פורשת. אלא אם כן אני מוצאת את עצמי ביום רביעי בערב חסרת כל דבר לעשות (וביננו אני מעדיפה אפילו לשטוף כלים...) ומה הסיכוי שזה יקרה???
יאללה, שתתחיל העונה האמריקאית החדשה!!

T-M-S אמר/ה...

עם הגישה הזאת הוא ינקה מדרגות עוד הרבה זמן 0 אבל יהיה עם האמת העיצובית שלו, אני מציע שפעם הבאה יעצב חזייה לשדרי חדשות. - למה היה צריך את הג'אקט מעל?

אולי שיעצב לה רק כיסוי לפטמות...

boiler אמר/ה...

פטיט - חבל שאנחנו לא יכולים לוותר עליה גם, אנחנו מכריחים את עצמנו לראות כי יש לנו "חובה" לבלוג.. (פחחח ממש..)
העונה מתחילה ממש בקרוב, נא להתאזר בסבלנות..

T-M-S - גם דיטה וון טיז עשתה קריירה מכיסוי פטמות.. לך תדע, אולי הוא יצליח מזה גם:)

pea אמר/ה...

פיספסתי את הפרק האחרון, אז תודה על העידכון - בתוספת הקליפים אני מרגישה שהשלמתי את הפער. נשמע פרק פושר משהו. דווקא הפרק עם האוכל היה חביב רק שהמעצבים יצרו דברים דומים מדי - לא? די חזרו על עצמם.
בכל מקרה, מצטרפת לפטיט לולו - רוצה עוד עונה של היידי קלום וטים גאן!

boiler אמר/ה...

באמת בפרק של המצרכים מהסופר כולם הלכו על מראה השכבות וקצפת משהו..

הפרק של השבוע בהחלט דיי פושר ועדיף לצפות בו ככה בחלקים קצרים רק של מה ש"מעניין".

שתחזור כבר פרוייקט מסלול, קשה לנו ככה הרווח הגדול הזה!

Dana (MODAna) אמר/ה...

הרגתם אותי!
אני ממש מסכימה עם הריכוך כלפי משי בפרק האחרון, ובעיקר עם מה שאמרתם על נתנאל...לא יאמן כמה עצבים חשתי כשהוא אמר שהוא מעצב בשבילו, ושהוא לא יצרן וכו' וכו'
זה היה כל כך מזויף ומתגאה ומתנשא בעיניי, פשוט התחלחלתי