יום שישי, 3 ביולי 2009

פרוייקט מסלול ישראל - ביקורת - פרק 3

כמה טענות! לרגע חשבנו שאנחנו מביטים בעצמנו עם כל הפרצופים העקומים שהם עשו, כולה ביקשו מהם לקום מוקדם..
הפרק התחיל בהשכמה מוקדמת לחבר'ה שהתבקשו להתארגן מוקדם מוקדם ולרדת לאוטובוס(מיניבוס! תדייקו! או יותר נכון וואן), אחרי נסיעה מיותרת ומלאת תהיות של לאן אנחנו הולכים הגיעו לסניף של מגה בול, כפי שסיפרנו לכם שיהיה כאן.
אופיר חגג יותר מידי מול המתוקים, מיכל התפרעה עם התיונים, החצי הנשוי התלהבה מעיתונים בעוד בעלה חוגג עם במבות.
משי צרחה על מישהו שם "מה לקחת מטריה מה אתה חי בסרט?" הלו משי???? לא עשית שיעורי בית וצפית בפרק השני של פרוייקט מסלול קנדה? שכלללללללל המשימה הייתה ממטריות? טוב גם ככה אין לך פרצוף של אחת שעשתה שיעורי בית ללא קשר לתוכנית.. אגב משי הלכה על הכי קל ולקחה מפיות ודברים דמויי בד(מה שבתוכנית המקורית השופטים מאוד לא אהבו שהמתמודדים הולכים על האופציה הקלה מידי)..
ככה עושים בגדים ממטריות, משי תפנימי(מתוך פרוייקט מסלול קנדה):
מיכל חפרה כל כך כל התוכנית שזה עבר כל גבול, פשוט רצינו שתסתום את הפה וזהו, אוף כמה אפשר??
אפרופו בכיינות מה נסגר עם כל המסיבת כיתה א' בהנחייתו של המוניטור ששון קדם סביב נתנאל?(רק אנחנו או שהדיבור שלו ממש מרגיז?)

לחוג'ה הבן יצא אחלה משפט השבוע, שבכיף אלון מזרחי יכל לאמץ כאילו היה שלו: "בניו יורק, בחו"ל ובלונדון" זה ממש מקבילה של "אני רוצה לשחק באירופה או בספרד"
בתמונה, במקרה שאלון מזרחי היה משתתף בפרוייקט מסלול ישראל זה היה נראה ככה:
מצטערים שגם אנחנו נותנים לה הרבה במה אבל משי התלוננה על השקיות במבה כל כך הרבה שבמקום להיות יצירתית ולעשות משהו עם האריזה של השקיות(שיכל להיות מהמם) היא פשוט בכתה ולא עשתה כלום, עד שעברה לליפה.

ההנחה הרווחת שריחפה סביב המתמודדים הייתה "אוווו יש לנו משימה לעשות בגדים לציינים ודבילים רק בגלל שזה חומרי גלם מהסופר" אז מתמודדים חמודים, טעיתם, לא חייב להיות קרקס, המטרה היא להוציא בגדים שיראו לבישים ומהממים, לא שמלות של בראץ מהגהינום, ראו ערך אלון לבנה שעשה משהו עם שיק, למרות כל המחלוקת סביב השמלה(מועתקת כן/לא)
לפחות זה נראה לביש(מתוך הגירסה האמריקאית, עונה חמישית וראשונה):
אנחנו רק יכולים להגיד שהיה ברור לנו שאופיר יעוף מהשניה שהתחלנו לשים שהוא מקבל יותר מידי זמן מסך מיותר, אז ד"ש לחברה שעורכים את התוכנית..(אגב מה הוא ניסה ליצור שם? שמלה של הרב לג'ר???)
לעוד קטעים וביקורות בנושא פרוייקט מסלול לחצו כאן
לצפיה בפרק השלישי לחצו כאן
התמונות לקוחות מכאן, כאן, כאן, כאן, כאן וכאן

5 תגובות:

T-M-S אמר/ה...

א. הפרק היה משעמם ברמות קשות
ב. ממש אי אפשר לדעת מה השופטים יאהבו ומה לא - ויש הרגשה שהשופטים יותר מתעסקים במה שקורה עם המתמודדים ומי מעניין ולא בדגמים שהם עיצבו.
ג. כל אפל הוא ערס שאין דברים כאלה (או לפחות ברמה מר חוג'ה) כזה דיבור לא נשמע בטלוויזיה מאז זינזאנה.
ד. אני ושב שהשמלה הייתה חיקוי שוודר של משהו של גוצ'י מימי טום פורד מהקולקציה עם השמלה היפנית - אני בסםק אם האופיר הזה שמע על הרב לג'ר.

Dana (MODAna) אמר/ה...

אני כל כך מסכימה!! הם ממש נשחפו עם עצמם ועשו בגדים מחרידים (מלבד ההוא שזכה... שהוא באמת מוכשר כשד, אם הוא רק היה אדם טוב בנוסף לזה..). הכל היה מצועצע וצבעוני מדי, ו... פשוט איכס.
גם אני חשבתי על הרווה עם השמלה של אופיר, אבל בהחלט לא חשבתי שהיא הכי גרועה- אבל עזוב, בעיניי משי הייתה צריכה לעוף עוד בשלב האודישנים...
היא ממש ממש מעצבנת אותי, היא הורסת בשבילי את הסדרה- זה לא מבדר אותי.

boiler אמר/ה...

אתה צודק לחלוטין, הפרק היה משעמם לאללה. אנחנו יכולים אפילו לספר שנרדמנו במהלך הפרק.

הביקורות של השופטים תמיד מוזרות ונראה שההפקה לוחשת להם באוזן איך להגיב.

הדיבור של גל פשוט מבחיל ומעצבן, לא מובן מה עובר עליו. השבוע עברנו בזארה בסנטר ושמענו אותו מסנגר על התוכנית(ובואו נגיד שהוא לא הכי החמיא לאלון)..

boiler אמר/ה...

ברוכה הבאה דנה!
(לא התייחסנו אלייך בתגובה למעלה כי שפתחנו את החלון התגובה עדיין שלך לא הופיעה)

מפה אמר/ה...

מחכה כבר לעונה הבאה!!!!! נראה לי יהיה הורס.