יום שבת, 11 ביולי 2009

קיץ לוהט בגזרתנו

חודשי הקיץ החמים מביאים איתם את העונות החדשות של פרוייקט מסלול.
ב20 לאוגוסט עולה העונה השישית של פרוייקט מסלול אמריקה. העונה תשודר באיחור של כמעט שנה בעקבות עריקה לרשת אחרת(לייףטיים) וכל הסיכסוך והמאבקים המשפטיים שהתנהלו סביב זכויות השידור של התוכנית. כל העונה כבר צולמה בסוף השנה שעברה כולל התצוגה הגדולה בשבוע האופנה של ניו יורק..
אנחנו כבר לא יכולים לחכות שהעונה תעלה לשידור!
בנתיים אתם מוזמנים להכיר את המתמודדים של העונה השישית:בנוסף לכך השבוע החלה את דרכה העונה השניה של פרוייקט מסלול אוסטרליה(!).
בעונה הראשונה שהייתה לא רעה בכלל השתתף המתמודד ישראלי אורן נורי והתקשורת בארץ חגגה על כך, אומנם הוא לא הצליח להגיע לגמר אבל בהחלט סוג של כבוד. אתם מוזמנים לצפות בעונה השניה תוך כדי שהפרקים שלה זולגים ליו טיוב, תהנו!
הפרק הראשון + המתמודדים בעונה השניה של הגירסה האוסטרלית:




לשאר חלקי הפרק לחצו כאן
אנחנו הולכים לחגוג בתקופה הקרובה עם 4 מנות שבועיות של ריאלטי אופנה: פרוייקט מסלול אמריקה, אוסטרליה, ישראל והגירסה של בראבו לפרוייקט מסלול "דא פאשן שואו". אין יותר מאושרים מאיתנו.

3 תגובות:

Cioara Andrei אמר/ה...

Foarte interesat subiectul postat de tine, m-am uitat pe blogul tau si imi place ce am vazu am sa mai revin cu siguranta.
O zi buna!

tamar's sweet closet אמר/ה...

איזה באסה שאף ערוץ בארץ, כולל כבלים ולווין, לא עושה איזה מרתונים של הסדרות האלו. שעות של צפייה עושות מאנצ'יז לבגדים שחבל על הזמן - איטס א ווין ווין!

boiler אמר/ה...

בגלל זה צופים דרך האינטרנט..
ברוכה הבאה:)