יום ראשון, 12 ביולי 2009

אל תיכנעו לבינוניות


חבל, חבל שהלכנו לדיזנגוף סנטר ביום שישי, תאמינו לנו - זה לא מגיע לנו. היינו ילדים טובים כל השנה, כמעט צמנו ביום כיפור ואפילו סנטה הביא לנו מתנה!

זה התחיל שנכנסו לקסטרו(כן, גם אנחנו שאלנו את עצמנו למה לעזאזל נכנסו לשם!) וראינו את שמלת התיונים המפורקת משהו של מר לבנה, שמישהו יעמיד את זה כמו שצריך, גאד... שוב הזדעזנו ממרכולתם של קסטרו, אלוהים יודע איך הם רשת מצליחה עם כל הסגנון סבנטיז בשקל שלהם.

משם המשכנו לTOP SHOP. אחרי שיצאנו מהחנות נשבענו שאם נראה עוד בגד אחד פרחוני\זוהר\ילדותי נרוץ לשירותים להקיא את הקפה של הבוקר. הזדעזענו לראות חגורת ניטים שקנינו בזארה ב 90 שקלים בתחילת העונה מככבת בשלל צבעים במחיר שעוררתי של לא פחות מ 250 שקלים!

גם קניתם מאותו מפעל בסין וגם הפקעתם מחיר?
החלטנו ללכת לכוון מנגו, אבל בדרך פשוט חשכו עינינו, היה שם מין פסטיבל-בגדים-מכוערים-במחיר-מופקע ודוכני אקססוריז ובגדים. השלט המבטיח באחד מהדוכנים אמר "שמלות רק 500 שקל". חשבנו שהגענו לגן עדן של סיילים!
רק 500 שקל בעבור סמרטוט מנצנץ, בסוף עונה, בדוכן עלום שם וללא תא הלבשה בלובי של דיזינגוף סנטר?
?how lucky are we

היריד הזה המשיך בכל רחבי הסנטר, ראינו רק עוד ועוד שמלות מבדים של 10 שקלים למטר + 3 כפתורים בחצי שקל ובגזרה מפוהקת שראינו בפעם האלף שכמובן נטולת בטנה.. בטח משי חוג'ה הוציאה לה גזרה - אחרת מי יסביר את החובבנות?

סיכות לראש שמורכבות מכפתור מוזהב ומודבקת על סיכת סבתא. כל מיני שרשראות\קשתות מחלקי תחרה קנויים שחיברו להם שרשרת בצורה הכי חובבנית שיש והופ! 130 שקל! - אנחנו כבר מתים להיות הבעלים הגאים של שרשרת מחלקי מפה ארוגה - כזו שסבתא שלנו שמה על הטלוויזיה ושכל חברינו יתקנאו בנו..
סגנון החלקי מפות הוא בכלל כל כך פופולארי וכל כך שיקי שצריך רק מעצבת אחת שתמכור את זה..
אבל בסנטר? לא! צריך לפחות 10 דוכנים שונים שמוכרים את אותו הדבר בוריאציות שונות בכדי שנוכל להשיג חלקי וילון בכל הצורות! איזה כיף!. מעניין איך רק על וילון אמבטיה מתחרה הן לא חשבו..

סוף סוף הגענו למנגו אבל לא היה כלום. רק שוק של סופעונה. משם ברחנו היישר לזארה – לפחות שם נחנו מהטירוף..

הרגשנו חנוקים מידי אז החלטנו לעשות טיול לאורך רחוב דיזנגוף.
כמובן שהסיוט פשוט המשיך.. לכל אורך הרחוב היו עוד דוכנים של תכשיטים.
החלטנו לשאול כמה עולה טבעת רק כדי לקבל פרספקטיבה
"כן זה כסף מצופה זהב.. עם אבן גראנט.. 320 שקלים"
תהינו לעצמנו - כסף - זול, לצפות את זה בזהב - גם לא מי יודע מה יקר..
גראנט - זה גם לא בדיוק יהלומים אז למה נראה להם שבאמצע הרחוב אנחנו נוציא מכיסנו 320 שקלים?!

אנחנו פונים אל הלב של כל אותן מעצבות בכככככאילו, שסיימו אתמול את שיעור התפירה\הדבקת חרוזים\מקרמה במתנ"ס חביבה.
המייצגים העלובים שלכן לא עושים רושם על אף אחד! ובטח לא מחירים המופקעים שאתן תוקעות על הפריטים העלובים שלכן.. המחיר המופקע לא זה לא ישווה לכן יוקרה אז בבקשה קצת יצירתיות, קצת השקעה, קצת מחשבה מחוץ לקופסא ואולי איזה קונספט נחמד..? אנחנו רוצים לפרגן לכל אותם אנשים שיוצרים אופנה במחוזתינו, אבל מה לעשות שאין למי?

*אנחנו מצטערים בפני קוראינו שלא צילמנו את המאורע, אבל אנחנו מניחים שאתם יכולים לתאר לעצמכם.

11 תגובות:

T-M-S אמר/ה...

שכחתם (או שלא?) דוכן אחד יוצא דופן ממש באיכותו מבין כל דוכני שוק "המעצבים" שבסנטר - וזה הדוכן של ליאת גינזבורג. אני חושב שהתכשיטים שלה שווים ביותר ומקוריים בטרוף. קצת מוזר שהיא מוכרת שם בין כל השרלטנים...

קרן אמר/ה...

קודם כל, תסלחו לי, אבל הטעות הראשונית שלכם היתה ללכת לסנטר ביום שישי. השתגעתם?!
לגבי "התכשיטים", זה פשוט נוראי שאנשים לא מבינים את עניין היחסיות.
אם משהו עלה לכן 10 ש"ח, אל תנסו למכור אותו ב200...
יש סיכוי לא רע שאם המחיר יהיה הגיוני ביחס לתוצאה הסופית, אנשים גם יקנו ולא רק יחמיצו פנים מול הדוכן

Unknown אמר/ה...

הרגת אותי!
כל כך נכון שזה עצוב,
עלק תל אביב בירת האופנה- ברור כי יש שם הכל מהכל אז חייב להיות איזה שהיא מציאה, מתישהו, לא?
אני אישית לומדת אופנה ואני לא מתקרבת לירידי המעצבים ודומיהם, פשוט זבל יקר...
ואני אומרת את זה בתור מישהי שחובבת ולומדת אופנה,
אחת מהסיבות שבכלל תמיד רציתי ללמוד את המקצוע הזה היא כי תמיד התקשיתי למצוא בגד טוב, באמת זארה הם מוצלחים, תמיד נמצא שם משהו :]
ואת הצבעים הזוהרים צריך לקבור עמוק עמוק בגיהנום!

מתה על הבלוג הזה בכל אופן-רציתי לפרגן ולהגיד לך להמשיך לעדכן!

saray אמר/ה...

הטעות ההתחלתית זה ללכת לסנטר ובכלל לאזור שם בשישי. איכשהו גם חברה שלי הצליחה להוציא אותי לשם השבוע ופשוט הצטערתי כמעט על כל רגע.. המכירה שעשו במתחם החדש באמת הייתה קצת במחירים מופקעים אבל לפי מיטב זכרוני בשוק המעצבים הצעירים בסנטר בד"כ יש מחירים סבירים , לא?

boiler אמר/ה...

T-M-S - אנחנו מניחים שאתה מדבר על בוטיק המעצבים, אפילו לא דרכנו שם בגלל מיליוני האנשים שמסתובבים באזור. הריח של יריד האוכל הזה שמתנגש עם פחי הזבל בפינה של הבוטיק לא עושה לנו טוב ביום שישי למרות שליאת היא אחד הדברים הבודדים ששווה לבקר בשבילה שם..

Keren – חצי אחד מאיתנו על בסיסי יומי באזור הסנטר (לפחות מלפני שהתחיל החופש הגדול והמתחם הזה הפך לעיר הילדים) והחצי השניה עובדת קשה מאוד, זה היום היחיד שהיה לה חופש וגם במקרה היו לנו סידורים באזור. אבל אכן טעות קשה..
צודקת בעינין היחסיות, אבל המעצבות כל כך מאוהבות בקשקושים שלהן שהן תוקעות לזה מחיר הזוי לחלוטין!

Mor – תודה! כיף לשמוע! (או יותר נכון לקרוא).. ההיצע לפעמים כל כך עלוב ב"עיר הגדולה" שזה מתסכל.. כל הכבוד שהחלטת לקחת את זה לעצמך לעשות לכולנו בגדים יפים ומעוצבים יותר:)

שריי – המחירים בבוטיק המעצבים(שוב חזרנו לדבר עליו וננצל את הבמה לשאול מה קורה עם הבלוג של המנהלת שלו?, ריטה קציר "lifebymummy", הוא יותר מידי זמן מת..) יחסית מאוזנים יותר מול התוצאה, שוב אנחנו מדגישים יחסית.. אבל ב"יריד" הזה שעשו בסנטר זה היה בחוסר פרופורציה לחלוטין!

tamar's sweet closet אמר/ה...

עשיתי את הטעות של ללכת לסנטר ביום שישי ואין סיכוי בעולם שאני אעשה את זה שוב אי פעם!
לא יודעת איך הדוכנים שם נראים אבל לפי התיאור כבר עדיף לקנות תכשיטים בעשרה שקלים בדוכנים שיש בקניונים, לפחות שם אתה יודע מה אתה מקבל בתמורה לפרוטות שלך.
האמת, מאז המינוס הענקי כבר לא כיף לי ללכת לקניות. חוצמזה שלבנות עם רגליים לא מושלמות כמו שלי אין מה לחפש בכלל בחנויות הקיץ הזה - הכל מיני.. :\

אנה פינקלשטיין © אמר/ה...

מצחיק הפוסט.
מלא חנויות ואין מה לקנות.
מי שחפץ בסטייל צריך להיות יצירתי.

שיקסע אמר/ה...

הרגתם אותי מצחוק:) כל כך נכון!

boiler אמר/ה...

שמחים שאהבתם:)

FoxyMoz אמר/ה...

כ"כ מזדהה...
הסתובבתי בפשפשוק ובין כל מיליוני הדוכנים - עברו בראשי בדיוק אותן המחשבות....
כל פקאצה שיש לה שפיץ פלאייר וחוט ומחט בבית חושבת שהיא מעצבת תכשיטים אלק, כולן מעתיקות אחת מהשנייה!
קניתי שרשרת ארוכה עם תליון אבן גדול בחנות בראשית בקניון גבעתיים ב- 49 ש"ח. ראיתי בדיוק את אותה השרשרת על 5 דוכנים בפשפשוק (שכאילו המעצבות עיצבו) בלא פחות מ- 230 ש"ח!!! נחנקתי!

boiler אמר/ה...

לאנשים שקונים ומשקיעים כל כך הרבה כסף אצל כל המעצבים בשקל האלו אין לנו מה להגיד חוץ מ"מגיע לכם" שהחליטו לזרוק את הכסף שלהם אצלהן..

כמו שאמרת אותה שרשרת בחמישים שקלים נמכרה במחיר יותר מכפול..