יום ראשון, 25 באוקטובר 2009

מילאנו - טירוף!

כן, כן הבטחנו פוסט על מילאנו ולכן נקיים, אפילו באיחור אופנתי(מאוד אופנתי)!
אנחנו חייבים להגיד כשקמנו בבוקר והתחלנו להסתובב, העיר נראתה לנו כאילו בנו אותה מהשאריות של פריז, זאת לא הייתה העיר הנוצצת שכל פינה בה היא סיבה להפקת אופנה אלא מן מישמש אירופאי של ישן וחדש, יש בה פנינים שצריך לחפש אבל ככול שהסתובבנו בה יותר לא רצינו לעזוב.

תמיד שאנחנו מגיעים לעיר\מדינה חולס"טית זו או אחרת אנחנו מחפשים להיטמע, להרגיש מקומיים. תמיד נעדיף לקחת דירה ולא בית מלון, אם אנחנו מכירים אנשים בעיר - מה טוב. בדרך כלל אנחנו מעדיפים לתכנן לנו כמה נקודות ציון בטיול מראש אבל את כל השאר להשאיר לגמרי ספונטני..

להתחיל את הבוקר עם קפוצ'ינו ובריוש בבית קפה השכונתי, לקחת את המטרו לנקודת הציון ולהמשיך בסיבוב חסר כיוון אל הלא נודע - תערוכת צילום של ג'ובאני גסטל, לאכול צהריים על גג הדאומו להסתובב עוד קצת בין החנויות ולמצוא מסיבת השקה של חנות חדשה (ולהיכנס!), להוריד כמה שמפניות(ולצאת מתנדנדים..), להתעדכן בווג איטליה על קפה, להסתובב בתערוכת הוידאו המהממת של רוברט וילסון
(ככה נראים האנשים סביב הדאומו)
לעמוד מחוץ לתצוגה של גי'פראנקו ,למצוא את דרכנו פנימה
ולפגוש חברים חדשים(!)
(בתמונות; אנה מוסרת ד"ש חמה, חמה ונשיקה + כמה מחברינו לעמידה
מחוץ לתצוגה ובתוך האולם)
(הבלוגרית מ'קפירסון מall the pretty birds בפעולה, אפילו בג'ק אנד ג'יל היא צולמה עם הנעליים)
(אנחנו משחקים אותה ג'ק אנד ג'יל בזמן שהמתנו להיכנס)("חברים חדשים":)
לשבת בשום רום השעונים של ראלף לורן (וגם לענוד שעון של 20 אלף יורו), לאבד את הדרך לשם ואז להבין שהיינו בדיוק במקום הנכון.. לקפוץ לאפרטיף ב"גולד" שעיצבו דולצ'ה וגאבנה או אפריטיף במון היותר "שכונתי"
(דומיניקו וסטפנו אשר ידועים יותר כD&G חברינו הטובים אירחו אותנו כיד המלך..)
לאכול גלידה בצ'וקולד, לרדת ליד המחט של קדורנה ולראות דומגניות חולפות על פנינו ברחוב כאילו כלום, ללכת לשוק(עם מחירי קניון), ללטף איזה כלב של עובר אורח, לאכול את הפיצה הכי טעימה אבר ביורו וחצי ואז לשלם על ריזוטו מבחיל יותר ממה שתרצו לדעת ולחזור הבייתה(לגמרי הרגיש כמו בית, תודות למארחים המדהימים שלנו), להתרענן ולצאת למסיבת הדוגמניות החמה של הערב(אחרי הכל פאשן וויק) במלון ,בקלאב או סתם לשבת ברחוב עם בירה(כמו שכולם עושים בפורטה פיצ'נזה), לאבד את דרך בדרך ל"פלסטיק" ולהגיע לכביש המהיר..והכל! הכל על עקבים!
הכנות לתצוגה כלשהי:וכל זה שאנחנו מוקפים בנשים דקיקות ושזופות שעושות דרכן על עקבים, לבושות אלגנטי להחריד ובגברים בבלייזרים, זהו, גברים בבלייזרים בשעות היום! אנחנו צריכים לספר יותר!?
רוצים עוד!

תגובה 1:

קרן אמר/ה...

נשמע מאוד "מקומי" וממצה וגם נשמע שאחרי החופשה הזו הייתם צריכים עוד אחת בארץ במיטה. מתיש לעשות את כל זה על עקבים!
מקווה שבסוף גם התפנקתם באיזה מסז' לכפות הרגליים...