יום ראשון, 6 בדצמבר 2009

טריפל שאנל, פוסט שלישי רצוף!


אחרי טיזינג רציני שקארל עשה לנו דרך האתר אינטרנט, שגרם לכל הבלוגרים לרייר ומיד להעלות אצלהם בבלוג הצצה אל תוך החלום המדומה של מדמואזל שאנל. התצוגה התקיימה.
.
תצוגת Pre-Fall 2010 התקיימה ושיחררה לאוויר את הפנטזיה שקדחה במוחו של קארל.
הקולקציה מתרחשת בסין, שנחאי ליתר דיוק, שם העונה הוא זרק את קוקו לביקור.
שאנל מעולם לא הניחה את כף רגלה(הענוגה?) בסין. במציאות זאת אומרת..
בחלומות המדומים שלה לעומת זאת, הו.. כמה שהיא בילתה שם..
אם הייתה לה do to list כולה הייתה מסומנת בוי.
המדמואזל טיילה במורשת הסינית, הצדיעה לאלפי פסלי צבא הטרקוטה, בילתה במועדוני הלילה של שחנאי, עשתה סיבובי פוזה בחצר הקיסרית והלכה יחפה על השטיחים המונגולים(נו, תזרמו איתנו..)
.
אם כבר שואו אז למה לא לעשות את התצוגה בשנאחי על מסלול של 85 מטר..
לפני חצי שנה הוא עשה זאת בונציה ממש על חוף הים והפעם מין הראוי שזה יהיה אל מול הנוף עוצר הנשימה של קו החוף שאם הוא לא צועק במראו שלו "אני התמצית של נוף המאה ה-21" אז אנחנו לא יודעים מה כן.
מאחורי קיר הזכוכית שצמוד למסלול משתקפים גורדי השחקים המוארים שיוצאים מתוך נהר החואנגפו/ההואנג פו הגדול והבוצי, המחלק את העיר למזרח ומערב. המגדלים פשוט היוו כתפאורה האולטימטיבית.
.
גילוי נאות הוא שאנחנו לא מתעלפים (בלשון המעטה) על בגדים סינים או ליתר דיוק על האינטרפרטציה המודרנית שעושים להם - לא כוס התה שלנו. אבל בשאנל העונה פשוט תירגמו את הלוק בצורה יוצאת דופן, לטעמנו כמובן.
בדיוק כמו שצריך לכבס, לעבד ולהשתמש בהשראה כלשהי באופנה.
.
הבגדים מלאי ההשראה למורשת. רקמות המושפעות מקליגרפיה סינית, השפעה הצבאית, שילובי הצבעים והפרחים החתוכים כפרחי האדמונית העשויים מעור ושלרגע לא חשבנו שיכולים ככה להמיס את ליבנו - המיסו.
.
בואו ניתן לקוקו, קארל, שנחאי, פריז, כל התופרות הצרפתיות המבוגרות, המעצבים שקארל לוקח להם את הקרדיט, הרוקמים, הגזרנים, החייטים ובקיצור כל מי ששם יד בקולקציה לדבר ונעבור לתמונות:























התצוגה חלק 1

התצוגה חלק 2



ולכל אלו שלא מעריכים, אולי עכשיו תראו עבודה קשה מהי:

התמונות לקוחות מתוך style.com

2 תגובות:

בלוג אופנה - Blonde Bleach אמר/ה...

אין ספק, ההפקה עצמה עולה על כל הציפיות.
בטוחה שאורך המסלול נעשה בהשראת החומה (מכאן הכובעים של הדוגמניות, המיימיות הוסתרו מפאת האסתטיקה).

תגיד, יש לך מושג מי היה אחראי על המוזיקה?

boiler אמר/ה...

MICHEL GAUBERT זה השם שהצלחנו איכשהו למצוא ולקשר אותו לתצוגות של שאנל, הוא עשה את הסאונד בתצוגה בשנה שעברה, זאת עם רוסיה.
לגבי השנה לא מצאנו עדיין.

מייקל הזה חזק בתחום, יש מלא תצוגות שהוא עושה בהן את המוזיקה, תכניסי את השם שלו ביו טיוב ותקבלי סירטונים למלא תצוגות שהוא רשום בקרדיט כdj

אם נמצא תשובה יותר ברורה נעדכן.