יום שני, 21 בדצמבר 2009

Good Hair

תצפו בזה:

מכירים את זה שיש ימים שהשיער מתסדר מעולה ומהמם ויש ימים שהוא נראה כמו פשוט רע? אז לא על זה אנחנו מדברים, או יותר נכון הסרט.
הוא מדבר על כל העיניין של הבעיות שיש לנשים(וגם גברים) אפרו אמריקאיות עם השיער המקורזל שלהן.
בסרט הדקומנטרי "שיער טוב" השחקן והבדרן כריס רוק סוקר את התופעה של החלקות והארכות שיער.
.
כריס עובר בין מספרות מקומיות, בתי ספר לטיפוח, מפעלים למוצרי שיער, אירועי שיער מגוחכים ברמות מטורפות, ראיונות אישיים(גם עם סלבס), פגישות עם כימאים ואפילו מגיע עד הודו - היצואנית הגדולה של שיער לכל העולם העיקר בשביל למצוא תשובה לשאלת ילדתו הקטנה - "אבא, איך זה שאין לי שיער טוב?" כשהיא מתכוונת לשיער חלק ולא נפוח ומקורזל.

התופעה של תוספות שיער גדלה מאוד בשנים האחרונות, כיום זה זמין, זול(יחסית, תלוי אם השיער אמיתי או סינתטי) ובעיקר נותן את המענה, אומנם לא תמיד זה נראה אמין, אבל זה תלוי בסוג התוספות והדרך בה שמים אותן.
.
כמעט בכל הפקת אופנה משתמשים בהן, רוב הכוכבות הגדולות משתמשות בתסופות שיער, בין אם הן אפרו אמריקאיות כמו טיירה בנקס ואופרה ווינפרי ובין אם הן לא כמו פריס הילטון וג'סיקה סימפסון (ושלא נתחיל לדבר על גאגא), אומנם הלכנו פה על דוגמאות מאוד מוקצנות וידועות אבל כולן משתמשות בתוספות, לפעמים לאורך, לפעמים לנפח או צבע ולפעמים כשיער מלא בכל הראש.

ה"פאת" תוספות של אופרה, אצלה רק אזור הפוני בחוץ, ככה לא צריך להשקיע הרבה, להחליק ותלתל את המקדימה וזהו:
יש דרכים לשלב תוספות שיער, הפשוטות והמהירות ביותר זה על ידי קליפסים - רצועות שיער מחוברות עם קליפסים מיוחדים לשיער, בקליק אחד מצרפים עוד ועוד חתיכות ומקבלים אורך ונפח, במקום להשתמש בקליפסים אפשר גם להדביק, לתפור לשיער(עושים צמות צמודות לראש ותופרים עליהן את הרצועות שיער), לשזור, בקיצור אין סוף דרכים יצירתיות.
אם צפיתם אי פעם בטופ מודל הבאה, יכלתן לראות מה הדוגמניות המסכנות עוברות במהפכים שטיירה גורמת להן..
רצועות של תוספות שיער + קליפסים = ראש מלא ארוך:
בתמונה הראשונה קליפסים תפורים לסרט השיער ובתמונה השניה, חבילה חדשה:
גם בארץ התופעה הגיע גם למפורסמות(לדוגמה: תוצאה טובה - נינט, תוצאה רעה - אורית פוקס) וגם לנשים ה"רגילות".
אנחנו לא רוצים לקדוח עוד על הנושא אבל יש המון מה להרחיב, אם אתם רוצים ללמוד עוד על העינין של תוספות שיער, אתן ואתם מוזמנות ומוזמנים לשוטט ביו טיוב ולגלות עולם מלא של מדריכים על איך ומה לעשות, זה באמת מדהים מה שהולך שם...(אם תהיה דרישה נעשה פוסט על מדריכי יופי נגישים ברשת)
בתוכנית של טיירה בנקס עשו מבחן איך לזהות תוספות, משעשע:

וחברינו משכבר הימים ג'וני לאבוי מציג איך להשתעשע עם תוספות שיער:

2 תגובות:

Nimi Avigal אמר/ה...

אני מתכוון לראות את זה היום

boiler אמר/ה...

אז אנחנו מצפים לביקורת על הסרט אחרי שתצפה..