יום שבת, 23 בינואר 2010

פלסטיק ג'וק

עשר בבוקר יום שישי והטלפון מצלצל בחפירות על!
סינון ראשון – עבר בהצלחה!
סינון שני – ניתקנו בפנים..
סינון שלישי – כשלון חרוץ, אבל לפחות צווחנו שאין לנו כוח לקום וללכת!(לא עזר..)
סיימנו את כל התארגנות הבוקר, זרקנו על עצמנו משהו אחר לגמרי ממה שתכננו כי הז'קט היה בכביסה ויצאנו מהבית.

אוקיי, הכניסה למתחם הפלסטיק שוק עברה בשלום, הסתכלנו על כל מיני דוכנים, בחנו מה יש פה ומה יש שם, הכל נראה לנו אותו דבר.. היו כמה דוכנים שווים של אביזרים וכמה פריטי לבוש לא רעים בכלל, כולל ז'קט תחרה שלא רצה להסגר עלינו לא משנה מה..

ניסינו לצלם כמה תמונות אווירה לבלוג אבל נתקלנו בסירוב עקב פחד מהעתקות, השאלה ממי? גם ככה כל מעצבי התכשיטים א.נמצאים שם ב.מעתיקים גם ככה בגסות ובברוטאליות אחד את השנייה ותוקעים מחירים הזויים על חתיכות ג'אנק אז מזה הם מפחדים? שיצלמו את מרכולתם? אוקיי.. רצינו לפרגן ולא הסכימו שנתעד את הדוכן = באסה להם..תמיד החלפנו בנינו ובין עצמנו את המילה שוק - בג'וק כמשדכים אותה ל"פלסטיק / מעצבים" (לדוגמה – פלסטיק ג'וק / ג'וק המעצבים), למה? כי תמיד זה מזכיר לנו את הביובים וזוהמה העיצובית שיש בכל המקומות האלו.. אז אי לכך ובהתאם לזאת יצאנו מפלסטיק שוק עם תכשיט המצייג הכל - טבעת ג'וק "מזהב" של המותג doberman ועל הדרך ראינו ארנקון קטנטן וחמוד של Ellen Ruben עם רק מקום לכרטיס אשראי ושסוגר לנו את הפינה לערבים ויציאות ששום תיק לא מתאים לנו.
משם חתכנו לסנטר ועשינו שופינג אמיתי..

הפלסטיק שוק(ג'וק) התקיים היום(שישי) ומחר(שבת)
ב"קיבוץ בעיר"(הווילה סוקולוב לשעבר) רח' קפלן 4 פינת אבן-גבירול (בית העיתונאים), ת"א.
קפצו לבקר, למרות כל הקיטורים היה נחמד, באמת..

2 תגובות:

נעלולה אמר/ה...

גם אני נתקלתי בסרבנות צילומים! ועוד מיצרני נעליים! בשופוני! מטורללים, אין מילה אחרת. מי ייכנס לבלוג במטרה להעתיק עיצוב של נעל שממילא עומדת על הדוכן והוא יכול לקנות כרטיס בשנקל, להרים אותה ביד ולבחון אותה לפרטי פרטים?!

boiler אמר/ה...

סתם חיים בסרט המעצבים בשקל האלו, הם דואגים שלא נצלם עם מרכולתם בזמן שכל המעתיקים יושבים בצמוד אליהם למשך יומים והם גם ככה נפגשים בכל שוק אחר..

(ושלא נדבר שכל הדברים שלהם מועתקים בעצמם)