מכירים את זה שכולם צוחקים כמה מיושן ערוץ אחד?
ושכל התקלות שם כי כולם זקנים, יוז'ורים ולא יודעים לעשות טלוויזיה כמו שצריך. התוכניות שלהם משעממות את הצורה ובקיצור הם מצדיקים את הטענה?
.
ומכירים את זה שיש רשתות אופנה שלא פלא שאף אחד לא באמת קונה שם לא משנה כמה הם ישקיעו ביחסי ציבור, בפרזנטורית, במודעות, במיתוג החדש שאומר כמה הם אופנתיים ובקיצור לא תיכנסו כי אתם יודעים שיש שם בגדים של דודות יבשות?
.
אז בגלל זה לא התפלאנו לראות את השלט הבא מתנוסס לו בדיזינגוף סנטר בגודל ענק כאילו כלום:
אתם יודעים כמה ידיים תמונה צריכה לעבור בשביל להגיע להיות מודעה? מה, אנשים עיוורים?!
אתם יודעים כמה ידיים תמונה צריכה לעבור בשביל להגיע להיות מודעה? מה, אנשים עיוורים?!
אוקיי אז על הסט יש את הצלם שאחרי שהוא מצלם לרוב הוא עובר על התמונות עם הסטייליסט והצוות של האיפור ושיער שכל אחד רואה שה"חלק" שלו בתמונה תקין, אחרי זה יש את הארט דיירקטורים וכל הצוות של המותג, אחרי זה אחרי שהתמונות נבחרות הן עוברות ריטוש, לרוב אצל הצלם אבל אחרי זה עוברות לגרפיקאי חיצוני שיעשה את המודעה.
.
התמונה גם עוברת בישיבת צוות של המותג וכד' מה לעלות לפרסום, מתי ואיך ואז הדפסה, תלייה ועוד הרבה כאב ראש!!!!!
אז אתם מוכנים לסביר לנו איך יוצא שדווקא למשביר לצרכן יש את השלט הזה שכל הסיכות והקליפסים המצירים למורן אטיאס את הבגדים מאחורנית ולא הורדו בעריכה ובריטוש? אה?!
17 תגובות:
אני דווקא מאוד בעד המשך קיומו של הערוץ הראשון, מה שאי אפשר לומר על המשביר. מגה-פאדיחה, במיוחד בכזה גודל.
וואו-אני בשוק......
אין דברים כאלה....
אח"כ הם מתפלאים שהמותג הזה עבר 70000 ידיים...:-P
איזו פאדיחה!!!
יפה לכם ששמתם לב!
באמת בושה להם. האמת שהפריט היחיד שקניתי במשביר הוא מגבות או בגד ים.
מצד שני, תחשבו על זה, גם דודות הן צרכניות ורוצות לקנות מדי פעם.
D:
נכנסתי להתקף צחוק מטורף
פדיחה קשה שלהם, הכי קטע שכאילו זה כבר מלאאאאא זמן שם ועדיין לא הורד..
שמחים שאהבתן.
אין מצב. אני בשוק מוחלט.
נו..מקצוענות לשמה..
חוץ מזה, אתם וודאי יודעים כמה עוזרים הקליפסים של הצלם כששוכחים דו"צ..
:)
אין על הקליפסים האלו...
מדהים. אני בהלם.
זה קצת מזכיר לי את הבלוג של אסונות פוטושופ רק שכאן זה ההיפך :-)
http://photoshopdisasters.blogspot.com/
זה קליפס?! גדול...
לא ייאמן. כשעבדתי בעיתון היו לנו לא מעט פאשלות של חוסר תשומת לב, אבל ככה זה כשסוגרים את החדשות בלחץ באחת בלילה. מדהים שגם במשהו שאמור להיות כל כך מהוקצע זה קורה.
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
בהמשך לפוסט הזה אנחנו נזכרים שגם פעם על שער של ווג מצאנו סוליית נעליים מלאה בדבק נצמד שאמור להגן שהסוליה לא תהרס.. ואנחנו אומרים לעצמנו מילא הגרפיקאי לא הוריד בעריכה אבל ווינטור נרדמה בשמירה?
איפה התקציבים של ווג וכל הנעליים מה-חדר?
מי שמרשה לעצמו לשחרר סלוגן עבש כמו "הקניות הכי שוות שלך" סופו שיבצבץ לו קליפס בפוסטר.
גדול!!מזמן לא ראיתי משהו כזה....
איזה גרועים!!!
הוסף רשומת תגובה