יום ראשון, 11 באפריל 2010

אמאל'ה! ג'וק!

בסופשבוע הקרוב הג'וק חוזר לו ואף ספריי ריסוס לא יעזור!
.
הפלסטיק שוק/הג'וק מביא איתו 50 חברים חדשים שיבואו לתקוף אתכם ויציעו לכם את מרכולתם, אם אתם אוהבים את הקטע הזה של שווקי האקססוריז עם כל האביזרים המדליקים, אז מקומכם שם. אל תשכחו להצטייד בסבלנות(ובכסף, הרבה כסף. כי בקלות הוא נשרף שם) ותנסו להתמקח, אולי זה יעזור, לרוב לא..
.
אנחנו מחכים במיוחד לדוכן של אופיר איבגי(hapeyano). המעצב הצעיר מבין כל המשתתפים, שאנחנו שמים עליו עין כבר הרבה מאוד זמן..
אופיר בן ה18 כבר בעל קילומטרז' רב שנים. הוא מעיד על עצמו שבערך עשור הוא מעצב ותופר בגדים(מגיל שמונה לכל המוגבלים חישובית). נתקלנו בעבודות שלו בעבר ומאוד התרשמנו - חבר'ה הילד מוכשר!
.
לא רק בגדים ניתן למצוא בין יצירותיו. גם תכשיטים, תיקים ואביזרי שיער. בעבר הוא מספר בעקבות חוסר ידיעה נהג להדביק ולשדך בדים על מנת ליצור בגדים אבל מזל שכיום הוא כבר רכש מיומנויות ועבר למכונת תפירה.. מזל.

הבגדים מהקולקציה שתוצג ותימכר בשוק היא מורכבת מפריטים יחודים, איבגי עובד ויוצר דגם אחד מכל עיצוב. לא תתקלו באף אחד אחר עם אותו פריט במידה ותרכשו אצלו. הוא לוקח השראה מעולם האומנות, מצייר ביד על הפריטים וצובע אותם בשיטות שונות כדי שיקבלו את המראה הייחודי אותו הוא מחפש.

אנחנו בטוחים שזה הקטן גדול יהיה..
טווח מחירים 50 עד 290 שקלים
הנה מספר עבודות שלו שלא רעות בכלל בשביל גילו הצעיר..:
האירוע יתקיים בתאריכים 16-17/4/10 שישי ושבת במועדון ה"מסי" רח' השרון 10, ת"א. (ליד תחנה מרכזית ישנה)
16/4/10- יום שישי 11:00-18:0017/4/10- יום שבת 11:00-19:00
לאתר הפלסטיק שוק


התמונות והמידע לקוחים מכאן, כאן, כאן, כאן, כאן וכאן

אין תגובות: