יום חמישי, 28 באוקטובר 2010

הכל בידיים של הדילר! סליחה, מילר..

ת'אמת שהחוויה הייתה דיי נעימה בפרזנטציה האישית של מילר שהוזמנו אליה השבוע, הפרזנטציה התקיימה בבית אוריאל אקוסטה בדרום ת"א, המקום דיי חמים, אישי ובעל ניחוח של פעם – ככה זה כשמשהו קיים עשרות שנים, לרוב הוא מקבל סוג של ארומה. אלא אם זה חלבי, ואז זה סתם מתקלקל..

אז מה הלך שם? נתחיל מכוס שמפיין וכדור שוקולד שישר תקענו, נמשיך בלחיצת יד ופטפוט שהרגיש לנו ממש נחמד שהאדון חיים מילר ניגש ואמר שלום. בזמן שדיברנו איתו מה שעבר לנו בראש זה האם המבטא איטלקי? ספרדי? האם הוא מרגיש שהעיניים שלנו בוהות אבל המוח חושב על דברים אחרים? לפחות הוא באותו רגע הביע התעניינות(שהרגישה אמיתית!)..

לאחר מכן עברנו כו-לנו אל שולחן גדול, לרגע חשנו בווגאס וחשבנו שיחולקו לנו קלפים ואולי נזכה בשרשרת פנינים שהוגשה לפנינו ושוויה מעל ל150 אלף שקלים, אבל אז פשוט נפל לנו האסימון. שהדבר הכי קרוב לווגאס שיהיה אותו ערב, זה שבסופו של דבר הכול יחזור אל המילר(דילר..), משמע כל התכשטת תחזור אל הקופסאות. ובעצם מה רע בזה? לפחות קצת נשתכשך באבני חן, פנינים, יהלומים, מתכות יקרות, פרטי אספנים ושיחות על אימא של בר רפאלי ואונקיות זהב(שאגב, יש מצב ששווה להשקיע בזה..)

אם אתם רוצים להפתיע אותנו ולרכוש לנו או לעצמכם מתנות אז ס'תכלו טוב:קולקצית FANTASIA שהיא מהטופ פייב הנמכרות ברשת, הקולקציה עוצבה על ידי רוברטו קיין והסיפור שנמכר עם הקולקציה הוא "שבחלקו הפנימי של כל תכשיט ניתן למצוא אבן רובי קטנה, חתימתו של האמן, המעניקה לפי אגדה מצרית עתיקה, אושר והצלחה לכל אישה ברגע שהאבן נוגעת בעורה." בקיצור, יש דברים הורסים בקולקציה, אנחנו אוהבים..יש את העגילים המושלמים האלו, מקולקציית FILIGRANA שהם פשוט בעלי נוכחות הורסת, מבטיחים לכם..קולקציית GOA מרקו ביצגו, אפילו לנו יש טבעת כזאת(חיקוי..) איזה נחמד?ועוד קולקציית מבית ביצגו, קולקציית IL CAIRO, העבודה כאן באמת מהממת ומושקעת, ההשראה מהשמש הנצחית והחול של מצרים העתיקה, שיתפלספו כמה שרוצים, לדעתינו זה מדהים. זוג עגילים אחרון מקולקציה נוספת של מרקו, JAIPUR LINKS
כל הקולקציה בעלת חריטות עדינות שנעשו בעבודת יד על ידי סכין שיוצרת טקסטורה שנראת כמו טביעות אצבעות.והשרשרת מהליין של השרשרת המדוברת מלמעלה בשילוב פנינים יהלומים וזהב לבן, מקולקציית אוטופיה, שמישהו יציע את זה לכל הערבים/עיראקים המבוגרים, זה עדיף על ה"מסבחה" שלהם.. יותר עם סטייל..אם ידכם אינה קלה על ההדק או בקיצור אתם דיי קמצנים וכל מה שהצגנו למעלה יקר לכם מידי, אז למילר יש פתרון. הם חשבו ואמרו לעצמם, למה לקחת יהלום גדול אם אפשר לקחת במקום חמש קטנים, לדחוף אותם אחד ליד השני וליצור אפקט של יהלום ענק(!) שעין בלתי מזוינת(שנים חיפשנו סיטואציה מתאימה להגיד את זה בלי להישמע פלצנים) לא תרגיש בהבדל בכלל?

והם יצאו הקולקציה מלמעלה, חברה במציאות זה נראה ממש טוב!

6 תגובות:

Mirelle אמר/ה...

היה כיף לפגוש ולהכיר סוף סוף! :))

boiler אמר/ה...

בהחלט היה כיף,
שמחנו להכיר!

בלוג אופנה - Blonde Bleach אמר/ה...

נו, אז אני רוצה את כל מה שהצגת כאן. מה עלי לעשות?

הולכת לשבור את החזירון.

boiler אמר/ה...

*הצגתם

למה את הולכת רחוק מידי? לא חבל על החזירון?

פשוט תתעלקי על איזה פרטנר עשיר מפוצץ והופה..

אנונימי אמר/ה...

I love the post

boiler אמר/ה...

Thanks! enjoy our blog