יום שבת, 23 באוקטובר 2010

הבירקין מת, יחי ה IT BAG החדש

כבר מעל שנה שאנחנו מבחינים בתופעה מצמררת
וכבר כמה וכמה חודשים שאנחנו רוצים לפרסם את הפוסט הזה,
אבל מאז שראינו חיקוי של בירקין ב 800 שקלים(חפשו בקניון רמת אביב קומה ראשונה, מול קסטרו)
הבנו שזה המסמר האחרון בארון הקבורה של הרלוונטיות שלו
והחלטנו לחלוק איתכם...

עדיין רלוונטית

במשך שנים שמר עצמו הבירקין, תיק הדגל של הרמס, על מעמדו בראש הדימוי הקלאסי לנצח, היקר והבלתי מושג שלו אפילו יותר מה 2.55 של שאנל(ששוב ווג המעייפים האלה הכתירו כטרנד בגיליון אוקטובר הנוכחי, מישהו צריך לשלם בחיו עם כל המחדלים הללו..)

החל מסבתא של רורי בבנות גילמור שאמרה לה שלכל אישה שמכבדת את עצמה צריך להיות בירקין, דרך סמנתה מסקס והעיר שהזדעזעה שיש רשימת המתנה של 5 שנים לתיק הנחשק ומרייצ'ל זאו שהתהלכה עם שלל תיקי הבירקין שלה בתוכנית וגרמה לנו להזיל ריר!

אבל מה שהיה לסמל הסטטוס של אותן נשים אלגנטיות ועשירות הפך בשנים האחרונות לנחלתן של כל אלה שחושבות שסטייל הוא עניין של כסף ושלוגו גדול על תיק מנומר עמוס אבנים XXXL זה הכי יפה בעולם. בדיוק כמו BMW שחורות, כמו תיקי לואי ויטון עם מנוגרמה (בעעעע!!!!) וכמו שעוני יוקרה יותר מידי גדולים.


מלכת הוויט טראש וטעם הרע (בבגדים, בגברים ובהחלטות על ניתוחים) היידי מונטאג רכשה לעצמה תיק בירקין או יותר נכון שק בירקין כי כמו אמריאקית טובה - גדול יותר זה תמיד יפה וטוב יותר!

גדול יותר, בלונדיני יותר, אידיוטי יותר ,היידי מונטג, קבלו אותה:כולך סטייל ואופי מיוחד...
אח"כ מארק ג'יקוב החליט שזה אחלה תיק לים! כאילו אין מספיק תיקי מונוגרמה עלובים ללכלך בחול
לורנזו,תארוז לנו בירקין, הולכים לים

"הכל יוצא בכביסה הוא אומר לי.."אח"כ לכל וואנבי בת עשירים היה אחד על היד (ע"ע טליה סול מ TLV ,שהסטייל המפוהק שלה מתאים בול לכריזמה הדלה עד לא קיימת שלה)
בשביל פנאי פלוס את שיק, בשבילנו את סתם שוק....


אייר ג'ורדן התקשרו, אמרו מחפשים דיילות חדשות


כך הוא הדרדר מאייקוניותו שהיתה נראת נצחית, אל תהומות ה IT BAG הטרדני החולף, בקרוב ב H&M הקרוב לביתכם!

עכשיו זה כבר לא מעניין להביא את הבירקין הבייתה,
אנחנו כבר נמצא תיק איקוני אחר לשאוף אליו.
*תחזית: תזכרו מה אנחנו אומרים לכם, בקרוב גם כל הצמידי הרמס, כן כל ההאלו עם המתכת יהיו נחלת כל בחורה.
תמונות מכאן ומכאן.

16 תגובות:

sefi אמר/ה...

אף פעם לא ממש אהבתי אותו. תמיד ניראה לי גדול מדי ומשהו שכל אחת רוצה סתם בגלל השם. זה די מיותר. אחלה פוסט.

boiler אמר/ה...

אנחנו חשבנו תמיד שהוא אלגנטי להחריד,
בלי לוגו גדול, ליודעי דבר בלבד
אבל הופ! כבר לא...

תנקס :-)

אנונימי אמר/ה...

אז מה? מה? מה האיט באג הנכון? אלקסה? ps1? מה אמרו לנו למה עלינו לשאוף?

קרן אמר/ה...

באמת פוסט מושקע, אולי תחזרו כבר לתמיד? :)

אתם חושבים שהתיק של טליה אמיתי?
אני חושבת שלמרות הכל הוא עדיין אייקוני. במיוחד שבימינו יש חזרה לתיקים הקלאסיים יותר. זה שהוא יותר נפוץ לא הופך אותו לפחות מושך בעיני. אתם כנראה רוצים את הבלתי מושג :)

אגב, הבירקין הענק פשוט מזעזע. נראה כמו שקית זבל של עשירים.

boiler אמר/ה...

אנונימי - לא מתיימרים לקבוע מה הבא
וגם אין לנו כוח לעקוב כבר...

קרן, תודה! אנחנו צריכים מנת מוטיבציה לוריד בשביל להמשיך לעדכן פה..

יש מצב שהוא אמיתי.. לפחות בתאוריה הוא אמור להיות אמיתי, ביחס למישהי שכל היום אנחנו רואים בכיכר מתסובבת לה כשאאודי עומדת על אדום לבן והיא יוצאת מחנויות..

התיק קלאסי, אבל כבר מזה ירד לנו ממנו.
יוצא לנו לראות אותו על מלא נשים עמידות, כאילו מלאאאאא! יש מצב שחלק חיקיים, אבל כאילו הוא נהיה נחלת הכלל וכבר לא מרגיש לנו כמו שהיה לפני זה על הר האולימפוס..

לא סתם יש רשימת המתנה של מלאאא זמן, כדי שהוא יהיה אקסלוסיבי יותר, הרי מה הבעיה. הרמס יכולים להביא עוד 500 עובדים והם יעשו תיקים בעבודת יד בקצב רצחני, הם בוחרים להקטין את הכמות כדי שא. גם יעלה יותר. ב. יהיה במעמד כלשהו, עכשיו יש לכולם.. גם למוכרת בטופשופ, שהדוד הביא לה. גם לפרחה שראינו בכיכר. גם לזאת שקנתה חיקוי בנאור יעקובי. גם המוכרת בנעלי מרי שקנתה לעצמה ב2500 שקל'ס וגם לבת של השכנה שאבא שלה הביא לה מצ'יינהטאון..

Dana (MODAna) אמר/ה...

best post everrrrr bitches
החלק הכי טוב בבירקין האיקוני הוא צבעו הכתום.
לדעתי יש איט באגז שווים בהרבה, שעובדים עם טווח גילאים רחב בהרבה מהתיק של הרמז. האהובים עליי הם המוטו של בלנסיאגה והפי אס וואן של פרואנזה. ימים יגידו, אבל גם אם הם יתבררו כתיקים למספר שנים אז -
there's something to be said for things you wear for a while, not forever.

לאב

boiler אמר/ה...

טאנק'ס האני..

המוטו פחות אהוב עלינו(אל תתבלבלו, בכל זאת נשמח לקבל אחד או שניים) והפי סי וואן של הורס, אבל משהו בבירקין היה נראה כאילו מעבר לטרנדיות ושידר סטייל וקלאסה.

בהחלט ימים יגידו!

litlpom אמר/ה...

הי, בירקין או לא בירקין - יש בלוג אופנה אמיתי בישראל!
התחלתי לעקוב אחרכם אחרי אכזבה גדולה מבלוגים "הכי פופולרים" של בלוגריות מסוג"איך אני נראית?"
תודה

the eye אמר/ה...

זה לא התיק, אלא מי שנושא אותו!
גם אם כולם ילכו עם שיער בלונדיני, הבלונד תמיד ישאר באופנה. על פריס הילטון זה יראה זול, על פמלה אנדרסון זנותי אבל על הנסיכה דיאנה, מלכותי. גוונים רבים יש לבלונד כמו גם ל"בירקן". ובאופנה כמו באופנה, דברים יוצאים ממנה רק כדי לחזור בגדול כמה שנים אח"כ. מה שכן, בלי ג'אן פול גוטייה, הרמס כבר לא תהיה אותה הרמס....

boiler אמר/ה...

litlpom-
שמחים שאהבת, יש תמורה לאגרה

the eye-
הרי תסכים איתנו שזה כמו שתיהיה במסיבה ול15 אנשים יהיו את אותה חולצה שאתה לובש, אוטומטית זה מוריד מערך הפריט והופך אותו לפחות אטרקטיבי ונחשק.
וזה בדיוק מה שקרה עם הבירקין, לא סתם הם מייצרים אותו עם רשימת המתנה של אלף שנה, הרי הם יכולים בקלות להביא עוד שש מאות עובדים שייצרו בקצב רצחני. אבל בשביל שהפריט יהיה יותר אקסקולוסיבי ונערץ הם לא עושים את זה. ועכשיו התיק "ירד" מערכו קצת והפך "לנחלת הכלל.." ולא משהו שמשדר יוקרה על פסגת האולימפוס כמו שפעם ראינו אותו ככה (יחסית, כן?) ואוטומטית זה כבר פחות נחשק אם לשכנה שלי ממול וזאת שעומדת מולי בסופר יהיה חיקוי בירקין..

אנונימי אמר/ה...

[p]* Pink Pony: A charity line of sportswear and accessories [url=http://www.ppoloralphlauren.co.uk]polo ralph lauren outlet online
[/url] all carrying a pink Polo pony . In fact, it was popular so long that it came to be [url=http://www.ralphlaurenoutletonlinee.co.uk]cheap ralph lauren polo shirts
[/url] considered a common clothing category . A floral scent, it was markedly http://www . It really is identified by it's url of your website as well as being found a web server by having an internet protocol address" . The third main area where people make mistakes [url=http://www.ppoloralphlauren.co.uk]ralph lauren polo shirts[/url] is the stitching . uk/ women designer fashion sees a range of trousers established to maintain your legs warm as well as your model high this time . com/







Related Articles - Men's, Ralph, Lauren, Custom-Fit, Match, Polo, shirt, White,





Email this Article to a Friend!

Receive Articles like this one direct to your email box!Subscribe for free today! . http://shijie881109 . They also come in LaZer-Made wristbands, Color-core, Embossed, Debossed, Screen Printed Silicone, Color filled, silicone keychains, silicone thumb rings etc.[/p][p]Finally, your responsibility comes down to your decision and additionally what you consider is definitely the solution . The expense that is, not the content . Polo shirts were at first manufactured in the late 19th centuries as a sports gear, so that polo players felt comfortable while playing the game in these t-shirts . It maintains [url=http://www.ralphlaurenoutletonlinee.co.uk]ralph lauren outlet[/url] the classic concealed twill two-button placket and ribbed armbands . Baby clothes with funny expressions [url=http://www.ralphlaurenoutletonlinee.co.uk]polo ralph lauren outlet[/url] also make unique baby shower gifts . you will discover wallets from brands like Reid Taylor and Bulchee . "

Most online purchasing can be carried out with credit history card and some online stores even now take electronic [url=http://www.ppoloralphlauren.co.uk]polo ralph lauren uk[/url] checks . Make sure that just about every with the web page have a heading indicate in addition to concise account of your webblog.[/p]

אנונימי אמר/ה...

whats up, just to let you know your pinterest push button actually
isn't working today?

my webpage Very.co.uk voucher code

אנונימי אמר/ה...

ӏf уou aгe gоing for beѕt cοntents like
mуself, simplу go to seе this websіte evеrуdaу аѕ it οffers qualіty сontеnts,
thankѕ

my ωeb page; http://iphonerepairmalaysia.drupalgardens.com

אנונימי אמר/ה...

Somеboԁy neсessaгilу help to
make crіtically аrticles I'd state. That is the very first time I frequented your website page and thus far? I surprised with the research you made to create this particular post incredible. Wonderful job!

my homepage :: ipad 3 screen repair kl

אנונימי אמר/ה...

When Ι oгiginally commented I cliсked the "Notify me when new comments are added" checkbox anԁ noω each time a comment is
addeԁ I gеt four e-mailѕ with the
same comment. Iѕ there аnу way you can remove
me fгom thаt ѕervice? Cheегѕ!



my website; ipad repair pj

אנונימי אמר/ה...

What's up, this weekend is pleasant designed for me, for the reason that this occasion i am reading this fantastic informative article here at my home.

my homepage :: www.academia.edu