יום שישי, 27 במאי 2011

Fake it ,Till you make it

כולנו רואים בכל המגזינים, בלוגים, סלבריטאיות, מיני נשות חברה, עורכות מגזינים ועל המסלולי תצוגות האופנה
נשים עם תכשיטים גדולים ומרשימים עם נוכחות כאלו שיגרמו לכל מי שבסביבה להפיל את הלסת ולשכוח לאסוף אותה מהרצפה בסיום הבחינה המעמיקה.

לא יעזרו כל התכשיטים של H&M, כל מה שיש לרשת אקססוריז להציע, גם המבחר על הסטנדים של קסטרו לא נותן מענה אמיתי.
במנגו מידי פעם יש יציאה אבל זה לא שווה את המחיר וגם נראה כמו חיקוי לא כזה מוצלח ועם כל הכבוד לקרן וולף וחברותיה - מצטערים גם לנו יש גבולות, נשלם.. אבל רוצים מענה.
באתרי האינטרנט יש אין ספור תכשיטים להזמנה. חלקם דיי שווים אבל כלום באמת לא הצדיק את העינין.
אנחנו רוצים תכשיט תכשיט. לא כזה שיראה שהוא זול אלא כזה שיראה של האלפיון העליון ואם אפשר יהיה מלא שיק ושווה לכל כיס.

מסתבר שאנחנו לא היחידה שחשבו על זה. קנת' ג'יי לאיין (Kenneth Jay Lane) היה בעל אותו רעיון,
אמר בואו נעשה תכשיטים שיראו היסטרים, מיוחדים, מוגזמים ממש כמו התכשיטים שיושבים בקטגוריה של ה"לראותם בלבד", נקצץ בעלויות, קצת נחפף בעשיה אבל אף אחד לא ישים לב
כי הם נראים יקרים בטירוף.. המחיר? לא שקלים בודדים אבל בהחלט מצדיק השקעה יחסית קטנה ביחס לכמה שמקור מנצנץ כזה יעלה.







קצת על הבחור, הוא היה מעצב נעליים הראשון בבתי האופנה הגדולים באלמן וכריסטיאן דיור ובזמנו החופשי, ממש ככה על הדרך עיצב תכשיטים ראוותנים. אגב הקולקציה שלו שנמכרה בסאקס פיפט אבניו הייתה כל כך מוצלחת שהיא נמכרה כולה עד הפריט האחרון ביום אחד! מפתיע? תלוי את מי..

בין הלקוחות המפורסמות שלו בעבר היו אודרי הפוברן, ג'קלין קנדי אונסיס ואליזבת טיילור.. אגב זה אמור להאיר לנו נורה כלשהי ששלושתן כבר עמוק מתחת לאדמה? אפרופו מתחת לאדמה.. השמועה אומרת שהדוכסית מווינדזור קבורה עם חגורה משובצת אבנים שקנת' עיצב במיוחד עבורה. יש להחשיב את זה ככבוד או שסתם היא הייתה מוגזמת?
כיום אין כוכבת עדכנית שלא מתהדרת בתכשיטים שלו, שרה ג'סיקה, התאומות אולסון, לינדזי לוהאן, פריס הילטון, ריאנה, היידי קלום ועוד רשימה ארוכה...

אנחנו נפלנו בקסם שלו כשנתקלנו בתכשיטים שלו באחת מחנויות הכיכר והופתענו, לא סתם שם הספר של הבחור נקרא
"faking it".

כשחזרנו יום אחרי הביקור בכדי לקנות לעצמנו טבעת שלו היא כבר לא נשארה על המדף, באסה לנו? כנראה שכן. לא נורא.. זה משאיר מקום פנוי לתכשיט הבא בקופסאת תכשיטים..












ניתן לקנות את התכשיטים ברחבי האיטרנט כאן, כאן וכאן

אגב בשיטוט אחרי תמונות של התכשיטים שלו לפוסט נתקלנו בזוג עגילים שהזכיר לנו עגילים שקנינו פעם בדוכן כלשהו בדרום ת"א. ומסתבר שהם חיקוי של הדגם שלו.. על זה נאמר "הגונב מגנב פטור"?


קדימה לנגב את הריר..