יום שבת, 8 באוקטובר 2011

אסתי לאודר אידיאלית

בחודש שעבר הוזמנו להשקה חגיגית של Estee Lauder Idealist Even Skintone Illuminator במשרדי אסתי לאודר.

אנחנו חייבים להודות שמאז אנחנו משתמשים במילה איילומנייטוררררר +איילומינאסנס (שמשמעו, נוצץ) ושוברים קצת ל- אייייי לאאאאאא....מינייטורס או ל לומינננננסאנססס....
כי הקו שתמיד מנחה אותנו באיפור הוא קודם לטשטש ואח"כ לנצנץ...

בפרזנטציה נחשפנו ל Illuminator שהוא מסדרת הסרומים המתקנים של אסתי לאודר ,
הוא מיועד לתיקון גוון עור לא אחיד כתוצאה מפיגמנטציה, כתמי שמש, אדמומיות , צלקות של אקנה או עייפות
משתמשים בו בנוסף לקרם הלחות הרגיל שלך והוא תכשיר עדין שמיועד לכל גווני העור ומבטיח תוצאות נראות לעין תוך כשבועיים.
מהתנסות שלנו הקרם מגיע באריזה יוקרתית , ורק זה גורם לפנים שלך לקרון מאושר, ויש לו מרקם קליל וריח עדין של הדרים.


אחרי שמורחים מקבלים את אפקט הגלאם או שמה נאמר איילוומנאסנס....


עוד בסדרה Idealist Cooling Eye Illuminator, שבא לטפל בעיגולים שחורים ונפיחויות מתחת לעיניים (מנת חלקן של כולנו...)
שיכולים להיגרם משלל סיבות ...מעייפות , גיל, פיגמנטציה, תורשה או/ו תזונה לקויה.
למוצר יש מבנה מיוחד והראש שלו עשוי מחומר קרמי ומעוצב בצורה מסויימת כדי להשיג אפקט של קירור לאזור העיניים
ומפחית את העיגולים סביב העיניים.


אנחנו עזבו את המקום מצויידים באיילומנייטור ובסט צלליות אסתי לאודר ושאנחנו לא מרפים ממנו
שוב, כמו שאמרנו...מטשטשים ואז מנצנצים!


להתרשמות נוספות מהמוצר :


6 תגובות:

דלית אמר/ה...

לי זה נשמע אחלה.. האמת ששמתי על זה עין כבר שהייתי בסופר פארם והדיילת של אסתי לאודר הציעה לי את המוצר ונתנה לי דוגמים. בנתיים אני מנסה ומחליטה אם לרכוש. מה שלא כתוב פה שהריח הזה פשוט ממכר וששמתי את זה בעלי לא יכל להפסיק להסניף אותי. ככה שרק בשביל זה, שווה לי לקנות.

boiler אמר/ה...

עור חלק לא יסולא בפז :-)

אורית אמר/ה...

כתמי שמש בפנים זו בעיה שמטרידה אותי כבר כמה שנים טובות והאמת שטרם מצאתי תכשיר שעזר לי בזה כמו שצריך, כך ששווה לנסות בעיקר אחרי שדלית הדליקה אותי עם הריח שלו!

רחלי אמר/ה...

מסכימה איתך, האריזה היוקרתית גורמת כבר לקרון מאושר...באמת שהריח של ההדרים עושה לי רק טוב על הבוקר...בנתיים ההתרשמות שלי על הסרום טובה, בדרך כלל הפנים שלי מגיבות לא הכי טוב למוצרים חדשים

אלונה אמר/ה...

הו יופי, כבר הרבה זמן שאני מחפשת מוצר מבית אסתי לאודר בתחום הזה של עור הפנים, אני אוהבת את החברה הזאת. הוא נראה מבטיח. אקנה ואנסה..

איילה אמר/ה...

אהבתי את אפקט הגלאם, עכשיו נותר רק לנסות את המוצר ולקבל מחמאות :)