יום שבת, 12 במאי 2012

שעוני GC וGUESS לגמרי moments of smart luxury



חברת השעונים המפורסמת נתנה לנו הזדמנות לראיין את  סינדי ליוינגסטון, מנכ"לית ונשיאת סיקוול, המייצרת ומשווקת את שעוני Guess ,GC העולמית.
בתור אנשים שאפתנים אנחנו מאוד התרגשנו על שניתנה לנו ההזדמנות לשאול את סינדי מכל מיני שאלות על קריירה, ניהול וקצת על מאחורי הקלעים של עולם השעונים..

פגשנו את סינדי במלון לאונדרנו ברמת החייל, המלון מהמם בעיצובו למרות מיקומו התעשייתי(אבל לאנשי העסקים הלנים בו אין מה להתלונן כלל) תמיד שאנחנו שומעים מנהלת או מנכ"לית (למרות שעבדנו עם מנהלות מקסימות במהלך השנים) אנחנו מדמיינים לנו איזו אנה וינטור קרה ומתנשאת, אז זהו שממש לא!
סינדי הייתה מקסימה, חייכנית ומאוד נחמדה, ממש נהננו לראיין ולדבר איתה.
הדבר הראשון שהבחנו בו היה האיפור שלה, שהיה פלולס ומדוייק! המייקאפ קליל כמעט ובלתי נראה, ללא איפור עיניים כלל והמון ריסים! (אחח.. אנחנו אוהבים ריסים..) 

סינדי הצטרפה לפני 15 שנה לGUESS ממש בתחילת דרכם, חברה בארה"ב שאט, אט תפסה תאוצה והביקוש גדל וגבר.. כפי שהבנו מסינדי GUESS הם הזארה והH&M של עולם השעונים, הם מתרגמים טרנדים לדגמים נגישים יותר ואם זאת באיכות גבוהה.
הלקוחות של GUESS הם אלה שרוצים שעון איכותי וטרנדי אבל לא רוצים להשתגע עם ההוצאה הכספית כל מספר עונות ומשם בעצם הגיע GC, מותג הפרימיום של GUESS

ואיך זה התחיל?
אחרי שGUESS כבר היו מותג גדול הם חשבו לעצמם, מה עוד אנחנו יכולים לעשות? לאיזה שווקים אנחנו רוצים לגדול?
והגיעו למסקנה שהם רוצים לייצר מותג פרימיום, כזה שמיוצר באיכות גבוהה עם חומרים טובים יותר ויפנה לקהל שרוצה שעון יוקרתי אבל לא יכול לקנות קרטייה או אומגה.
גם כאן הם מתרגמים את הטרנדים של שעוני היוקרה.(למשל השעון הקרמי הלבן של CHANEL שGUESS עשו לו אינטרפטציה משלהם לדגם ולטרנד, שלא נופלת מCHANEL)
כיוון שהם מותג חדש בעולם שעוני היוקרה GC רצו לחדד את היותם מוצר פרימיום, אז הם פנו לתקן של Swiss Made
מי מאיתנו שלא יודע מזה אומר, Swiss Made זה ההוט קוטור או כוכבי המישלן של השעונים, זה אומר שכל הייצור נעשה בשוויץ בסטנדרטים מאוד מחמירים. כל חברת שעונים שמכבדת את עצמה חושקת בתקן הזוהר הזה.

אנחנו ממשיכים לשיחה איך לא - על טרנדים.. 
אז איך אתם בוחרים טרנדים ?
סינדי עונה לנו שהם מעסיקים מעצבים מכל מיני תרבויות בעולם כולו, כל אחד מהמעצבים תורם את דעתו ואז מתחילים המעצבים לעבוד על קולקציה עם כמות השראה אינסופית. סינדי הדגישה שהיא הכי נהנת לעבוד עם אנשים יצרתיים ולהיחשף כל הזמן לדעות שונות ולרעיונות חדשים ויצירתיים.

כששאלנו אותה על טרנד מסויים שהשאיר אצלה חותם וזכור לה מבין כל הטרנדים הרבים, היא הסיפרה לנו שפעם DIOR יצאו בקולקצייה של הדפסי חיות ושGUESS כל כך התלהבו מהרעיון ויצאו עם קולקציה בהדפסים גם כן..
ולמרות שעברו המון שנים מאז, מסתבר שזה עומד במבחן הזמן וממש בתקופה האחרונה הטרנד חזר להיות רלוונטי ועכשווי למרות שהם עשו זאת לפני כמה כמה שנים..

לשאלתנו למה הם לא עושים שיתופי פעולה על מעצבי על, סינדי שיתפה אותנו וסיפרה שהם אכן ניסו לעשות שיתוף פעולה עם מעצבי אופנה מובלים, אך מהניסיון שלהם, מעצבי בגדים מן הסתם לא מתמחים ומבינים בעיצוב שעונים וקשה להם לתרגם את הרעיון העיצובי לשעון ובגלל זה התוצאה הרבה פחות טובה מהשעונים שהם מעצבים ומייצרים בעצמם אז הם החליטו לדלג על הרעיון באותה התקופה אך היא חושבת על זה ולא זנחה את הרעיון, אולי בעתיד נזכה לשיתוף פעולה פורה עם מעצב על, אנחנו מחכים!

השעון האהוב על סינדי הוא השעון הקרמי הלבן, החומר ממנו הוא עשוי מאוד נוח ונראה יוקרתי וסידני מחזיקה באותו השעון כבר כמה וכמה שנים טובות.
כשאנחנו פגשנו אותה, היא ענדה שעון כסוף יפייפה של GC שהשאיר עלינו חותם טוב..

ומה הלאה?
חוץ מהכוונה של GC להגדיל את המחירות שלהם באופן משמעותי, GC הולכת להכנס לתחום המוצרים הנלווים. גם כאן יהיה דגש עם המוטו smart luxury, מוצרים חכמים ומוקפדים.
בקטגוריה זו, היינו שמחים לראות מוצרים פרקטים ומדוייקים בגודלם למשל כמו הדיסק און-קיי שקיבלנו בעבר בנרתיק מעור שחור עם הלוגו GC מוטבע עליו שמתחבר למחזיק מפתחות  -  אלוהים נמצא בפרטים הקטנים.

למה ישראל בעצם ?
לרוב אנחנו נוטים לחשוב על המדינה שלנו כקטנה וחסרת חשיבות אבל מסתבר שישראל היא בטופ 10 במכירות של GUESS, והישראלים הכי אוהבים שעונים מוזהבים, אבל מסתבר שהאירופיים מתחילים ליישר קו איתנו ולבקש עוד מהדגמים המוזהבים, כנראה שלא רק אנחנו מסתנוורים מהזהב.
מה שמביא לאותו ישור קו טרנדי הוא איך לא - האינטרנט, אנחנו כפר גלובלי כבר ממזמן.

סינדי הגיעה לביקור בישראל לקדם את הפרוייקט "moments of smart luxury"
GC משיקים את פרויקט צילום אמנותי ביוזמתה של סינדי, ששם במטרתו לחגוג רגעים של 'יוקרה חכמה' ברחבי העולם.
בכל מדינה, צלמים מפורסמים לוכדים רגעים שמשקפים ביטויים של שמחה, הישג  והצלחה אישית שנבחרה בבחירה חופשית בעין אמנותית לפי החוויה האישית של המצולם.

וישראל נבחרה לאחת הארצות שיטלו חלק בפרויקט.
מי בפרוייקט?
פינו גומז, המצלם שערים במגזיני האופנה המובילים ווג, רולינג סטון, GQ ועוד – מתעד בסביבה הטבעית שלהם את האנשים המסומנים  כ"דבר החם הבא" במגוון תחומים. גומז טס ברחבי העולם ובכל מדינה מצלם את היוצרים הצעירים והמבטיחים שלה.
תמר פרימק
35, בוגרת שנקר (2004), את תמר אנחנו מכירים משבוע האופנה הישראלי הראשון שנערך בתל אביב, היא אחת המעצבות היחידות שהתקשורת הזרה זיהתה ככשרון אדיר, הסיבות לכך הן הרעיון של המותג שלה ובפריטים מאוד יחודיים. תמר התמחתה בבגדי גברים מחויטים כשעבדה עבור "מרקס אנד ספנסר" בלונדון.
להצעת ההתמחות שקיבלה מויויאן ווסטווד החליטה לסרב לטובת עבודה בבית האופנה הגרמני "שומאכר", שם עיצבה בין השאר את אחת השמלות שכיכבו בסרט "השטן לובשת פראדה". בעקבות אהבה החליטה לשוב לישראל, כאן הקימה את מותג האופנה "אישתר". בחירת שם המותג מעידה על החיבור העמוק של פרימק אל הארץ - אישתר היא אלת האהבה והפריון האכדית. המותג נוסד ב־2006 ומתאפיין בדיאלוג בין ישן לחדש, תפירה מוקפדת הכוללת עבודות יד רבות, והתייחסות לאופנה כאל מלאכה עתיקת יומין.
רגע היוקרה האישי של תמר פרימק מתרחש כאשר שמלה שהגתה, עיצבה ותפרה מוכנה ונלבשת
על ידי אישה לראשונה.

קרן טננבאום
29, כנרית וזמרת,  הרכש החדש בלהקה של שלמה ארצי. קרן החלה לנגן בכינור בגיל מאוד צעיר והספיקה לנגן במהלך השנים עם אמנים ישראלים מהשורה הראשונה כמו קרן פלס, שלמה ארצי, אבי סינגולדה ועוד רבים אחרים. בימים אלו עובדת טננבאום על אלבום משלה.
רגעי ההגשמה העצמית של קרן טננבאום הם כשהיא יוצרת מוסיקה. בשביל קרן, כל רגע בתוך
המוסיקה הוא רגע של כנות, אמת ותשוקה, רגע של .Smart Luxury



אמיר וינטרוב
25, טניסאי, אלוף ישראל הנוכחי ומדורג במקום ה-170 בדירוג העולמי. חבר נבחרת גביע דייוויס של ישראל ומדורג שני מבין הגברים הישראלים.
הישג השיא בקריירה של וינטרוב הושג ב-16 בספטמבר2011 ביום הולדתו ה-25, כשניצח את מילושראוניץ' מקנדה (31 בעולם), בארבע מערכות במפגש גביע דייויס בין ישראל לקנדה.
Smart Luxury בשביל אמיר במגרש הטניס, הוא מציאת נקודת התורפה של היריב. זהו הרגע
בו הוא יודע שהוא יכול לנצח, שהמשחק כבר שייך לו.



נועה מימן
31, יוצרת ובמאית סרטי דוקו, השתתפה במספר מיזמים בטלויזיה, עובדת בימים אלה על תסריט, מסיימת לשחק בשני סרטים חדשים ומפזזת על מרקע הטלוויזיה שלכם ברוקדים עם כוכבים.
רגע ה- Smart Luxury האישי של נועה מימן הוא לראות את הקהל צופה ביצירה שלה.
התרגשות הקהל בזמן הצפייה, הצחוק, העצב ומחיאות הכפיים הם רגעי יוקרה אמיתיים עבורה.


אירוע השקת הפרויקט היה אירוע מאוד מושקע ומכובד, כמובן שסינדי כיבדה בנוכחותה באירוע המתוקשר, רביעיית המצולמים מהפרוייקט נוכחו והתראיינו לגופי התקשורת השונים שבאו לדווח על פרוייקט הצילום האומנותי, לאחר ארוחת ערב ונאום של סינדי לקהל עלה להופיע רמי קליינשטיין ובהחלט היה ערב מקסים ומיוחד..

את שעוני GC ניתן להשיג דרך היבואן הרישמי שלהם, באתר הבא






אין תגובות: