יום חמישי, 20 בנובמבר 2008

שמישהו יהרוג אותה כבר!

זו הייתה תגובתנו כשצפינו בסטייליסטה, אן סלואי, העורכת החדשה ש ELLE מציג(כאלטרנטיבה לאנה ווינטור?) פשוט עצבנה אותנו מהשנייה הראשונה שהיא ירדה מהמכונית בתחילת הפרק הראשון והתחילה לצלוע על הסטילטו(נשבעים שאנחנו יכולים ללמד אותה דבר או שניים על סטילטו..)סימנו אותה, היא עושה את הדמות ה"רעה" של התוכנית בצורה מעצבנת, ולא מרשימה..
אבל לקראת סיומו של פרק שלוש כבר התחלנו לחבב אותה, לא שמשהו בה השתנה, פשוט מצאנו מישהי אחת לשנוא – האחיינית בת ה-10 שלה!.

חכינו לצפות בכמה פרקים בשביל לכתוב על התוכנית, אז כרגע ראינו את כל 5 הפרקים ששודרו והחלטנו שאנחנו שאנחנו ממליצים!.
כשסטייליסטה שעלתה לשידור בתחילת חודש שעבר בCW, אחרי חודשים של פרומואים ציפינו לתוכנית "הבאה" שתמלא לנו את החוסר של פרויקט מסלול התירה בימי רביעי..
הסיפור של התוכנית דיי פשוט, קראתם או ראיתם את השטן לובשת פראדה? אז פשוט עשו מזה ריאליטי.
מספר מועמדים שרוצים להשיג משרה של עורך בELLE צריכים להרשים את הצוות הוותיק והמוכשר.
זה מתחיל בכל פרק במשימה אינדיבידואלית כאסיסטנטים, לדוגמה:
ארגון ארוחת בוקר, תכנון מסיבת יום הולדת.
כאשר אחד מהם מנצח במשימה הוא מקבל יתרון ומחליט את איך הקבוצות יתחלקו למשימה הבאה, שבה הם צריכים ליצור ולערוך עמוד מתוך ELLE.

אם אתם מתעניינים באופנה(אנחנו מעריכים שכן, אחרת מה תעשו פה..) ובכל המסביב של אחורי הקלעים זאת תוכנית שבהחלט יכולה לדבר אליכם. כמובן שיש אקשן, בגידות, שליפת ציפורניים והתקפי חרדה קשים על הפרק הראשון.
ההפקה של התוכנית היא מחברת ההפקות של טיירה בנקס(זה נייג'ל בארקר מקריין שם בהתחלה?!, אגב צריך להוציא להורג ולקטוע את ידיו של מלחין הפתיח של התוכנית!!!!) וכנראה שטיירה באמת משתלטת ובדרך להיות האופרה ווינפרי הבאה.
הזוכה בתכנית יזכה במשרה הנכספת במגזין Elle, במימון שכר הדירה במנהטן לשנה, ובתקציב לביגוד ב- H&M (ואנחנו אומרים שעם כל הכבוד ל H&M צריך לשאוף ליותר, הרבה יותר!).


לאתר התוכנית לחצו כאן (זהירות מספויילרים)

לצפיה בפרקי התוכנית ביו טיוב לחצו כאן

אין תגובות: