יום שלישי, 9 בדצמבר 2008

מסתפקים במה שיש

היום בבוקר היה לנו מאוד קר ובגלל זה חשבנו שיהיה ראוי ללבוש מעיל עור, אבל אנחנו לא נולדנו אתמול וידענו שהמזג אוויר מאוד הפכפך..
החורף בישראל דיי מסרב להגיע אז כרגע הכי הרבה שהוא "זורק" לנו זה מזג אוויר קריר בבקרים ובשעות הערב.

בגלל זה לבשנו שמלת טריקו אפורה עם שרוול קצר + גרבון שחור אטום להם שידכנו מעיל עור שיגן עלינו מהרוח הקרירה של הבוקר וסנדלי לקה פתוחות שממש לא הגנו על אצבעות רגלינו!(לפחות היה לנו חמים וכיף בחלק העליון של הגוף)
חתמנו את הלוק בעזרת המשקפיים מהפוסט הקודם וליפסטיק אדום לוהט, אספנו את השיער לפקעת תפוחה מאחורי הראש במראה של "לא השקעתי" ויצאנו מהבית...


כבר המון זמן שאנחנו מתמוגגים מה-ז'קט עוד ההורס של בלנסיאגה, הוא רחוק מהישג ידינו אבל אנחנו מסתפקים באלטרנטיבה שמונחת אצלנו בארון..
אם אתם לא יודעים על איזה ז'קט מדובר לחצו כאן

ז'קט עור - וינטג' מאמא, שמלת טריקו אפורה - זארה, גרבון שחור אטום - אמריקן אפרל, סנדלי לקה - זארה, ליפסטיק אדום - M.A.C, משקפי ראיה - וינטג' מאבא (של החצי השני של בלוג)
תמונת הרקע לקוחה מכאן

3 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

איזה יפה!
אני כבר החלטתי שהשנה אקנה לי מעיל עור, גם אם זה אומר שאאלץ לחלק את הקנייה לעשרה תשלומים. אבל עדיין לא מצאתי את המעיל המושלם :(

boiler אמר/ה...

תודה!

באמת בפריטים כמו מעיל עור עדיף לחכות עד שמוצאים את ה-מעיל כי הוא מלווה לאורך שנים ועדיף שיראה עדכני תמיד ולא סתם ליפול לטרנדים/גזרות/צבעים שיכולים להיות מגבילים בחשיבה לעתיד..

בהצלחה עם החיפושים!

pea אמר/ה...

נראה מצוין. שמלה אפורה עם ז'קט עור. יאם יאם!