יום ראשון, 4 באוקטובר 2009

פרוייקט השתחתת מסלול

דיי מה אלון זכה?
לא נכון.. לא מאמינים לכם, מפתיע..
טוב נו חרא עונה, חרא מעצבים וחרא שופטים, חרא שיפוט וחרא דוגמניות, חרא עיצובים וחרא אתגרים, חרא מנחה וחרא ששון קדם, חרא שופטים אורחים וחרא איפור, חרא שיער וחרא קיר אביזרים, חרא עריכה וחרא עורכים, חרא עונה וחרא זכיינית.
(זהו הוצאנו את זה!)

באמת שחשבנו שאולי הישועה תגיע מהגמר אבל נו באמת, שנרחיב?
הגמר היה מייאש, נמרח, מבוזבז, מבזה ומייגע.
היו צריכים לקרוא לזה בטברנה עם שירז טל. החובבנות גאד דאמט החובבנות!.
באמת זה היה נראה כמו טקס סיום של קורס עיצוב אופנה בתיכון לידי ויקטוריה במעלות תרשיחא..
הדוגמניות רובן נראו רע, האיפור מתיימר להיות משהו שהוא לא והשיער אה.. בסדר, נו - ביחס לליכטנשטיינים זה היה בסדר. הצילום והעריכה היו רעים ומישהו מוכן להסביר לנו מה נסגר עם האורך שמלה של שירז טל?!

הקולקציות היו הכי לא מפתיעות ברמת ההפתעה שעשו מהן.
מאיה החופרת
הקולקציה של מאיה הייתה הכי מגובשת, לבישה וחזקה מבין השלושה.
אומנם את העיצובים מהסגנון הזה כבר ראינו(מישהו אמר לקרוואה?), והדגמים חלקם מתפזרים קצת אבל היא פשוט עבדה.
מאיה הפתיעה ולחלוטין ויש האומרים שהיא ראויה לקטוף את התואר בתוכנית הגמר.

מיס לוסי
מאוד אהבנו את הנושא השראה של לוסי, הסטורי בורד שלה משך אותנו מאוד. אהבנו את החיבור של שבטיות עם אורבאניות. הנגיעות של הניאון עם מתכות ושילובי הפסים.
אבל ברגע שראינו את הדגמים התאכזבנו. הקולקציה אינה נראית קולקציה. היו בה חורים מבחינה עיצובית ואין סיפור שממשיך מדגם לדגם. אומנם היו ללוסי בקולקציה פריטים אינדיבידואלים מצוינים אבל ברגע שמחברים הכול לסיפור עם המשכים ולא לדמויות אז היא נופלת.
אלון הגולם
לגבי הקולקציה של אלון אנחנו עדיין מנסים להבין מה הלך שם. כאילו כמה יוז'ור אפשר להיות בשביל ללכת לבחור בפרפרים כנושא לקולקציה? זה הדבר הכי חרוש ולא מפתיע שאפשר לעשות.
לא הסכמנו עם זה שנאמר שהוא לקח את זה למקום אחר. סליחה לעשות קאט אאוט לעור בצבע שחור ולשים את זה על שיפונים זה הכי מתבקש בפרפרים ולא חדשני( באחד הפרקים במקבילה של התוכנית באוסטרליה באתגר כלשהו שעסק בחיות אחת הקבוצות בחרה בפרפרים ומהר מאוד הם הפירוש שלהם היה נראה כמו התחלה של התוצאה של אלון!).
קולקצית הפרפרים של פרוייקט מסלול אוסטרליה:
שאלון נשאל על איזה דגם הוא הכי מתחבר הוא בחר בשמלה שאנחנו הכי התחברנו אליה מהקולקציה, שכבות של פרנזים שעשויים מתוספות שיער, אלון אמר שזאת טכניקה חדשה שהוא בחן והתעסק איתה ובלה, בלה, בלה.
אם לא ידעתם אז אחת השמלות שאלון עשה בתקופה האחרונה זאת שמלת בוסטיה עם "חצאית" שעשויה מתוספות שיער שחורות וארוכות + שנדבר באמת על הקולקציה של מארג'ליה?
מארג'ליה וריקל נגעו בנושא:מצד ימין על אליסיה השמלת תוספות שיער הקודמת של אלון, מתוך התצוגת השיער של גלית איטליה:בכל מקרה הזכיה של אלון לא הפתיעה אותנו. הוא מאוד מוכשר ויש לו ידיי זהב אבל הבחירה בהשראה הזאת בקולקציה אכזבה אותנו, הדגמים היו יפים אבל רצינו לראות משהו אחר. אנחנו לפחות שמחים שהוא שלם עם הקולקציה שלו לגמרי.
תמיד פחדנו מה אם יביאו את הפורמט של פרויקט מסלול לארץ. ידענו שישחטו את הפורמט ויבזו אותו אבל לא שיערנו עד כמה. לכולם חוץ מקברניטי רשת זה היה ברור שזה פורמט שאמור להיות בערוץ נישה ולא לכלל הקהל שפשוט יאבד עינין. אבל הם בשלהם. לפנות לקהל הגברי המצוי שמחפש את הבובלילים הבאים..
לא צריך להשקיע הון עתק על התוכנית. רק בחירה מדוייקת של אנשים + שיפוט ראוי ועריכה נכונה. מה נותן כל העניין הזה שנתנו להם לעצב קולקציה בתוך קסטרו? מה נותנת להם החנות? תנו להם כסף והכוונה נכונה לבנות את עצמם. מה עכשיו אלון אמור לעשות עם החנות? מאיפה יגיע הכסף של לתחזק חנות? תופרים? גזרנים? מוכרים? כסף לבדים? כפתורים? ריצ' רץ'? העיקר יש לו קולקצית "קפסולה" בקסטרו. ביג פאקינג דיל.
חבל שרשת דפקו את המסמר האחרון בארון הקבורה של התוכנית והרסו לכולנו פורמט שיכל לעבוד מצויין אם הוא היה נופל על ידיים טובות שהיו עושים אותו בשקט, בשקט על פי הספר המקורי בערוץ קטן יותר כמו ערוץ 3 לדוגמה, בלי שום שטיקים זולים ומיותרים.

התמונות לקוחות מכאן, כאן וכאן

7 תגובות:

קרן אמר/ה...

הכותרת ענקית!
לא ראיתי אתמול, רק קראתי ביקורות היום ואני מסכימה איתכם לגמרי. מאוד התאכזבתי מהקולקציה של אלון כי היו מספר מאוד מצומצם של בגדים שהיו לבישים.
רשת חשבו שיש להם את הדבר הגדול הבא, אבל נראה שהם שפכו כסף בלי לעשות קבוצת מיקוד אחת ובלי להחליט למי הם רוצים לפנות.

אנונימי אמר/ה...

ולא לשכוח את פרוייקט הגמר של רעות קורפו בשנקר השנה, שסיימה יחד עם יואב מאיר. הייתי בתצוגה לפני חודש וחצי, וגם אלון... שערות סינטיות ופרנזים ממטאטא צבעוני כיכבו אצלה.
ממש סבלתי אתמול. מישהו חייב לי שעתיים מהחיים.

Dana (MODAna) אמר/ה...

מסכימה עם כל מילה...
הגמר היה נוראי, אבל לפחות המשיך בקו העלוב של העונה כולה...
לא אהבתי אף אחת מהקולקציות, אבל אם כבר בלבישה עסקינן אז דוקא אלון היה ראוי לזכות. כל השאר היה פשוט מכוער מדי ו-overdone... נכון, הוא לא מחדש ברמות של מרג'יאלה אבל וואללה, אם כבר למישהו תהיה חנות שאנשים ייכנסו אליה ואולי אף יקנו ממנה, בארץ מכל המקומות, אז אלון. או *איכס* משי ואחיה...
בהחלט היה נראה אחרת אם היה בידיים אחרות...

yafutoo אמר/ה...

"בטברנה עם שירז טל"....:-P נקרעתי!!!
ראיתי רק כמה פרקים ספורים מהעונה וזה היה מספיק עבורי כדי לקלוט את רמת הרדידות.
לגופו של עניין-וואלה, אלון בעיני הוא איש טכני מצויין ותו לא. מעצב הוא ממש לא-לא מבחינת שיטות העבודה והדרך...
מבחינת העתקות הדגמים-נו באמת, והדגם הראשון שלו מהפרק הראשון לא היה אחד לאחד לקרואה מודל 92'? כולל המחוך+האפליקציות והאבנים...
בקיצור-מה שעצוב פה, זה שזה מה שהולך במדינה שלנו...לאנשים לא באמת אכפת מיצירתיות, שיטת עבודה ומחשבה בקולקציה. אנשים פה רוצים לקנות דגמים מועתקים כמו בחו"ל בשליש מחיר-וזה מה שהם יקבלו ממנו. אני צופה לו הצלחה מזהירה...:-P

the purple toe אמר/ה...

ואני אומרת, כל תוכנית ריאליטי שבה מצלמים יותר את השופטים מאשר את המתמודדים - נועדה לכישלון.

the purple toe אמר/ה...

ואני אומרת, כל תוכנית ריאליטי שבה מצלמים יותר את השופטים מאשר את המתמודדים - נועדה לכישלון.

אנונימי אמר/ה...

מסכימה,ההפקה הייתה מזעזעת כמו באיזה חוג סוג ב'.למרות שהייה שם פוטנציאל.

שבוע מדהים שיהיה לכם!
מוזמנים לבקר כמו תמיד(: