יום שני, 2 בנובמבר 2009

אין כלום ללבוש בבית הזה

השעון מתקתק!
החברות מאחרות כמובן, קבענו בעשר והשעה עשרה לעשר.
התחלנו להתארגן לפני עשר דקות וכבר סיימנו. הלק התייבש, הפן בדיוק כמו שצריך, הגוף מרוח בקרם אחרי מקלחת, איפור מלא פלוס אייליינר ושפתיים משוכות בליפגלוס. אבל מה לעזאזל נלבש?! עוברים על הארון, פוסלים את זה, גם את זה, את השמלה הזאת לבשנו בפעם הקודמת, בזאת כבר ראו אותנו, את השילוב הזה כבר לבשנו. זובי שנלבש את השמלה מעל החולצה עם השרוולים התפוחים! אנחנו לא מבזבזים את הלוק הזה על סתם ערב דבילי. בקיצור לא יכולים ללבוש כלום, מדוע?

הפייסבוק הרג לנו את המלתחה.
כן ממש כמו הקליפ Video Killed the Radio Star
שכמה זה אירוני שהוא היה הקליפ הראשון ששודר בMTV אז ככה אצלנו. הפייסבוק הורג לנו את המלתחה.
כפי שאתם מתארים לעצמכם היום כולם מעלים תמונות ממסיבות ואירועים חברתיים. לא משנה לאן נצא או נשב או נלך נתוייג. במקרה הטוב זה יהיה למחרת ובמקרה הגרוע זה יהיה אותו ערב (מסר סמוי אלייך חברתנו א'). ואיך בשם אלוהים נתמודד עם הרעיון שיראו אותנו עם אותם בגדים בגלריית שונות? בהחלט לא מקובל עלינו.

אז אוקיי אנחנו משלבים את אותם פריטים בקומבינציות שונות ומגוונות. לא לובשים כמעט פריטים מעל שלוש פעמים וחס וחלילה שנלבש את אותה "הופעה" יותר מפעם אחת. כן, כן שמעתם וקראתם והבנתם טוב, לא תתפסו אותנו נראים אותו דבר יותר מפעם אחת.
אפילו אם זה יהיה הכי הורס שיש, אותו שילוב מדויק - לא. נשנה משהו ורק בשביל השקט הנפשי.
.
עכשיו איפה הבעיה השניה מתחילה?
החברות. כן אלו שמאחרות בכל פעם ואז באות בצעקות אמוק שאין להן מה ללבוש ודורשות בגדים. הן הבעיה! הן "מבזבזות" לנו את הבגדים! הן לובשות בגד מצולמות איתו באין ספור פוזות (משקה ביד/ קפיצה באוויר/ מעולפות באוטו)
וזהו שרוף, העולם ראה ושתק..
הפייסבוק הורג לנו את המלתחה, אם פעם היה אפשרי ללבוש משהו כמה פעמים וכל פעם להרגיש ש"קהל יעד" אחר רואה אותו היום זה כבר לא ככה. כולם מקבלים דיווח היישר למסך מחשב שלהם בבוקר בזמן שהם מתחברים מהעבודה ומתמרמרים על הגשם בחוץ.
.
זה ממש כמו שסוקלים סלבס שלובשים את אותו בגד לאירוע אחרי אירוע או יותר נכון לא עושים את זה(חוץ מדנה ספקטור שראינו אותך השבוע בגיא פינס חורשת – לא יפה...) הרי בנינו, כמה מכם מצקצקים בלשון כשאתם רואים שאיזה כוכבת מפורסמת נתפסת לובשת את אותה שמלה ואתם אומרים לעצמכם, נו באמת! מה לא בסדר איתה.. או בדיוק כמו שלא תתפסו אף בלוגרית שמעלה תמונות שלה לרשת עם אותה תלבושת פעמיים נכון? אז למה שאנחנו כן?
.
תחסכו מאיתנו את התגובות של "אז אל תצטלמו" זה לא אפשרי. זהו אבוד לנו.

נ.ב
תגובתה של דנה למערכת הבלוג (או יותר נכון כמו שהיא פירסמה בתור השבועי שלה)
היא שחיננית כבר העיר לה על מקרה השמלה והיא אמרה שיש לה כולה 2 שמלות יפות בארון
שעלו כמו משכנתא וזה מה יש, נא להתמודד.

7 תגובות:

saray אמר/ה...

:)
פוסט טוב ביותר..

קרן אמר/ה...

כל כך נכון!
עד היום יכולת לשחזר "לוק" עם אנשים שונים. למזלי אנשי הפייסבוק שלי לא בדיוק מצלמים נון סטופ, אז אין לי יותר מדי אאוטפיטים שרופים.
אתם יכולים אולי לקבוע שלא ניתן לראות תיוגים שלכם וזה יחסוך לכם קצת מה"פרסום הכפוי" הזה.

boiler אמר/ה...

כן אבל עד השבוע הדחקנו את המחשבה שאנשים שאנחנו לא באמת בקשר איתם נגיד מהצבא מסתכלים בתמונות עד שהשבוע אשכרה אמרו לנו משהו על הבגדים שלנו שראו דרך הפייסבוק, אה אה! תמיד ידענו שאנחנו צודקים ואין לנו סתם פרנויה שעוקבים אחרינו... :)

boiler אמר/ה...

ושריי - תודה רבה.

נבו אמר/ה...

like!!!

שיקסע אמר/ה...

אוף, הכנסתם אותי עכשיו לחרדת פייסבוק שמעולם לא הייתה לי! אתם צודקים, פייסבוק זה הפפראצי של החיים שלנו

sefi אמר/ה...

ואוו! איזו דרמה!
מצחיק. אהבתי.