יום שבת, 10 במרץ 2012

שתו אשכולית..


ניוטורג'ינה השיקה לאחרונה
(בארץ) מוצרים חדשים בסדרת הVISIBLY CLEAR , הסדרה הפעם נקראת, PINK GRAPEFRUIT ומכאן מגיע הריח המושלם שלה..
הסלוגן המלווה את הסדרה הוא "המלחמה בראשים שחורים מעולם לא הריחה כל כך טוב" תאכלס? צודקים..
אנחנו לא מתים על כל ריחות המנטה במוצרי שטיפת פנים ובכלל לא אוהבים מוצרי טיפוח עם ריחות מעדיפים שיהיו כמה שיותר ניטרלים, אך ריח האשכולית הורודה (שבתאכלס נקראת אדומה) הוא מעולה, כמובן שיהיו אי אלו אנשים שלא יתחברו אל הריח שמלווה את הסדרה, אבל כמו שנאמר, בול לפרצוף שלנו!
גם אחרי שטיפת הפנים במוצר הריח עדיין מורגש באוויר למשך כ10-15 דק, באמת שתענוג.

הסדרה נלחמת בראשים השחורים אך גם מטפלת בתופעות הפצעונים שמאפיינות בדרך כלל עור שומני, אבל כולכם מכירים את העינין הזה של עור שמוני, התאים נסתמים, נוצרת דלקת ואופ'ס הנה הפצעונים הגיעו לביקור..
אחד מסבוני הפנים שאנחנו אוהבים ומשתמשים בהם כבר שנים הוא ה deep clean gel הישן והמוכר של ניוטורג'ינה, אבל איפשהו למרות שאהבנו שהוא אשכרה מנקה את הפנים באמת לעומק, התבאסנו כמה הפנים מתייבשות אחרי הניקוי, אך בסדרה החדשה הן לא. המוצרים מגיעים בשלושה מרקמים שונים, ג'ל, תרחיץ גרגרים ותרחיץ קרמי ומנקים את הפנים לעומק אך נשארת לחות בעור והוא לא מייבש וצריך להשתמש במוצרי לחות לאחר מכן.
תרחיץ הג'ל מרענן ומנקה את העור בעדינות מבלי לגרום לייבוש יתר, כמות: 200 מ"ל מחיר: 90 ₪.
תרחיץ גרגרים יומי מעורר ומסייע בהעלמת פגמי עור וראשים שחורים למראה עור רענן ובריא מידי יום. עם טכנולוגית Microclear® עוצמתית וגרגירים שמונעים חסימת נקבוביות, לניקוי עמוק. כמות: 150 מ"ל מחיר: 90 ₪.
תרחיץ קרם יומי מנקה בעדינות מבלי ליבש את העור עם ניחוח רענן ונקי כמות 150 מ"ל מחיר: 90 ש"ח

בנטורג'ינה מספרים שמוצרי הסדרה הינם בעלי טכנולוגיית Microclear® (הרשומה כפטנט) וחומצה סליצלית ושמוצרי הסדרה החדשה נטולי סבון, לא-קומדוגנים ונטולי שמן.
אחרי חודש של שימוש במוצרים (בכל חדר מקלחת אחר בבית הנחנו קרם אחר, כדי שחלילה לא ניתקע בלעדיו ונתעצל ללכת להביא) אנחנו בהחלט יכולים להעיד שהעור נשאר נקי ונעים אך שלא תתבלבלו, הסבונים לא מחליפים בשום צורה ביקור אצל הקוסמטיקאית, אלא פשוט עוזר לשמור על פנים נקיות יותר, אם מלכתחילה העור אינו נקי ובעל ראשים שחורים, זה לא יוציא או יפטר מהם.

לאחרונה ראינו שהסדרה הושקה במבצע של 1+1 ברשתות הפארמים, אז אם אתם בעינין של הסדרה, עכשיו זה הזמן לקנות כל עוד המחירים זולים ומשתלמים יותר.

REVITALIZING SUPREME -ESTÉE LAUDER

סדר היום העצבני שלנו מסרב להרפות, נדמה שאחרי שכבשת איזו פסגה אפילו אם זו פסגונת , יהיה לך זמן להתסכל אל האופק לפני שתמשיך לפסגה הבאה , בכלל איבדנו את מדד הפסגות, לא בגלל שאנחנו בלתי מנוצחים ,ממש לא, הכל הפך להיות בליל של מאמץ למכל מיני נקודות באופק שכלל שאתה מתקרב אתה רק מבין כמה זה רחוק...
כרגע נדמה שהלחץ זו השיגרה, והיא תימשך ככה כנראה לנצח , ננוח בקבר...

שאתה ממשיך לרוץ כדי להישאר במקום (נקודות לקורא שיידע מאיפה זה לקוח) אתה מחפש רק דברים תועלתיים,
ומה לעשות, טיפוח זה פאקטור של זמן , והמשוואה היא תמיד זמן +ידע =תוצאה מוצלחת

אז איך בכל זאת?

טוב יש הרבה דרכים כדי לפתור את המשוואה הזו , לא כל התשובות בידינו
אבל יש לנו כמה ניחושים , אחד מהם זה להשתמש במוצרים שחוסכים לך זמן
ובכמה שפחות מוצרים וכמה שיותר אפקט , משימה קשה לכל הדעות !

אחד המוצרים שפותחו לאחרונה עונה בדיוק על הצורך הזה , והצורך הזה בא מאיתנו ,הלקוחות
באסתי לאודר עשו את הדבר החכם ופשוט שאלו את הלקוחות, מה את רוצה מהקרם שלך?
אז מה את רוצה? לא להתעסק יותר מידי , לשים ,לשכוח ולקבל אפקט.

אז איך כל זה מתחבר לנו?
קודם כל מדובר בקרם אחד , גם לבוקר גם לילה שמיועד לנשים בגילאים 30-50 ולכל סוגי העור
הריח, עדין ופרחוני המרקם ג'לי וקליל .

האפקט
טוב הם לא רק שאלו מה רוצים , הם היו צריכים גם ליישם...משהו קטן וזעיר שלוקח כמה שנים של מחקר...
מדעני המחקר של אסתי לאודר גילו כיצד ליישם תמצית במבוק שחור המופקת בטבע כמאיץ רב עוצמה של
Nrf2,שהוא חלבון המצוי בתאים המפעילים את הגנים במצב מצוקה
בדרך הקרויה טכנולוגיית IntuiGen™ על מנת להתמודד עם ההחלשות הטבעית בפעילות ה- Nrf2.
הטכנולוגיה פורצת הדרך בקרם החדש תומכת בהפעלה טבעית של Nrf2,
אותו "מתג על" המסוגל להפעיל יותר מ-200 גנים ולהמריץ את החלבונים והאנזימים הקריטיים המסייעים לתאים להאט את קצב ההזנדקנות של העור. בדיקות מעבדה הראו כי טכנולוגיה אסתי לאודר מסייעת לתאי העור לתפקד נכונה ולעכב את קצב ההזדקנות.

התוצאה -
העור נראה חלק יותר, בהיר יותר, מלא חיים וזוהר. בשימוש מתמשך במוצר העור מתחזק ,מתגמש וחושף זוהר מחודש וחיוניות צעירה.

אנחנו כמובן העברנו את הממצאים לאמא , הנסיינית הראשית, שהיא בדיוק עונה על הקריטריונים
והיא "בדיוק חיפשה קרם!" , היא מיד התלהבה מהריח והמרקם (לא אוהבת קרמים עם ריח חזק מעדיפה ללא ריח כלל)
הקרם לא כבד מידי , ובהחלט גורם לעור שלה להיראות חיוני יותר.

יום ראשון, 12 בפברואר 2012

Color Gloss by CARELINE

לפני שבועיים קפצנו עם חברה לסופר פארם, עברנו ליד מחלקת האיפור וראינו בעמדה של קרליין את סדרת הגלוסים החדשה.
משהו טוב מאוד עובר על קרליין, המיתוג החדש שלהם מאוד מוצלח, הקמפיינים נראים מעולה וכך גם האריזות שלהם.

את הסיבוב הראשון של המוצרים החדשים שלהם כבר עשינו בעבר, רכשנו 2 צלליות, סומק, 3 ליפסטיקים, את הגלוס הפנטום ואפשר להגיד שאנחנו דיי מרוצים.
הליפסטיקים מלאים בלחות אך עדיין נותנים מענה ראוי ברמת הכיסוי, הפיגמנטים של הצלליות עשיר ועמיד.

באותה גיחה לסופר פארם שידלנו חברה טובה לקנות גלוס מהסדרה החדשה (ועל הדרך גם דחפנו לה צללית וגם שפתון מהסדרה העמידה. שיהיה. למקרים שצריך), אנחנו לא רכשנו כלום כי כמעט יש לנו את כל הגוונים שאנחנו רוצים, יש אדומים, יש ניודים, יש ורודים וקורלים בקיצור עשינו לה מעשה שוליית המלך, נתנו לה ללגום שבמידה ומורעל - שהיא תיפול קודם..

רק מה שלא צפינו זה שתהיה התלהבות כזאת גדולה סביבו, היא לא הפסיקה לדבר עליו, כמה המרקם שלו נעים, הוא לא דביק, והצבע כל כך מלא..
ונראה לכם שאחרי כל לא רצנו לרכוש גם?
קנינו היום את גוון מספר 301 שהוא אדום בגוון קר שנוטה יותר לגוונים הכחולים של האדום וממש הופתענו, לא בגלל שזה קרליין להפך - לאחרונה הורגלנו מהם למוצרים ברמה טובה מאוד, אלא כי פשוט לא חשבנו שהוא כזה כיפי וטוב.

המרקם שלו לא צמיגי ודביק אלא יותר משחתי ונמרח, הספוגית מריחה זויתית כך שאפשרי לדייק איתו ברמה מאוד גבוה (וזה חשוב, במיוחד בגוון אדום) העמידות שלו מעולה והפורמלה שלו מחזיקה לפחות כמה שעות על השפתיים כולל שתיה, אכילה
קלה והוא עדיין משאיר רושם טוב. האריזה מקסימה, בצורה של מבחנה צ'אבית ושקופה שניתן לראות בדיוק את הגוון שאותו בוחרים

אנחנו מתכננים עוד קפיצה קלה ורכישה של עוד כמה גוונים, כי עם פורמלה כזאת מוצלחת, אין לנו בעיה להחליף כמה מהגלוסים
,שיש לנו בתיק איפור עם גלוסים מהסדרה החדשה
109 הגלוסים נמכרים כעת במחיר הכרות שהוא 49 שקלים, המחיר סביר בהחלט למרות שבמחיר מלא הוא אמור לעלות
.. שקלים שזה כבר קצת משנה את חוקי המשחק, למרות שאיכשהו תמיד המוצרים שלהם במבצעים וזה חוזר לחצי

דבר נוסף שחשוב לציין, על האריזות המוצרים של קרליין מסומן שהם אינם עורכים ניסויים בבעלי חיים, שזה לא ברור מאליו ומאוד חשוב לנו, אז ראוי לציין זאת, קרליין קבלו ח"ח

יום רביעי, 8 בפברואר 2012

גלוסי בוקס

פעם... פעם ביום החלבן מגיע..
פעם העיתון מגיע לפתח הדלת..
פעם היה עובר אדם עם סוס ועגלה ובתוך העגלה היה מוכר קרח, ולא רק לאסקימוסים..
בקיצור הרבה השתנה עם השנים, היום החלב מחזיק המון זמן במקרר שמייצר קרח בעצמו (ואפילו בצורת קוביות!)
העיתון כבר לא רלוונטי וכולם מתעדכנים בעזרת האייפונים...
אבל רק דבר אחד חדש עדיין מגיע פעם בחודש בקופסא קטנה ארוזה יפה ומלאה בגודיז!
גלוסי בוקס, ככה זה נקרא. נשלח פעם אחת בחודש ומכניס לנו התרגשות חדשה לחיים.
ומה יש בתוך הקופסא? מוצרי איפור וטיפוח בגדלים מוקטנים (TRAVEL SIZE) היישר אלייך כדי להתנסות. הרעיון עצמו גאוני. המחיר זעום ביחס לכמות וטיב המוצרים. והאושר - עילאי!

אין כמו לקבל מוצרי איפור חדשים שמותאמים לך אישית (על פי פרופיל הממולא על ידי הלקוחה באתר), מוצרי דגל ומוצרים חדשים של מיטב החברות.
לרוב מוצרי האיפור יגיעו בגודל מלא ומקורי(שזה כבר מחזיר את ההשקעה), בושם מוקטן, קרם טיפוח כלשהו, מוצר לשיער, בקיצור מיקס של מוצרים שמתאימים לנו גם על שולחן האיפור וגם לתיק.

בחודש ינואר, שבעת המוצרים בקופסא הראשונה היו:
גלוס בעל אפקט מנפח שפתיים של חברת ע.ו.פ.ר.ה בגודל מלא
מסקרה grow luscious plumping של רבלון בגודל מלא
דאורדורנט invisi mineral calm של גרנייה בגודל מוקטן 50 ML
דוגמית (גודל נסיעות) של הבושם קלואה לאב 5ML
קרם יום של קלארינס daily energizer cream 15 ML
תחליב גוף womanity מבית מעצב העל thierry mugler
וקוביית שיוף ציפורניים של SEACRET
ההרשמה באתר מאוד קלה, מאוד הופתענו שזה היה כל כך פשוט(מה חשבנו לעצמינו? שזה יהיה מסובך?!), כמה פרטיים אישיים ואז מגיעות 18 השאלות שבעזרתן בונים על הלקוחה פרופיל אישי שעוזר למקסם את המוצרים המתאימים שתקבלו בתוך הקופסא החודשית.
מה בשאלות? בחירת גוון העור שהכי דומה לגוון עורך, הרגלי איפור, כמה משקיעים בחודש על מוצרים, מה סוג העור והשיער, וכמה את מכניסה בחודש...? אוקיי נגיייייייייייד...
המנוי הוא מנוי חודשי ואפשרי מתי שרוצים להפסיק או להקפיא אותו, לא חייב לרוץ עם זה לעד.

ביקורת על המוצרים באתר וניקוד = מתנה
הרעיון שמאחורי הקופסא, חוץ מהכיף של לקבל מוצרים בהפתעה הוא שבעצם אפשר לחוות דעה ולתת ביקורת על המוצרים, ובתמורה לזה מקבלים "גלוסי דוט'ס" ברגע שאוספים מספיק נקודות, מקבלים קופסא אחת בחינם. מי מרוויח מזה? גם המדרג וגם חברות הקוסמטיקה שאשכרה מקבלות חוץ מהפרסום הנרחב של המוצרים שלהן, גם חוות דעת נטרלית.

הקופסא איכותית מאוד, יש לה ריח מבושם טוב וכיף לפתוח אותה ולקבל את הניחוח בכל פעם מחדש. המוצרים מונחים מעל דפים גרוסים ששומרים עליהם, עטופים בנייר איכותי וקשורים בסרט יפה יפה, יש כרטיס שמסביר בפירוט מה כל מוצר ומה מחירו בגודל מלא, בהחלט מפנק!

אנחנו כבר נרשמנו בהמונינו, והפלנו ברשת גם בערך חצי משרד ועוד בערך 7 חברות ובנות משפחה.
דרך אגב אפשרי גם באתר לפתוח מנוי נוסף לנמען אחר, כלומר לתת מתנה למישהי/מישהו אחר.
בעתיד תהיה גם אופציה לקופסה לגברים, היא אומנם כנראה לא תהיה חודשים אלא אחת לרבעון, אבל זה גם משהו!

מחיר הקופסא לכל חודש הוא 50 שקלים ועוד 9.50 שקלים על משלוח, המשלוח הוא כדואר רשום, אז אומנם החבילה איננה מגיעה לפתח הדלת, אבל אם אנחנו זוכרים נכון, יש מצב שבעתיד תהיה אופציה לבחירה של שליח או משהו, כתוספת תשלום מן הסתם..


לכניסה לאתר החברה לחצו כאן

יום שבת, 14 בינואר 2012

איזו שאלה? ברור שאני מייצר תכשיטים לנסיכת מונקו...

אז זוכרים שלפני שניה בפוסט הקודם דיברנו על הליפסטיק שעיצב לגלרן לורנץ באומר (Lorenz Bumer) ....

אז עשינו חיפוש you tube קטן ונתקלנו בסרטון המפיל הבא בו לורנזו שלנו מצייר סקיצות של תכשיטים להנאתו, מלרלר בצרפתית ואז פופ! באה לה שרלין נסיכת מונקו ומודדת את הקשת (או שמה זה נזר?) האלוהיייייית הזאת , שמעל מתנוססת לה תמונה של גרייס קלי....

בשביל כזה כתר גם אנחנו היינו מוכנים להינשא לבחור שיש לו ילדים מדיילת...האמממ...

הסיפור על גרלן ,מקסים והטארקוטה....


לא מזמן הוזמנו לפרזנטציה של גרלן (GUERLAIN) ההתרגשות לקראת הייתה גדולה כיוון שלנו ולחברה הצרפתית ולנו רומן ארוך...
הוביל את הערב שלנו מקסים פאולין , המאפר הראשי של גארלן .במקור מקנדה (קנדי צרפתי...המבטא הסגיר), עבד מסביב לעולם עד שהגיע לגארלן לפני כמה שנים ועבר לפריז (כמה נוח...)
מקסים הדגים מראה איפור תוך שהוא מפזר טיפים ומכל מיני אנקדונות על גארלן ועל איפור בכלל.
ולכן נחלוק אימכם...
  • המוצרים של גרלן כולל האריזות מיוצרות בפריז בעבודת יד ,שזה מאוד מרשים לדעת שבעולם בו כל הייצור במדינות עולם 3 יש חברות שעדיין עושות את זה אולד סקול.
רואים שלאריזות של המוצרים ניתנה מחשבה והם המשך ישיר לריח ולצבעים, האריזות הן מה שהופכות בעינינו את גארלן ממותג איפור יקר , למותג איפור שהוא יוקרתי (תעשו השוואה עם אריזות הפלסטיק הפשוטות של שאנל ותעשו את החשבון).
כמו למשל אריזת הצלליות, שמעוצבת כמו פרקוד בסגנון מרוקאי , בקבוקי הזכוכית של הפריימרים עם הכדוריות או חלקיקי הזהב ואריזת הליפסטיק עם המראה שנתפתחת ברגע שפותחים אותו, שעוצב ע"י מעצב התכשיטים לורנץ באומר (שבין היתר אחראי לקולקצית התכשיטים של לואי ויטון)
אין ספק שבנוסף למוצר איכותי תקבלו גם את סיפור המסגרת ללוק שאתן הולכות לרקוח.

  • האג'נדה של גארלן כחברה היא להציע מוצרי איפור/טיפוח קלאסים שרלוונטים לאורך זמן לעומת חברות שמציעות מוצרים טרנדיים ולכן יש להם ליינים שרצים הרבה שנים.
ברונזרים במרקם מוס להצצלות ,יאמי...
  • הסמל של גארלן הוא הדבורה, הדבורה של נפוליאון
  • לברונזר של גרלן"טארקוטה" , השם תפס יותר מהמצופה ושרוצים להגיד ברונזר אומרים טראקוטה ,ממש כמו הסיפור על "רימל"...
מקסים הדגים מראה איפור לערב , יכול להיות שדילגנו פה על כמה שלבים, אבל תפסנו את העיקר
1.קודם הוא הניח בסיס מייקאפ , לא נוזלי אלא מוצר שהוא שילוב בין פודרה למייקאפ (שיש בו גם צבע לפנים וגם צבע לאיילינר , קצת יותר בהיר)

2.הוא הניח צלליות , בהיר בפנים העין כהה יותר מעל הקריס בצדדים , הוא גם אמר שצלליות שהוא משתמש בהן לא מתפוררות ועושות צבע על כל הפנים , כיוון שהן דחוסות יותר (אנחנו בספק ,אבל שווה לנסות)
טיפ - עדיף לטפוח צלליות ולדחוס את הפיגמנט בהתחלה מאשר ישר לטשטש ככה יש פחות נפילות של צללית ולכלוך, אחר כך ממשיכים במלאכת הטשטשת..

3.הניח אודם אדום ,ואמר שבדר"כ גם אם את ללא איפור בכלל אודם אדום מרים את ההופעה , בזה אין ספק
אחרי הליפסטיק הניח גלוס בצבע של הליפסטיק , בגוון רגיל וללא נצנצים "כי זה מזה עבר מין העולם...."

4.את הסומק הוא מניח אחרון , כדי "לאחד את איפור העיניים והשפתיים ולהשלמת המראה"
הוא התחיל בהנחת ברונזר אבקתי דחוס (טארקוטה!) מתחת לעצמות הלחיים ואז מעט ברקות וגם מתחת לסנטר, את כל זה הוא עשה בתנועה אחת בלי להרים את המברשת, בכל צד וזאת כדי לעשות את זה אחיד.
המוצר הראשון של גרלן שהשתמשנו בו היה הברונזר, אי שם בתיכון, איך לילדה בתיכון יש כסף לקנות גרלן? היא פשוט לקחה לאמא.. מאז ועד היום אנחנו משתמשים באותו ברונזר להצללות ואנחנו לא מתכוונים להחליף אותו בקרוב (גם המלצנו עליו הפוסט אחר)

5.הוא סיים בהנחת סומק ורוד יותר על תפוחי הלחיים בתנועות סיבוביות ועדינות וזאת כדי למנוע צורה של "פס" סומק
אתן לא רוצות להיראות כמו דמות, אלא טבעיות. (אם עד עכשיו לא ידעתן את זה , לכו לפינה ל 5 דקות)
בסוף האירוע קיבלנו את פריימר הכדוריות, סט צלליות ואת הליפסטיק עם המראה הנשלפת (ביקורת על הליפסטיק מאתNRG,לחצו כאן)
שלמות!

וכדי לחתום את הפוסט היינו רוצים שגם אתם תכירו את מקסים, וזה הסרטון היחיד שמצאנו אותו מדבר בו...


יום שני, 9 בינואר 2012

Kokorico - Jean Paul Gaultier Parfums

זאן פול האיש והנוצות, מחוכי שפיץ, פסים ופטיש לא ברור למלחים...
משיק עכשיו לאחר עשור וחצי בושם חדש לגבר, KOKORICO הוא בושם חדש לגבר הכובש והרגיש, שהוא גם על הדרך מפתה וחם.. אבל שלא שוכח להיות מודע לעצמו.

בהרבה דברים גוטייה מצטיין, אבל בדבר אחד הוא לעולם לא נופל וזה עיצוב הבקבוקי בשמים שלו, אחחח.. נוסטלגיה שלמה יש לנו סביב זה.. גם הפעם השקיעו מחשבה רצינית בעיצוב הבקבוק. הבקבוק משדר עוצה ויחוד, הוא בצורה של צדודית ראש גבר בפרופיל אבל במבט מצדו של הבקבוק מתגלה הגוף הגברי מהבקבוקי la male שכולנו מכירים, זה לדעותינו שיחוק לא קטן, מאוד אהבנו. אומנם משהו בצדודית של הראש טיפה מלחיצה אותנו אבל זה בהחלט לא משהו שרואים כל יום.

הבקבוק בצורת הראש מגיע בזכוכית אטומה בצבע שחור עם הדפס של הלוגו באדום ומגיע בפחית "שימורים", המשך של המסורת בבשמים שלו. הקופסא שלו אדומה ומתכתית, היא מזכירה את הקופסאות שהסרטי צילום הישנים היו מגיעים בהן. רעיון מגניב ואחלה קופסאת אכסון למי שאוהב את העניין הזה של קופסאות.

בקבוק הבושם KOKORICO וה"פחית שימורים" שבה הוא מגיע:
הבושם הנוסטלגי la male:
ניחוח הבושם הוא עוצמתי ודיי חריף, בין יתר גווני של הבושם אפשר לזהות פאצ'ולי עם נגיעות של ריח עץ הברוש.. שאר מרכיביו הם בלסימי ואדמה, עצי הדרים, ומעוררי תיאבון כמו כמון, פרג, פולי קקאו ותאנה ועוד..
לקח לנו זמן לגבש דעה על הריח, בהתחלה הוא חזק לנו אבל אנחנו באופן מפתיע כאנשים של שאוהבים יותר את הריחות החמוצים של הבשמים ודיי קשה לנו עם ריחות חזקים או מתוקים, דיי נפתחנו אליו ומצליחים לאהוב אותו.

אירוע ההשקה אליו הוזמנו היה אירוע מאוד מושקע ומרשים, הכל היה באווירת האדום שחור ומלא נוצות כמו הקמפיין.
את הקמפיין של הבושם KOKORICO נבחר להוביל יון קורטאיארנה שהוא דוגמן על היסטרי ברמות קשות. כן אז יש לנו קראש עליו, אז מה?

יון מתוך הסרטון פרסומת:

אם אתם רגילים למלח הגברי ומסוקס שהוביל את הקמפיין הקודם של הבושם לבית גוטייה אז הפעם מחכה לכם דון ז'ואן אחר, בניחוח יותר ספרדי, הלא הוא יון קורטאיארנה שמחכה לכם שם בחליפה מעוטרת נוצות בחלקה העליון, מכנסיים מתרחבים וזוג מגפיים שמתהדרות להן בעקבים שלא יביישו הרבה נשים, כל הקמפיין מתאפיין באווירה של סטודיו ונראה כמו סצינה מסרט ישן, המצולם בשחור לבן והמוזיקה מאוד קצבית שבאמת עושה חשק לרקוד, רק חבל שהריקוד פלמנקו הזה טיפה מביך, אבל היי.. כשאתם נראים ככה, הכל נסלח לכם - אפילו אם תשימו על עצמכם נוצות, נעלי עקב ותפזזו כאילו נכנס בכם שד!

בשורה תחתונה, הריח חזק ועוצמתי אבל עם ארומה מעניינת וטוויסט, האריזה מדליקה ביותר, אירוע ההשקה היה שווה והקמפיין חביב ביותר. מומלץ.