יום רביעי, 19 באוקטובר 2011

MW - Matthew Williamson

בשבוע שעבר עלתה כתבה אורחת שלנו על הקו הצעיר של מעצב העל מת'יו ווילאמסון בבלוג Fiftyfour.co.il שהוא בעצם הבלוג של החנות פקטורי 54.
החלטנו לפרסם את הפוסט גם פה בבלוג שלנו, אתם מוזמנים לקרוא:


מת'יו ווילמסון האיש והפרינטים,

מעצב האופנה שכבר מאחוריו קולקציות שלמות שעוררו סנסציה, בתי אופנה גדולים תחת ניצוחו ושיתופי פעולה צבעונים, משיק את MW האחות הקטנה והחצופה של הקו הראשי שלו הנושא את שמו. בקולקצית סתיו/חורף 2011 שהיא קולקציית הביכורים של המותג ההתמקדות היא בגזרת נקיות וקלאסיות אך עם תחכום, בצבעים, מרקמים ובהדפסים חדשים ורעננים.

בקולקציה ישנם הרבה פריטים שמשחקים על הגבול שבין הקזואל לבין הגלאם, הקבוצה היומיומית מתהדרת בקווים חלקים וגזרת בסיסיות, הגוונים מתונים וחורפיים לרבות הבזקי צבע מרעננים ובחומרים בולטים כמו עור, ג'ינס, ג'רסי וצמר. את הטוויסט מתיו יוצר בהדפסים שלו, הוא בוחר לעטר את בגדיו בציורים של חרקים צבעוניים גדולי ממדים.


ווילמסון משתמש בהדפסים של משיכות צבעים על מגוון בדים, זה נראה כאילו במשיכת מכחול הוא מצייר על הבגדים ומעביר בהם תחושה של חופש ושובבות, השימוש בהדפס זה חוזר על עצמו בקולקציה במספר לא מבוטל פריטים, אפשר לראותו בחצאית מיני עם כיווצים, בבגד גוף חום עם משיכות אדמדמות, בחולצת טי מג'רסי בגוונים של צהוב וירוק זית על רקע שחור ובחולצת שיפון בצבע כחול.

בקטגוריית הגלאם ניתן לראות הרבה הדפסים אנרגטיים, טקסטורות מעניינות שמלוות ומקשטות את הפריטים בבלוקי צבע, פרחים,חרוזים, פאייטים וגוונים מטאלים שמצליחים למשוך את העין ולהצית את הדמיון. מתיו נשאר נאמן לקו העיצובי שלו כאשר הוא מעצב שמלה שכל חלקה התחתון עשוי שיפון בצבע ורוד פוקסיה שמתפס באפקט הדגראדה מעלה עד אשר בקו החזה הופך לפאייטים בצבע בורנזה, הגרסה שלו ל"שמלה שחורה קטנה".


שמלת חולצה כחולה בעלת שרוולים ארוכים, מכנסי אובר סייז עם קשר עבה במותן ושמלת ערב בגזרת מעטפת מפוסלת שנראת כאינטרפטציה עדכנית לאלה יוונית, כולם עשויים מבדים מטאלים שמחזירים אור ונותנים תחושה של גלאם, אלו הנגיעות של כתב היד שמתיו מוסיף לקולקציה ומזכיר לכולם שלא סתם הקולקציה הראשונה תחת כנפיו נקראה אלקטריק אנג'לס - שילוב בין קלאסיות למודרניות בועטת.


פלטת הגוונים בקולקציה נעה בין גווניו הקרים לעמוקים של הכחול, נגיעות של אפורים, הרעננות של הורוד אל מול הירוק המעושן והדפס החברבורות המנומר הקלאסי.
מספר רב של פריטים בצבע חרדל המאוד טרנדי העונה כמו ג'קט קצר מעור ובחצאית מיני בגזרה מתנופפת, באוברול בעל פנסים ושורת כפתורים בחזיתו ובפרחים המתבלטים בחלקה העליון של שמלה קלילה.עם כל הצבעוניות הזו, הקולקציה מצליחה להיות זוהרת ובלתי מתאמצת, כאילו תוכלי לצאת איתה בבוקר מבלי לדעת בדיוק את סדר היום שלך, הוא יכול להתחיל במשרד ולהמשיך בטיול רנדומלי על האופניים בג'ונגל העירוני ומשם קפיצה לקפה עם חברות ואולי תמשיכי לדרינק בחצות תוך כדי שאת מפזרת כריזמה אופנתית משובחת.

אין תגובות: