יום שבת, 10 במרץ 2012

שתו אשכולית..


ניוטורג'ינה השיקה לאחרונה
(בארץ) מוצרים חדשים בסדרת הVISIBLY CLEAR , הסדרה הפעם נקראת, PINK GRAPEFRUIT ומכאן מגיע הריח המושלם שלה..
הסלוגן המלווה את הסדרה הוא "המלחמה בראשים שחורים מעולם לא הריחה כל כך טוב" תאכלס? צודקים..
אנחנו לא מתים על כל ריחות המנטה במוצרי שטיפת פנים ובכלל לא אוהבים מוצרי טיפוח עם ריחות מעדיפים שיהיו כמה שיותר ניטרלים, אך ריח האשכולית הורודה (שבתאכלס נקראת אדומה) הוא מעולה, כמובן שיהיו אי אלו אנשים שלא יתחברו אל הריח שמלווה את הסדרה, אבל כמו שנאמר, בול לפרצוף שלנו!
גם אחרי שטיפת הפנים במוצר הריח עדיין מורגש באוויר למשך כ10-15 דק, באמת שתענוג.

הסדרה נלחמת בראשים השחורים אך גם מטפלת בתופעות הפצעונים שמאפיינות בדרך כלל עור שומני, אבל כולכם מכירים את העינין הזה של עור שמוני, התאים נסתמים, נוצרת דלקת ואופ'ס הנה הפצעונים הגיעו לביקור..
אחד מסבוני הפנים שאנחנו אוהבים ומשתמשים בהם כבר שנים הוא ה deep clean gel הישן והמוכר של ניוטורג'ינה, אבל איפשהו למרות שאהבנו שהוא אשכרה מנקה את הפנים באמת לעומק, התבאסנו כמה הפנים מתייבשות אחרי הניקוי, אך בסדרה החדשה הן לא. המוצרים מגיעים בשלושה מרקמים שונים, ג'ל, תרחיץ גרגרים ותרחיץ קרמי ומנקים את הפנים לעומק אך נשארת לחות בעור והוא לא מייבש וצריך להשתמש במוצרי לחות לאחר מכן.
תרחיץ הג'ל מרענן ומנקה את העור בעדינות מבלי לגרום לייבוש יתר, כמות: 200 מ"ל מחיר: 90 ₪.
תרחיץ גרגרים יומי מעורר ומסייע בהעלמת פגמי עור וראשים שחורים למראה עור רענן ובריא מידי יום. עם טכנולוגית Microclear® עוצמתית וגרגירים שמונעים חסימת נקבוביות, לניקוי עמוק. כמות: 150 מ"ל מחיר: 90 ₪.
תרחיץ קרם יומי מנקה בעדינות מבלי ליבש את העור עם ניחוח רענן ונקי כמות 150 מ"ל מחיר: 90 ש"ח

בנטורג'ינה מספרים שמוצרי הסדרה הינם בעלי טכנולוגיית Microclear® (הרשומה כפטנט) וחומצה סליצלית ושמוצרי הסדרה החדשה נטולי סבון, לא-קומדוגנים ונטולי שמן.
אחרי חודש של שימוש במוצרים (בכל חדר מקלחת אחר בבית הנחנו קרם אחר, כדי שחלילה לא ניתקע בלעדיו ונתעצל ללכת להביא) אנחנו בהחלט יכולים להעיד שהעור נשאר נקי ונעים אך שלא תתבלבלו, הסבונים לא מחליפים בשום צורה ביקור אצל הקוסמטיקאית, אלא פשוט עוזר לשמור על פנים נקיות יותר, אם מלכתחילה העור אינו נקי ובעל ראשים שחורים, זה לא יוציא או יפטר מהם.

לאחרונה ראינו שהסדרה הושקה במבצע של 1+1 ברשתות הפארמים, אז אם אתם בעינין של הסדרה, עכשיו זה הזמן לקנות כל עוד המחירים זולים ומשתלמים יותר.

אין תגובות: