‏הצגת רשומות עם תוויות Fashion Victim. הצג את כל הרשומות
‏הצגת רשומות עם תוויות Fashion Victim. הצג את כל הרשומות

יום שבת, 10 במרץ 2012

יום שלישי, 24 במאי 2011

מוגזמת..

יום ראשון, 13 במרץ 2011

תראו מה החסידה הביאה לנו..

עוד זוג הצטרפו לארון..
של המעצב הנעליים ניקולס קירקווד, אאחחחח.. יש רגעים.. נגמרות לנו המילים..

יום שישי, 24 בדצמבר 2010

אווץ' שורטת..

לא יודעים מה כבר עדיף, האחד טרפה והשני נבלה..
האחד רודף אחרי המותגים והשני רודף אחרי הנצנצים, הרגישו חופשי לבחור בעצמכן..
התמונות מכאן ומכאן

יום ראשון, 22 באוגוסט 2010

המרוץ אחר החיוך המושלם

DAY 1
קיבלנו ערכת מדבקות להלבנת שיניים של קרסט
Crest 3D WHITESTRIPS ADVANCED VIVID
מחבר טוב שבא לביקור מארצות הברית אוף אמריקה ועף לנו הפוני משמחה.
השיניים שלנו אומנם לא בוהקות לבנות אבל לא מאוד צהובות כמו אנשים שמעשנים כמו קיטור, שותים קולה/קפה או תה בכמויות. אבל בא לנו שיהיה לבן בלי קמצוץ של צהבהבות.

זאת לא הפעם הראשונה שלנו עם המדבקות, אבל הפעם הראשונה שאנחנו מתכוונים לעשות טיפול מלא, זאת הגרסה החדשה של ההלבנה
והבלוגרים(1,2) ביו טיוב לרוב עפים עליה בתשבחות. השיניים של כולם מינימום כמו אדם מדה סיטי, משמע כמו רוס עם בפרק עם האולטרה, בוהק בצורה שיכולה לסוונר עב"מ מסכן שמרחף לו אי שם במערכת השמש..

החלטנו ללכת על טיפול מהיר מאשר טיפול הרגיל שלוקח 14 יום,
במקום מדבקה אחת ביום אנחנו עושים את הזריז שאומר 2 ביום כלומר תוך שבוע השיניים שלנו אמורות להיות לבנות!

התופעות לוואי לפי מה שהבנו במחקר מעמיק(שלקח בערך שעה) הן רגישות בשיניים(לא עברו עשר דקות וקיבלנו את הזבנג הראשון גאד דאמט!), אולי קצת כתמים בשיניים או לא הבדל גדול כל כך ברמת ההלבנה, בקיצור מה כ'פת לנו, עושים הכל בשביל החיוך המושלם.

אמורים לראות תוצאות תוך 3 ימים אבל בגלל שאנחנו עושים את הגרסה הזריזה אז כבר בטיפול מחר! , עידכונים בהמשך.
התמונות מכאן וכאן

יום שישי, 20 באוגוסט 2010

עולם הזוהר בתחת שלנו

חשבת להיות דוגמנית?
תחשבי שוב. עשר סיבות מהממות שתשמעי בעד והסאב טקסט..

"את הורסתתתתתתתתתתתת"
אבל בעצם מה שמתכוונים זה שאת קצת גברית, האוזניים שלך גדולות מידי, יצא לך וודג' בוז ואין לך אגן.

"מה? זה פצצה!, תקבלי 200 דולר ליום צילום של 8 שעות""
מינוס 30 אחוז עמלת סוכנות, נסיעות, הסמים שקנית בדרך והאוכל שהקאת בסיום הארוחה..

"כן, מעולה! יופי! תשברי עוד קצת, מהמםםםםםםםםםם!"
ואז את רואה איך הצלם שעות מרטש אותך, מאריך ומצר לך את הרגליים, מרים את החזה, מחליק את הפנים, מוריד לך את הפלולה ומלבין את השיניים, אין כמו בוסט כזה לאגו.

"תהיה לך אחלה קריירה, תראי עולם, תכירי חבר עשיר ותכבשי את העולם"
ובפועל תגורי בדירת דוגמניות עלובה במילאנו עם עוד 7 נערות שהחוסר מחזור שיבש להן את הראש, תוטרדי מינית, תלכי לאירועים רק בשביל האוכל, תיכנסי לחובות בסוכנות שלך ותמותי מחום בדירה ללא המזגן.

"את תעבדי עם הצוותים הכי טובים שיש בארץ!"
ואז כולם בתעשייה יורדים על ההפקה המכוערת שהצטלמת עליה, הסטיילינג הערבי, הצילום הזול, השיער העלוב שעשו לך והאיפור שגרם לך להראות פוזלת וזנותית"

"מה הבעיה? קצת לשרבב שפתיים, מבט חושני וזהו, לא ביג דיל"
ואז את מגיעה לסט עם 85 אחוז הומואיות רעות שמרכלות עלייך מאחורי הגב בעודך שומעת, בגדים שמוצמדים לך לגוף בסיכות שדוקרות אותך, השיער כואב, האיפור שורף, הנעליים קטנות ב2 מידות, 12 אנשי צוות בוהים בך ואומרים לך לעשות דברים מנוגדים, צלם עצבני שמעשן לך כמו קיטור שעות, התאורה על גבול המשזפת אותך, את עושה בגדי חורף באמצע אוגוסט, המזגן בקושי מקרר והפלאש הורג לך את העיניים, ואת צריכה לעשות אהבה עם המצלמה, מוי כיף!

"טוב מותק, יצא לך מהמם, מזה? ממש סופר מודל!"
ואז אחרי שבוע את חוגגת יום הולדת 25 ומתאבדת כי את בודדה ונגמרה לך הקריירה..

"את תהיהי על פוסטר ענק באיילון!"
ואז מגיע החוק נגד שלטי החוצות באיילון ואת מוצאת את עצמך במוסף חגים לקראת כיפור של "לאשה".

"שום עירום! טפו! חס וחלילה..."
אל תדאגי! אני ארטש את זה הוא אומר לך בעוד הפטמות הזקורות שלך מקור המזגן מנקבות את החולצה השקפקפה וחכי שאבא שלך יראה את זה..

"תחשבי איזה מזכרת תהיה לך להראות לנכדים"

כן, כן חמודים, זאת סבתא עם המסכת ריתוך על הפנים והבגדי ויניל פה בתמונה..

יום שני, 16 בנובמבר 2009

סופרייייזזזזזזז

איזה מגניב

יום חמישי, 12 במרץ 2009

Fashion Victim