יום חמישי, 27 בנובמבר 2008

כל בגדי המלך

הבטחנו ולכן נקיים,
לפני שגוסיפ גירל הגיחה לא נראתה סדרה על המסך שהביאה לחיינו מלתחות גבריות שכאלה, אפילו לא סקס והעיר וללא עוררין צ'אק בס(AKA צ'אק באססססס) הוא האפר איסט סיידר החביב עלינו.
אם עד עכשיו לבוש צבעוני ומוחצן היה נחלתם של הדמויות הקווריות(סטנפורד) אז הפעם קיבלנו בחור סטרייט ופלייר מושלם שגורם גם לשילובים המופרכים ביותר לשבת עליו בצורה הכי גברית שיש.. למה? כי הוא צ'אק באססססס
המלתחה שלו מתאפיינת במראה גייקי לחלוטין, שלל אפודות/קרדיגנים עם הדפסים קלאסים כמו מעויני ברלינגטון לצד הדפסים משעשעים עם קריצה, מכנסים מחויטים (וחס ושלום לא נתפוס אותו עם ג'ינס! גם לא פרימיום) וחליפות דרמטיות להחריד שכוללות עניבות פרפר ומטפחות כיס ואיך לא, איך לא? הצעיף שהוא כמובן סימן ההיכר שלו(שדיי נעלם בעונה השנייה לא?). הדמות של צ'אק מתאפיינת בלוק עם הרבה משחקים של צבע(צבעים עזים וגם צבעי פסטל) כמו בלוק הזה:































צ'אק גם מאמץ את מה שנקרא טוטאל לוק ומתמסר לגוון אחד ששולט בכל האאוט-פיט. את המראה שלו ניתן להשיג בהרבה מאוד כסף,תחכום ובעיקר אומץ.
צ'אק בטוטאל לוק:
































נייט(הילד המבולבל שבחבורה) מאופיין במראה של אול אמריקן בוי, המדים של הבית ספר הכי מחמיאים לו ועדיף שיישאר איתם כי שהוא "בונה לעצמו" את מראה היומי זה ממש תפל. הדמות של נייט מזוהה הרבה חולצות פולו מתחת לז'קטים קלילים שבעבר היו משודכים לחליפת סווטשירט מניילון. תמיד הבגדים שלו בגוונים תואמים ובנאלים. אנחנו מניחים שיש לו עשרות חולצות לבנות "של עורכי דין" בארון והוא לא מפחד להשתמש בהן בנות(ובנים!).. אבל זה לא מונע מהבלוג להזיל עליו ריר..(המלצת הבלוג - תאמץ את הלוק הזה)

נייט וצ'אק לבושים באותו מראה, רק שנייט משעמם ת'צורה וצ'אק works it :








הסגנון של נייט:








המראה של דן לא ממש מסובך, דן לא מוריד מעצמו את הז'קטים בסגנון הצבאי ועלינו זה מתחיל להימאס. את דן האמפרי תמיד אפשר למצוא עם ג'ינס או סתם מכנסיים בסיסים, חולצות מכופתרות שנראות רטרו בגוונים של צבעי פסטל או חולצות פלאנל משעממות והדפסים פשוטים שחוזרים על עצמם. כשדן מחליט להתפרע ולהיפטר מהז'קט הצבאי הוא לובש ווסט ובשבילו זה ה-להיט..

4 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

צ'אק באס, אני מאוהבת.

Standing Ovation אמר/ה...

אין על נייט :)

boiler אמר/ה...

חחח אין הודעות הערצה לדן?
טוב נו.. כנראה שבאמת ר-ק סרינה מסוגלת לחבב אותו..

pea אמר/ה...

אין על צ'אק - ואני בטוחה שגברברי ישראל מזועזעים לחלוטין מהמלתחה שלו... לגבי נייט - ממש נער הפוסטר של ראלף לורן. מעורר פיהוק ביותר. אפילו המראה המצודד שלו לא מצליח, מבחינתי, להרים את ההופעה. ודן דוגל במראה הסטודנטיאלי-בוהמייני משהו-עיתונאי-תפרן. חביב ופשוט.. מתי הוא חוזר לסרינה? כי היא הדבר היחיד שנראה עליו באמת טוב..
אחלה פוסט! עושה לי חשק לראות עוד פרק..