יום שישי, 26 ביוני 2009

פרוייקט מסלול ישראל - ביקורת - פרק 2

מה נאמר ומה נגיד? באמת, באמת שלא היו לנו הרבה תלונות על הפרק(ושאנחנו בלי תלונות זה בערך כמו ז'אן פול בלי מבטא צרפתי).המשימה אכן הייתה מאתגרת וכיפית.
היו קשיים, נגמר הטול השחור, מישהו תפר לעצמו את האצבע ועל הבד של מריה היו הרבההה יותר מידי צבעים..
הפרק התחיל בתקציר של הפרק הקודם ובמקום שהעורכים ילמדו מכל הביקורות על הפרק הקודם ויראו לנו מה באמת היה אז הם חזרו והראו לנו את הרכילות, בקיצור - תקציר של הפרק הקודם.

"לא כל יום יוצא לך לשבת בפרונט ראו של ז'אן פול גוטייה"
זה מה שאלון אמר בזמן שהראו אותו עומד בתצוגה כאחרון האנשים העלובים שנעמדו בצד כי מיהם בכלל שיקבלו כיסא?
בתמונה; אלון עומד, כנראה שאלון אינו מכיר את הפירוש האמיתי של המילה לשבת, אז הנה הפירוש מהמילון:"לשבת(פ') להיות במצב ישיבה, להתמקם על כיסא, להסב; לרכב; לנוח, להתבטל, להיות בחיבוק ידיים; לדגור"
דבר אחד אלינו לעורכי התוכנית(על מי אנחנו עובדים, יותר מאחד): דיי לחשוף את מה שיהיה עוד רבע שעה, משמע - את ביקורות או קטעים מתוך התוכנית ולהרוס לנו מה עתיד להיות מבחינת העיצוב והאתגר, תשאירו קצת מתח, גם ככה תוכלו לשמור את הצופים שלכם מול הטלוויזיה.
הפעם נחתכו כל סיפורי הדמעות לטובת תהליך העבודה שהיה נראה קשה לשם שינוי, בהחלט שמלות מכוערות כאלה לא נראו מאז הקטלוג האחרון של גלית לוי. התוצרים יצאו לא רע בכלל בהתחשב במניין הם באו ונראה שהתוכנית מתקדמת לכיוון הנכון.

אז מה ראינו הפרק? בגד גוף בהשראה צבאית של מורן טוויל(תיארנו לעצמנו שעוד נשמע עליה במהלך התוכנית..)עוד בוסטייה מפוסל ואסתטי אך לא חדשני כל כך של ילד הפלא של התוכנית(אלון), קונסטרוקציה הזויה מתחרה וגדילים של הבכיין(נתנאל), סוג של לנזריי סביר לאללה של מר קטמון(חוג'ה) ובגד ים שעשוי מחליפת חייזרים זרחנית ומטונפת של משי. אגב מה הקטע של הפפיונים? השבוע הזוג הנשוי בכפולת פפיונים ושבוע שעבר הגרושה?
בתמונות; משי, חליפת החייזרים ובגד הים המעוצב. לדעתנו גלית לוי כבר הזמינה אחד..
החוג'אים מספקים את הסחורה, הפעם דיי הורידו בזמן המסך שלהם, נראה שמשי שתישאר איתנו עוד כמה פרקים רק בשביל המשפטים הכאילו פרחתיים שהיא אומרת. זה נראה מבויים, תרגיעו!

משימת השבוע הייתה טריקית ולא פאריית(אבל מי אוהב פייר), אנחנו לא רואים בירייה ברגל כמשהו מאתגר ותרשו לנו להיות קצת סקפטיים אבל ברגע שנותנים לכם משימה כזאת בתוכנית מסוג זה אז חייבים לצפות שיבוא איפשהו טוויסט הפוך על הפוך ועל בדיוק זה נקרע לנו הלב בזמן שמריה התמימה שפכה על אשר ליבה ושאלה מדוע בחרה את הדבר ה-כ-י מכוער שאפילו לא אהבה קצת כמו ששאר המתמודדים עשו. ולמה שוב הם קיבלו יותר מידי זמן לאתגר?
מדוע הביאו את הבלונדיות לשפוט, מה להן ולאופנה? ומה הן לבשו שם בדיוק? לא יכלו להצמיד להן את רס"ר גל אפל שירדה בהן קצת ויביא אותן לכדי לדמעות ושכיבות שמיכה?
אין לכם איזה טיסה לתפוס? השופטות האורחות:
ובנימה זאת: "מה תקוע? אחי מהקטע ש'ך תסביר לי? עזוב ת'בגד מה הבעיה שלך?" כן ,מר גל אפל? מה הקטע שלך?? למה הביקורת והדיבור שלך ככה? תסביר לנו..
לעוד קטעים וביקורות בנושא פרוייקט מסלול לחצו כאן
התמונות לקוחות מכאן

2 תגובות:

Dana (MODAna) אמר/ה...

יואו הדיבור של גל אפל קורעעעעע

זה לא ייאמן

boiler אמר/ה...

לא יודעים באיזה סרט הוא חי עם הדיבור הזה שלו, הוא ממש מעצבן!

גם בתוכנית ההיא עם אסי עזר בערוץ 24 הוא מגעיל..