יום חמישי, 25 ביוני 2009

פארה פוסט הלכה לעולמה

פארה פוסט הלכה לעולמה היום לאחר שלוש שנים שבהם נאבקה במחלת הסרטן. השחקנית שהפכה כוכבת התפרסמה בעיקר לאחר שלקחה חלק בתוכנית הטלוויזיה "המלאכיות של צ'ארלי" בשנות השבעים והייתה הצלע המרכזית מבין ה3 המקוריות.
בתמונות המלאכיות בתקופת התוכנית ומלפני כמה שנים:
אם לא שמעתם עליה אז יכול מאוד להיות שאתם מכירים אותה כסוג של תסרוקת שהייתה יותר מאשר להיט בשנות השבעים והשמונים. התסרוקת המפורסמת שלה הקרויה על שמה עד היום מככבת על בנות ישראל והעולם ואין כוכבת הוליוודית אחת ואנחנו מבטיחים לכם זאת שלא נתפסה בתסרוקת שלה במהלך השנים. לא קיים מעצב שיער שלא יודע בדיוק מה לעשות שמבקשים ממנו "פארה פוסט".
ואין אלבום משפחתי אחד שכולנו יכולים לפתוח ולהסתכל עשור וחצי אחורנית ולא לראות את האמהות/דודות/אחיות/את עצמנו(תלוי בנות כמה אתן) בתסרוקת עם פוני מעוגל אחרונית בהשראת הכוכבת..
התסרוקת של פוסט הייתה פה הרבה לפני שהגיעה תסרוקת רייצ'ל שיש החושבים שהיא התסרוקת הראשונה שקרויה על שם דמות/שחקנית.
מגוון שחקניות ומפורסמות הוליוודיות בתסרוקת ופארה בעצמה מצד שמאל למטה:
כשנה לאחר שעזבה את התוכנית המצליחה "המלאכיות של צ'ארלי" פורסם ה-פוסטר שלה בבגד ים שנמכר במליוני עותקים ברחבי אמריקה והעולם כולו, אין מוסך שלא דאג שעל הקיר שלו יהיה הפוסטר המפורסם של פארה. הפוסטר היה דיי שערורייתי באותה תקופה עקב פיטמותיה הזקורות של פארה שעררו הרבה הורמונים אצל הגברברים הצעירים. השחקנית שחוץ מלהיות מאלכית, תסרוקת ואלכוהוליסטית הייתה גם בין היתר סמל סקס אחרי הפוסטר החושני ובעקבות כך פארה הופיעה פעמיים בגיליונות פלייבוי שנחטפו מהדוכנים.
הפוסטר המפורסם:
פארה נולדה בשם מרי פארה לני פוסט ב2 בפברואר 1947 בטקסס ונפטרה היום בגיל 62 בבית החולים סיינט ג'ון בסנטה מוניקה שבקליפורניה.
והנה סרטון קצר על איך לעצב את השיער בסגנון פארה:
התמונות לקוחות מכאן, כאן, כאן, כאן, כאן, כאן, כאן, כאן וכאן
*אנחנו מרגישים חובה מסויימת להוסיף שאיפשהו אנחנו מרגישים מוזר עם זה שהיום הכוכבת הלכה לעולמה ואנחנו פירסמנו פוסט על התסרוקת שלה במהלך השנים. זה לא שאנחנו חסרי רגישות פשוט ניסינו לכבד את זיכרה דרך הפוסט, מקווים שהצלחנו.

2 תגובות:

שיקסע אמר/ה...

איזה מוזר שהיא עושה את התספורת עם מחליק!!!

boiler אמר/ה...

אפשר לעשות עם המחליק תלתלים וכמו "בייביליס" על ידי תנועות סיבוביות, דיי מגניב ת'אמת..

אבל גם שורף את האמאמאממא של השיער..

הנה סרטון שמסביר איך לתלתל איתו בהשראת כריסטינה אגילרה:
http://www.youtube.com/watch?v=fpl9KYzmJ6s&feature=related